«Είμαι πάρα πολλά για να μην είμαι τίποτα και πολύ λίγος για να είμαι κάτι»… * * * * * «Ψάχνω να βρω λέξεις… που να "αγγίζουν" κι αγγίγματα που να μιλούν»…

30 Δεκ 2022

Χρόνια Πολλά - Καλή Χρονιά!

 

Εύχομαι σε όλους Χρόνια Πολλά, Καλή Χρονιά με υγεία, αγάπη, ευτυχία και αισιοδοξία για όλα εκείνα που δίνουν νόημα
και ομορφαίνουν τη ζωή μας
έστω και μέσα από τα μικρά που άλλοτε μας φάνταζαν αδιάφορα!
Όλα τα υπόλοιπα θα ακολουθήσουν. 
Είθε ο καινούργιος χρόνος να μας φέρει κοντά στον άνθρωπο, 
το σεβασμό στον συνάνθρωπο και την ανθρώπινη υπόσταση.

Και… να θυμάστε:
Μπορεί να μη συμβούν όλα όσα ονειρεύεστε αλλά…
άλλα πολύ καλύτερα.

Στράτος Δουκάκης

4 σχόλια:

  1. Καλή και ευλογημένη χρονιά, Στράτο!
    Να μπορούμε να παίρνουμε τις δυσκολίες μας,
    να τις κάνουμε μαθήματα και να πορευόμαστε με
    γαλήνη στις ψυχές μας!
    Εγώ προσεύχομαι για Υγεία. Αν έχουμε υγεία, όλα
    τα άλλα παλεύονται!

    Χρόνια καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις απόλυτο δίκιο Αριστέα, πάνω απ' όλα η υγεία! Σου εύχομαι η νέα χρονιά να σου χαρίσει αυτό κι ότι άλλο ποθείς!

      Διαγραφή
  2. Καλή χρονιά φίλε μου!
    Υγεία και ευτυχία εύχομαι!!
    Χαμόγελα και χαρές όλο το χρόνο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, μακρινέ μου ξάδερφε! Εύχομαι με τη σειρά μου ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με όλα τα καλά της για σένα και την οικογένειά σου!

      Διαγραφή

Ωραίες που ’ναι οι αγκαλιές κι ας ζωγραφίζονται μόνο με λόγια...
Σας ευχαριστώ!