«Είμαι πάρα πολλά για να μην είμαι τίποτα και πολύ λίγος για να είμαι κάτι»… * * * * * «Ψάχνω να βρω λέξεις… που να "αγγίζουν" κι αγγίγματα που να μιλούν»…

8 Ιαν 2014

Δεν ξέρω τι να κάνω…

Ακούω στα δελτία ειδήσεων για τη σφοδρή χιονόπτωση και το πολικό ψύχος που επικρατεί στην άλλη άκρη του Ατλαντικού. Η σκέψη μου εκεί, όπου έχω δικούς μου ανθρώπους, έχω κι αγαπημένους φίλους που ανταμώνουμε μέσα από καλώδια... Τους σκέπτομαι κι απορώ γιατί να μην έχουν κι εκεί –όπως κι εδώ– αλκυονίδες μέρες. Λίγες μέρες χάρισμα στις αλκυόνες, στα «μπιρμπίλια της θάλασσας» που, μέσα στη βαρυχειμωνιά, έχουν ανάγκη να επωάσουν τ’ αυγά τους… κι ο θεός Δίας δίνει διαταγές στον ήλιο να λάμπει, τέτοιες μέρες, να λάμπει δυνατά και να ζεσταίνει. Και η θάλασσα μπουνάτσα. Οι αλκυόνες… το χρειάζονται…
Το χρειάζονται όμως και οι δικοί μου, εκεί μακριά. Τους σκέπτομαι κι είπα, μιας κι η ψυχή μου είναι ταξιδιάρικο σκαρί, να σαλπάρω ως εκεί. Έλα όμως που ανακοίνωσαν «απαγορευτικό» κι ο απόπλους δυσκολεύει; Είναι που δεν ξέρω τι θα συναντήσω στην πορεία. Εκεί είναι το πρόβλημα… στην πορεία. Ατλαντικός είναι αυτός... Είναι που και το σκαρί χρειάζεται ένα μικρό μερεμέτισμα, ν’ αντέχει στον ωκεανό… Δεν ξέρω τι να κάνω…
Να ξεγελάσω τον καιρό δε γίνεται, γι’ αυτό είπα να τους καλέσω εδώ, να τους πω για την έγνοια μου. Να τους κεράσω ένα ποτό και τούτο το τραγούδι. Ακούστε το





14 σχόλια:

  1. Ευχαριστούμε για την έγνοια σου φίλε μου.
    Πολύ ευγενικό όσο για εμάς εδώ όλα καλά, για να καταλάβεις τι κρύο κάνει
    πήγαμε με την γυνάικα μου σε σούπερμάρκετ,
    εγώ έκατσα μέσα στο αυτοκίνητο, μηχανή αναμένη έβαλα και το ράδιο,
    όταν βγήκε με το καρότσι γεμάτο πραμάτια πάτησα την χειρολαβλη να ανοίξει το πορτμπαγκάζ
    έλα όμως που θεν άνοιγε, βάλαμε τα ψώνια στο πισινό κάθισμα, ήρθα σπίτι πήρα κατσαβίδι κι ένα σφυρί χτύπα, χτύπα ξεκόλλησε.
    είχε παγώσει.
    συχαίνομε να πηγαίνω για ψώνια με παρέα, αλλά ούτε και σε μαγαζιά, όταν είμαι υποχρεωμένος να πάω ξέρω από πριν τι θέλω το παίρνω και φεύγω τρέχοντας, ασφαλώς αφού πρώτα πληρώσω

    χαιρετισμούς
    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πώς να μη νοιαστούμε, φίλε Γαβριήλ; Με όλα όσα ακούγαμε και βλέπαμε δεν θα μπορούσαμε να μην σας έχουμε στη σκέψη μας.

      Διαγραφή
  2. Στράτο μου
    υπέροχο τραγούδι.Κάθε φορά που τ ακούω συγκινούμαι απίστευτα,όμως τόχω συνδέσει μ άλλα ταξίδια
    Καταλαβαίνω την αγωνία σου για τους δικούς σου ανθρώπους. Ολοι κάποιους έχουμε,σε κάποιες Πολιτείες των ΗΠΑ κι αυτά που ακούμε και βλέπουμε μας φαίνονται ταινία επιστημονικής φαντασίας!
    Ομως η οργάνωση εκεί με κάνει να εμπιστεύομαι οτι δε διατρέχουν κίνδυνο.
    Φαντάσου να συνέβαινε κάτι τέτοιο στην Ελλάδα...ούτε σε εφιάλτη μου δεν θέλω να δω τις συνέπειες.
    Ας είναι λοιπόν καλά τα παιδιά εκεί και να μαθαίνεις νέα τους ,πάντα καλά και θα τους στέλνεις εσύ αλκυονίδες της ψυχής να τους ζεστάνεις κι αυτό θα τους αρκεί , είμαι σίγουρη.
    Σε συνοδέυει η έννοια μου
    Χαρά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ ωραίο τραγούδι, πράγματι Χαρά μου και κατά κάποιο τρόπο το συνέδεσα με την περίπτωση.
      Πρωτοφανή φαινόμενα όλα αυτά που έζησαν οι φίλοι μας εκεί, αλλά όπως λες, εκεί υπάρχει οργάνωση. Έζησα για λίγο μια χιονοκαταιγίδα το 2008 στη Βοστώνη κι αμέσως η Πολιτεία έβγαλε μηχανήματα καθαρισμού. Το πρωί ξημέρωσε με το χιόνι μαζεμένο στις άκρες, η κυκλοφορία μια χαρά και στα κανάλια ούτε ένα ουρλιαχτό!
      Ευτυχώς, όλοι είναι καλά!
      Σ' ευχαριστώ και να 'σαι καλά... ψυχούλα!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα φίλε μου.
    Συγκινητική η αγωνία και το ενδιαφέρον σου για μας. Ήταν τρομακτικό αυτό που περάσαμε. Η 7η Ιανοαρίου θα μας μείνει αλησμόνητη. Θερμοκρασίες που θύμιζαν Ανταρκτική και Γροιλανδία. Όσοι από ανάγκη είμαστε έξω δεν μπορούσαμε να ανοίξουμε το στόμα μας να μιλήσουμε. Λόγω τιμής.
    Ευτυχώς από σήμερα ο υδράργυρος άρχισε να βρίσκει τον ανήφορο. Όχι μεγάλα πράματα αλλά θα μπορούμε να βγαίνουμε έξω. Ας ελπίσουμε ότι δεν θα μας βρει κάτι παρόμοιο.
    Νάσαι καλά φίλε μου κι΄εσύ κι΄όσοι μας σκέφτονται με αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλίμονο, Ντένη, δικοί μου άνθρωποι είστε... Έκανα το αυτονόητο. Κι αν το σκαρί ήταν σε καλή κατάσταση θα έπαιρνα το ρίσκο.
      Τέλος καλό, λοιπόν, όλα καλά!

      Διαγραφή
  4. ΚΑΛΗΜΈΡΑ ΣΤΡΑΤΟ!η σκέψη σου και η έννοια σας είναι αλκυονίδες μέρες για τους δικούς σου!το τραγούδι υπέροχο, ομολογώ δεν το γνώριζα.Και απ΄ότι διαβάζω και βλέπω σήμερα στο τοπικό δελτίο καιρού, μήπως τα δύσκολα πέρασαν; να είναι όλοι τους καλά, να είστε όλοι καλά, και θα επαναλάβω, όλοι είμαστε στα χέρια του Θεού!Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μας αγαπάνε οι Θεοί, καθώς φαίνεται, Βαρβάρα, έστω και για λίγες μέρες οι Αλκυονίδες είναι μια γλύκα.
      Το τραγούδι είναι από τα αγαπημένα μου (και δεν είναι λίγα...)
      Ναι ευτυχώς ήταν περαστική η απίστευτη κακοκαιρία.

      Διαγραφή
  5. Εχεις δίκιο Στράτο, είμαστε οι τυχεροί μέσα στην ατυχία μας. Να σου 'πω στεναχωριέμαι που έφυγα απ' το χωριό αυτές τις ωραίες μέρες. Φαινεται ότι αποκαταστάθηκαν οι βλάβες και μπορώ να επικοινωνήσω. Εγραψα και στο Ντένη που σε ρωτούσε. Να κανονίσουμε για το γλυκό. Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπαμε, Δώρα, οι θεοί μας αγαπάνε, άλλοι είναι αυτοί που μας εχθρεύονται...
      Ωραίος καιρός πράγματι και πιο ωραίος να αγναντεύεις το Αιγαίο!
      Θα βρεθούμε σίγουρα, όχι τόσο για το κάστανο γλυκό, αλλά για να τα πούμε...

      Διαγραφή
  6. Πράγματι αυτές οι πολικές θερμοκρασίες έφεραν και θάνατο και αναστάτωση για όλους όσους έχουμε ανθρώπους . Η σκέψη με τη θέρμη της ψυχής σου αρκούν για τα παιδιά σου και τους φίλους σου καλέ μου Στράτο .
    Καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτι είναι κι αυτό, Νικόλ...
      Να 'σαι καλά και συ και να 'χεις ένα καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  7. Κι εμένα Στράτο μου ο νους μου είναι στους φίλους μας στην Αμερική. Στην Υιώτα και στον Ντένη.
    Αυτούς μόνο γνωρίζω και τους αγαπώ.
    Ωραία μουσική ακούω, σίγουρα θα ευχαριστηθούν!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς όλοι είναι καλά μετά αυτή την απίστευτη εμπειρία...
      Η μουσική και το τραγούδι είναι ωραίο, δεν μου έγραψαν μόνο αν το άκουσαν...
      Να ΄σαι καλά, Μάγδα μου!

      Διαγραφή

Ωραίες που ’ναι οι αγκαλιές κι ας ζωγραφίζονται μόνο με λόγια...
Σας ευχαριστώ!