«Είμαι πάρα πολλά για να μην είμαι τίποτα και πολύ λίγος για να είμαι κάτι»… * * * * * «Ψάχνω να βρω λέξεις… που να "αγγίζουν" κι αγγίγματα που να μιλούν»…

14 Μαρ 2009

METHOD X: Δεν ξέρω ποιόν παλεύω να νικήσω

Κάπως έτσι θα σκέφτονται τα παιδιά του μουσικού συγκροτήματος METHOD X που έχουν να κάνουν, όπως πάντα με τα «μαγαζάκια» που δεν ευνοούν τα παιδιά της ακριτικής επαρχίας με τις περιορισμένες επαφές και επιλογές.


Να όμως που παρότι αυτά τα παιδιά τα γνώριζαν όλα αυτά επέλεξαν να έρθουν, να μείνουν και να δραστηριοποιηθούν πάνω στα βράχια του Αιγαίου σαν τα γλαροπούλια που όσο κι αν πετάνε στη στεριά πάλι στη θάλασσα βρίσκουν τη χαρά τους. Όλα τα μέλη του συγκροτήματος είναι απόφοιτοι Πανεπιστημιακών Σχολών με πολλά χρόνια ενασχόλησης με τη μουσική. Παιδιά της διασποράς από χώρες της Ευρώπης της Αμερικής και της Αυστραλίας που επέλεξαν να ζουν στη Μυτιλήνη τόπο των γονιών τους, παρά τα ρίσκα και τα σκαμπανεβάσματα της ακριτικής επαρχίας.

Στόχος τους είναι, διά μέσω του διαγωνισμού του Μουσικού Οίκου Νάκα να κινηθούν καλλίτερα επαγγελματικά, να προσφέρουν ψυχαγωγία σε συλλόγους, φιλανθρωπικές διοργανώσεις κ.λπ. αλλά και να βρουν το τρόπο να κάνουν κάποια promo CD που θα βοηθήσουν στην προβολή τους.

Γι’ αυτό, φίλοι μου, σας καλώ: Ελάτε για μια φορά να δώσουμε ψήφο στα παιδιά της μουσικής και όχι σε πολιτικούς.

Ψήφο λοιπόν στους ΜETHOD X τώρα, από εδώ:
.

Ψήφο τώρα στα παιδιά μας, που εδώ κάτω «ριγμένα στο πέλαγο» κάθε άλλο παρά ίσες ευκαιρίες έχουν.

METHOD X is the name music is the game voting for them is the aim...

Μηθυμναίος


14 σχόλια:

  1. Σίγουρα αξίζει η προσπάθεια, σίγουρα δικαιούνται τη ψήφο μας. Τους στηρίζουμε λοιπόν και τους ψηφίζουμε περιμένοντας το καλό αποτέλεσμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Mπράβο στα παιδιά.. μπράβο και σε σένα Στράτο.. τέτοιες προσπάθειες αξίζουν πολύ περισσότερα απο μία ψήφο..
    καλό βράδυ και μια όμορφη Κυριακή σου εύχομαι:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΔΙΟΙΚΗΤΗ ΤΟΥ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
    ΑΘΗΝΑΙ 10.12.2008


    http://makelio.blogspot.com/2009/03/blog-post_7841.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Παιδιά,
    ναι εσάς λέω του METHOD X
    «Να μην ξεχάσετε να πιαστείτε από τα όνειρά σας, να μην φοβάστε η ζωή είναι μπροστά σας»!!!

    Τα σημάδια σας θα μείνουν… να είστε σίγουροι!

    Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σας είδα, σας καμάρωσα, σας ψήφισα.

    επιτέλους να ακουστεί και η φωνή της επαρχίας.

    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Στράτο και εγώ εδώ είμαι...
    Αξίζουν και αξίζεις και εσύ γι΄αυτή σου την κίνηση...
    Φυσικά και εγώ ψηφίζω.
    Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπράβο στα παιδιά!

    Καλή επιτυχία σε ό,τι κι αν κάνουν, εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και βέβαια θα ψηφίσω τα παιδιά, Στράτο μου, αλλά το σχόλιό σου δεν το κατάλαβα! Τι εννοείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα Στράτο.
    Εννοείται ότι στηρίζουμε τέτοιες ελπιδοφόρες προσπάθειες και μπράβο σου που αναδεικνύεις ένα τέτοιο θέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ναι, ναι, κι εγώ έτρεξα να ψηφίσω όταν σε διάβασα, εδώ και μέρες!
    πάντως, να ξέρεις, θα πάρεις ίσως και τη συμβία και θα πάμε θέατρο!
    καλό σου βράδυ καλοντυμένε και καλόψυχε φίλε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σε όλους όσους ψήφισαν από εδώ αυτά τα παιδιά έχετε τα θερμά ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ τους!
    Αλλά και σ’ εσάς που όχι μόνο ψηφίσατε αλλά και σχολιάσατε έχετε (μαζί) κι ακόμα ένα ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ! Το δικό μου.

    @ Μαριάνθη, εσύ έχεις ένα λόγο ακόμα. Ξέρεις…

    @ σταγόνα, Σ’ ευχαριστώ και πάλι!

    @ VS CHAOS, Άσχετο φίλε, μα σ’ ευχαριστώ και για άλλα.

    @ The Kin’Xp, Thang you!

    @ Pylaros, έτσι είναι, φίλε Γαβριήλ!

    @ Eva F., Και η παρουσία σου και η ψήφος σου χρήσιμα!

    @ Dana_Semitecolo, χίλια ευχαριστώ, Ντάνα μου!

    @ κυκλάμινο βουνού, Σ’ ευχαριστώ, Κατερίνα! Το σχόλιο ασχολίαστο…

    @ Κούκος, Εσύ ξέρεις το γιατί, πατριωτέλι’ μ (όπως λέει και η Δήμητρα)

    @ - (παυλίτσα), Αγαπημένη μου Ελένη, σ’ ευχαριστώ και για τούτο και για την πρόσκληση για θέατρο και για το άλλο επίθετο που πρόσθεσες στο πρώτο.
    Σε λατρεύω και το ξέρεις…

    <*> Επειδή το πήραμε είδηση λίγο αργά τούτο το θέμα και παρ’ όλη τη δική σας προσπάθεια δεν υπάρχει περίπτωση για αυτή τη φορά τα παιδιά να φτάσουν στον τελικό. Αλλά ευχόμαστε κι ελπίζουμε στη δεύτερη ευκαιρία!
    Και πάλι σας ευχαριστούμε.
    Να είστε καλά όλοι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Hello... «φίλοι και περαστικοί»,

    Εμείς οι METHODX που ήρθαμε από μακρυά και ζούμε στη Μυτιλήνη, breathing music and being music, σας ευχαριστούμε and... thanks a million που μας ψηφίσατε στο Nakas band Fest, η απλά περιηγηθήκατε στο σάιτ μας.

    Costa Liollio
    Chrisa Giannaka
    Petros Katoudis
    Panos Christou
    Erico Gollas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Παιδιά, από καρδιάς σας εύχομαι (και είμαι σίγουρος πως όλοι οι επισκέπτες μου) πάντα να έχετε επιτυχίες. Μη το βάζετε κάτω.
    Σαν Μυτιληνιός κι εγώ, όσο να ’ναι και πιστέψτε το, είμαι περήφανος για σας.
    Καλή συνέχεια…

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ωραίες που ’ναι οι αγκαλιές κι ας ζωγραφίζονται μόνο με λόγια...
Σας ευχαριστώ!