«Είμαι πάρα πολλά για να μην είμαι τίποτα και πολύ λίγος για να είμαι κάτι»… * * * * * «Ψάχνω να βρω λέξεις… που να "αγγίζουν" κι αγγίγματα που να μιλούν»…

3 Φεβ 2013

Το κίτρινο των συναισθημάτων…

Υπάρχουν χρώματα που ευφραίνουν την ψυχή μας,
που μας γεμίζουν, που μας ζωντανεύουν…
Χρώματα που αλλάζουν τη διάθεση και γενικά τη ζωή μας.


Αδύνατο να φανταστούμε έναν κόσμο χωρίς χρώμα.
Έναν κόσμο που δεν θα τον βαρεθούμε και δεν θα τον χορτάσουμε  ποτέ...
Είναι η ίδια η ζωή, ο κόσμος μας.
Αυτός ο κόσμος ο μικρός που είναι μέγας!
Όπως το έχει πει κι ο ποιητής!
Το κίτρινο
μας χαρίζει ζωντάνια, ενεργητικότητα, ευτυχία, περιέργεια, ευελιξία, πρόοδο, επικοινωνία, έντονη διαισθητική αντίληψη, διανόηση,
καθαρότητα συναισθημάτων και πλήρης απελευθέρωση από πάθη.
Χρώμα που τυφλώνει, εντυπωσιάζει, αποκαλύπτει αλλά... και εμπνέει.


Κάποιοι το συνδέουν με την απάτη, τη δειλία και την ζήλια...
Εμείς ποτέ! 
Μηθυμναίος 

8 σχόλια:

  1. Στράτο
    Μου έγραψες οτι “λείπω” και νάμαι που εμφανίζομαι μαζι μ ένα λουλούδι που αγαπώ για το εκτυφλωτικό του χρώμα, για την ντελικάτη του υφή!
    Θυμάμαι οτι μου είχες περιγράψει τη σημειολογία του κίτρινου χρώματος για την Βενεζουέλα οταν μου έστειλες (ιντερνετικά) τα κίτρινα τριαντάφυλλα στα γενέθλιά μου .Εδώ η άποψη είναι αντίθετη. Ομως εγω λατρεύω τα λουλούδια,λατρεύω τα χρώματα,χωρίς αυτά δε μπορώ να ζήσω και ειλικρινά σκέφτομαι τους ανθρώπους που η φύση τους στέρησε αυτή την αίσθηση,πόσο δυστυχείς είναι!
    Ελπίζω και εύχομαι μια φωτεινή συνέχεια!
    Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για το πάνω δεξιά,αν και νοιώθω κάπως άβολα.
    Χαρά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Que bonitas flores,
    pregunté a mi esposa el significado de color amarillo porque yo no sé
    me dijo, es muy bueno
    es protecion contra la envidias de la gente.

    En pocas palabras es muy bueno¡

    saludos

    Gabriel

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kαλημέρα φίλε μου.
    Στ΄αλήθεια πρόκειται για ένα χρώμα παρεξηγημένο. Είναι γεγονός ότι ο λαός μας, για λόγους άγνωστους, έχει θέσει τα χρώματα σε κατηγορίες.
    Για μένα είναι ένα χρώμα που έχει να πει πολλά.
    Θα το ξανασυζητήσουμε.
    καλή σου βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχες εικόνες Στράτο μου, μακάρι να μπορούσαμε να μυρίζουμε τις φωτογραφίες...Θα είχαμε μεθύσει από το δυνατό άρωμα!
    Εγώ αγαπώ ιδιαιτέρως το κίτρινο χρώμα, το βρίσκω εκθαμβωτικό!
    Άλλωστε δεν είναι τυχαίο, που τα σχολικά λεωφορεία είναι κίτρινα.
    Είναι το πιο αντανακλαστικό χρώμα!
    Ύμνος λοιπόν στο κίτρινο με τις καλλιτεχνικές φωτογραφίες σου!!!
    Μια αγκαλιά και ευχές για καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ Χαρά Θ.,

    Λες και το ’ξερα, όταν φωτογράφιζα τις ανθισμένες μιμόζες που ξεχωρίζουν τούτη την εποχή και βλέπω ότι ήταν ό,τι καλύτερο για την επανεμφάνισή σου στη δικαιολογημένη απουσία σου.

    Δεν θυμάμαι, ειλικρινά ομολογώ, ποια περιγραφή έκανα για το κίτρινο της Βενεζουέλας, πάντως κι εκεί το εθνικό δέντρο είναι το «araguaney», με πανέμορφα κίτρινα άνθη που δεσπόζει ανάμεσα στο πράσινο. Όσο για το κίτρινο στη σημαία της αυτό συμβολίζει τον πλούτο (χρυσό και εύφορη γη…).
    Με λίγα λόγια πάντως για το συγκεκριμένο άνθος της μιμόζας είναι ακριβώς όπως το λες: «εκτυφλωτικό χρώμα και ντελικάτη υφή» που σε καλεί να το θαυμάσεις.
    Δεν πιστεύω να έχεις την παραμικρή αμφιβολία ότι κι εγώ λατρεύω τα λουλούδια και τα χρώματα της φύσης.

    Εγώ εύχομαι να είσαι καλά, να ξεπερνάς τα δύσκολα και να μην νιώθεις καθόλου, μα καθόλου, άβολα για το «πάνω δεξιά»…

    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ pylaros,

    Δεν ξέρω, φίλε, αν έτυχε να δεις το Araguaney στα ταξίδια σου στη Βενεζουέλα, αλλά είναι κάτι ιδιαίτερο και θα έλεγα να το ψάξεις στο Google, δεν θα χάσεις…

    Lo que representa cada color en cada pueblo creo que es diferente. Hay amarillos y amarillos y lo que se es que este es muy bello!

    Mis saludos!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ Dennis Kontarinis,

    Εγώ, Ντένη, όταν φωτογράφιζα αυτό το υπέροχο κίτρινο της μιμόζας ήταν για την ομορφιά του, καθόλου δεν με επηρέασε ο συμβολισμός του χρώματος. Απλά θεώρησα να συμπληρώσω την πληροφορία, ο καθένας έχει τους λόγους και το γούστο του για κάθε χρώμα…

    Έχω χαθεί λίγο. Μη με παρεξηγείς.

    Εύχομαι να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ magda,

    Αχ, βρε Μάγδα, πόσο με κολακεύεις για τις φωτογραφίες μου. Σ’ ευχαριστώ!

    Καλό παράδειγμα αυτό που λες για το κίτρινο των σχολικών λεωφορείων… και σωστό.
    Πάντως δεν νομίζω να υπάρχει περίπτωση κάποιος να δει μια ανθισμένη μιμόζα και να μην τη θαυμάσει… Οπότε ναι, ύμνος στο κίτρινο!

    Ανταποδίδω και επαυξάνω ευχές και αγκαλιές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ωραίες που ’ναι οι αγκαλιές κι ας ζωγραφίζονται μόνο με λόγια...
Σας ευχαριστώ!