«Είμαι πάρα πολλά για να μην είμαι τίποτα και πολύ λίγος για να είμαι κάτι»… * * * * * «Ψάχνω να βρω λέξεις… που να "αγγίζουν" κι αγγίγματα που να μιλούν»…

10 Ιουν 2009

Στο Τζον Ζαβιτσάνο

Στις απρόβλεπτες ανηφόρες της ζωής, που σαν Γολγοθάδες, πολλές φορές υψώνονται μπροστά μας, όταν στα μάτια μας αδυνατίζουν τα οράματα και οι προσδοκίες δεν βρίσκουν χέρια συμμάχων ν’ ακουμπήσουν, τότε συμβαίνει… -ναι, πιστέψτε το συμβαίνει- ν’ ανακαλύπτουμε ο ένας τον άλλον, να απλώνουμε χέρι αδερφικό (αυτό της ανθρωπιάς) βρίσκοντας ο καθένας, με ό,τι μπορεί να συμπαρασταθεί, τρόπους να δείχνει αισθήματα συμπαράστασης…
.
Παράξενο για τους άγριους και τραχείς καιρούς που ζούμε…

Πολύ με συγκίνησε η είδηση που μου ήρθε απ’ το νησί μου (και γι’ αυτό τούτη η ανάρτηση) πως το μουσικό συγκρότημα METHOD X, (θα τους θυμάστε υποθέτω από εδώ τους είχαμε υποστηρίξει σε μια προσπάθειά τους) στο καινούργιο τους CD που θα κυκλοφορήσει θα συμπεριλάβουν ένα τραγούδι γραμμένο για ένα φίλο τους, ένα ελληνόπουλο της Διασποράς τον Τζον Ζαβιτσάνο που ζει στο Χιούστον του Τέξας, και περνάει μια δύσκολη κατάσταση υγείας. Του αφιερώνουν λοιπόν το τραγούδι που έγραψε ο Κώστας Λιόλιος (τραγουδιστής) κι επένδυσε με μουσική ο κιθαρίστας Πέτρος Κατούδης με τίτλο «Pray me out of angel's wings...» (Προσευχήσου να μη μου δοθούν φτερά αγγέλου…)
.
Ένα μπράβο στα παιδιά που άπλωσαν, με αυτό που ξέρουν να κάνουν, το στίχο και τη μουσική, το αδερφικό τους χέρι συμπαράστασης στον Τζον τραγουδώντας με το ρεφρέν: Τouch and go is not for me / the love we had / the dreams we shared / I pledge again to thee...

Ευχές κι από μένα Τζον να ‘χεις όσες αντοχές χρειάζεσαι ώστε να ξεπερνάς τις δύσκολες στιγμές!

Μηθυμναίος

14 σχόλια:

  1. Παρήγορο σημάδι τούτη η ανάρτηση Στράτο.
    Φέρνει την είδηση πως ευτυχώς ακόμα χτυπά η καρδιά του Ανθρώπου για τον Άνθρωπο.
    Έτσι και τα παιδιά του συγκροτήματος Method X έκαναν την ανθρωπιά τους δημιουργία. Ωραίο κομμάτι.

    Και συ έβαλες τη σφραγίδα.
    Περαστικά χίλιες φορές να πάει ο πόνος μακρυά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΕΒΑΛΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ.ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΙ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πράγματι, η ανθρωπιά εξακολουθεί να υπαρχει κι αυτό είναι παρήγορο, όχι δεν είμαι γνώστης του συγκροτήματος Method X αλλά το επώνυμον Ζαβιτσάνος, πολύ γνωστό, μια φορά είχαμε έναν λοστρόμο στα βαπόρια επώνυμο Ζαβιτσάνο, καταγώταν από ένα μικρό νησί 'Κάλαμο' του Ιονίου (ανάμεσα Κεφαλονιά-Λευκάδα-Ιθάκη)

    χαιρετώ
    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο στα παιδιά του συγκροτήματος για την ανθρωπιά τους αλλά και το πολύ όμορφο τραγούδι τους.
    Περαστικά στο παλικάρι,

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολλά περαστικά ! και καλη δύναμη στη δοκιμασία που περνάει ο Τζον.
    Θα του πω μια φράση και τον παρακαλώ να τη θυμάται ...
    " Εχει η ζωή ανηφοριές αλλά και ίσιωμα και χαρές! Το αύριο που ξημερώνει θα είναι μια άλλη μέρα! Καλύτερη! Ακόμα κι αν χάσεις μια μάχη δεν σημαίνει ότι χάθηκε ο πόλεμος!
    Κουράγιο λοιπόν! Μην αφήσεις να σε νικήσει! "

    Και..στα δύσκολα .. οι άνθρωποι καμμιά φορά είναι σαν τα αστέρια..
    Μπορεί να μην τα βλέπουμε αλλά είναι εκεί .. υπάρχουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φίλε Στράτο.
    Παρήγορο σημάδι η ανθρωπιά που ξεφύτρωσε από κάποιους απλούς ανθρώπους. Μακάρι να ξεφυτρώσουν κι΄άλλοι πολλοί σαν κι΄αυτούς.
    Δεν τους γνωρίζω. Αυτό όμως δεν μ΄εμποδίζει να τους απλώσω το χέρι μου και να τους πω ένα μπράβο. Κι΄ένα μπράβο και σε σένα γιά τέτοιες αναρτήσεις.
    Και γιά το φίλο Γαβρίλη. Ζαβιτσάνους είχαμε στην Κέρκυρα. Ζαβιτσάνος ήταν ο γιατρός που έμενε απέναντι από το σπίτι μας στην Κέρκυρα, παπούς του ηθοποιού και φίλου μου Θόδωρου Έξαρχου που πέθανε πρόσφατα και του οποίου παπού Ζαβιτσιάνου κάποια στιγμή θα σας παροσιάσω την ιστορία του στα Εφτάνησα διότι αξίζει τον κόπο.
    Νάσαι καλά φίλε μου
    Ντένης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γιώργος ΚαμβυσέλληςΠέμπτη, Ιουνίου 11, 2009

    Στράτο γειά σου

    Φχαριστώ, μπήκα στο Μηθυμναίο σου, σεργιάνισα κι απόλαυσα κομμάτι μουσική και λόγια ανθρώπινα γλυκά τρυφερά.
    Ξέρεις, ανοίγω ό,τι μπορώ να ανοίξω, μυρίζω, φχαριστιέμαι, παίρνω μια ανάσα Μυτιλινιάς κουλτούρας και ρεμώ.
    Να είσαι καλά

    Με αγάπη
    Γιώργος Καμβυσέλλης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα μακρινέ μου ξάδερφε Στράτο! Παρήγορο το περιεχόμενο της ανάρτησής σου. Γεμάτο ανθρωπιά αγάπη καλοσύνη.
    Ευχές κι από μένα να τα καταφέρει ο Τζον στα δύσκολα που του τύχανε.
    Μου αρέσει πολύ και το κομμάτι που παίζει στο πλάι της σελίδας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ευχές κι από μένα,
    ο Άγγελος στο πλάι του να στέκει,
    τελικά τούτες οι σελίδες φέρνουν
    ΟΜΟΡΦΑ κοντά...


    μπράβο και στα παιδιά και σε σένα καλέ μου!

    καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν καταλαβαίνω τα Αγγλικά, να πω κάτι για τα λόγια. Τα φαντάζομαι απ' την μουσική κι απ' τα λίγα λόγια που έγραψες, Στράτο!
    Θε μου, το νου σου στο παιδί και σε κάθε νέο παιδί!
    Μαζί τους! Αυτό λέω εγώ πρωί, μεσημέρι, βράδυ.
    Θε μου, κοντά στον Τζων, λέω απόψε, να τον κάνεις γρήγορα καλά, να ολοκληρώσει τα όνειρά του!
    Συγχαρητήρια και Καλή επιτυχία στα παιδιά που έγραψαν τραγούδι για κείνον και σε σένα φυσικά που είχες την ευαισθησία να μας ενημερώσεις!
    Οι άνθρωποι όταν θέλουν και ενώνονται, μπορούν να κάνουν θαύματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εύχομαι καθε επιτυχία στο συγκρότημα. Με συγκίνησε η ανθρωπιά και η ευαισθησία που υπάρχει ακόμα και σιγοκαίει σαν την λάβα στις καρδιές των ανθρώπων. Κάτι τέτοια παραδείγματα ειναι ανάγλυφα της αντιμετώπισης της ζωής.
    Οι προσευχές μας ειναι μαζι σου Τζων. Κρατήσου γερά και θα νικήσεις.
    Βάνα Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Στράτο μου,
    Εδώ κι εγώ!
    Να σ' ευχαριστήσουμε πάλι, μαζί και την γλυκύτατη Αλεξάνδρα μας, και να ευχηθούμε εις το επανειδειν...
    Πάλι στην ρουτίνα...
    Οσο για τις ευχές μας στον Γιάννη, είναι οι πλέον θερμότερες.
    Θα τα πούμε πάλι.
    Με αγάπη,
    Υιώτα
    Αστοριανή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σε συγχαίρω Στράτο για την ευαισθησία σου.. Ομορφο μήνυμα ελπίδας και ανθρωπιάς..
    την καλησπέρα μου και την αγάπη μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αγαπητοί και πολύτιμοι φίλοι,

    @ Μαριάνθη,
    @ JK O SKPOYTZAKOS,
    @ pylaros,
    @ ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ,
    @ xeimwniatikhliakada,
    @ Dennis Kontarinis,
    @ Γιώργος Καμβυσέλλης,
    @ gvarvakis,
    @ genna,
    @ Κατερίνα ΔΕ.Στα ‘Πα;,
    @ Βάνα Κ,
    @ Αστοριανή,
    @ σταγόνα,

    Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε σας που η ευαισθησία σας, η έννοια σας, το ενδιαφέρον σας, η ανθρωπιά σας ξεχείλισαν με τα υπέροχα λόγια συμπαράστασης, λόγια αγάπης που αφήσατε εδώ, όμως αποδέκτη είχαν τον Τζον που στην άλλη άκρη του κόσμου τραβάει το δικό του Γολγοθά. Καταφέρατε να του δώσετε κουράγιο κι εκείνος είμαι σίγουρος πως ναι, σας ένιωσε δίπλα του!

    Σας ευχαριστώ και να ‘στε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ωραίες που ’ναι οι αγκαλιές κι ας ζωγραφίζονται μόνο με λόγια...
Σας ευχαριστώ!