«Είμαι πάρα πολλά για να μην είμαι τίποτα και πολύ λίγος για να είμαι κάτι»… * * * * * «Ψάχνω να βρω λέξεις… που να "αγγίζουν" κι αγγίγματα που να μιλούν»…

20 Ιαν 2017

Έγινε κι αυτό και… είναι τιμή μου!


          Έκπληξη με τα όλα της! «Ελάχιστο πρόσφορο στη λειτουργία της προσφοράς» έγραφε, με κυρτά καλλιγραφικά γράμματα, το μπιλιετάκι που τη συνόδευε… Αντιστρέφω λέγοντάς της: Το ελάχιστο είναι η προσφορά μου*, για το πολύ του πρόσφορου και του συναισθήματος. Προσθέτω σ’ αυτό ένα μεγάλο, πολύ μεγάλο ευχαριστώ!

Δε χρειάζεται να αναφέρω όνομα. Δεν θα το ήθελε, υποθέτω. Μηδέ το «πρόσφορο». Δεν έχει σημασία ποιος, τι και γιατί... Εκείνη ξέρει... Δώρο και προνόμιο η φιλία της. Όλη η μαγεία ξεκινάει από εκεί, από τη φιλία, την εκτίμηση, τη σκέψη και την καρδιά της. Εκεί όπου, έστω και στριμωχτά, χώρεσα. Και με τούτη την ανάρτηση θα ’θελα να χωρέσω ή μάλλον να καθρεφτίσω, μέσα σ’ αυτήν, τη χαρά μου. Μεγάλη υπόθεση στη ζωή μας η χαρά! Τι άλλο θα μπορούσε να χωρέσει σε μια Πέμπτη στα μέσα του Γενάρη, που τίποτα δεν έδειχνε μια τέτοια εξέλιξη…
Τη γνώρισα επιτέλους και προσωπικά. Βέβαια, εξ αποστάσεως τη γνώριζα απ’ τα γραφτά της, πάνε πολλά χρόνια, και… από δυο-τρία τηλεφωνήματα που προηγήθηκαν της συνάντησης. Τη διάβαζα ανελλιπώς, κάθε Σάββατο στην… Ελευθεροτυπία, τότε. Τώρα την είχα απέναντί μου κι εστίαζα τη ματιά μου στα μάτια της να αλλάζουν από μελαγχολικά σε γελαστά. Έστω για δευτερόλεπτα. Μερικοί άνθρωποι σ' εκτιμάνε και το νιώθεις από το φως των ματιών τους! Κι εγώ «μια να πετάω στα ψηλά, μια να βουτώ στα βάθη». Μεγάλη τιμή να γνωρίζεις κι από κοντά ανθρώπους που κάποτε θαύμαζες.
Φιλία, εκτίμηση και συναίσθημα που θα ήθελα να έχουν ένταση και διάρκεια με μόνο στόχο και φροντίδα να μεγαλώνουμε τις διάρκειες σε ό,τι κάνουμε…

Το βιβλίο μου που της έστειλα.