«Είμαι πάρα πολλά για να μην είμαι τίποτα και πολύ λίγος για να είμαι κάτι»… * * * * * «Ψάχνω να βρω λέξεις… που να "αγγίζουν" κι αγγίγματα που να μιλούν»…

31 Δεκ 2015

Αεροδρόμιο Μηθυμναίος - Πτήση 2016

Θα θέλαμε να ενημερώσουμε τους επιβάτες που ετοιμάζονται να επιβιβαστούν στην πτήση 2016 πως οι  αποσκευές τους θα πρέπει να περιέχουν μόνο τις καλύτερες αναμνήσεις του 2015.

Διευκρίνηση: Αποσκευές με κακές και δυσάρεστες στιγμές, επιβάλλεται, να μείνουν πίσω...


Η διαδρομή θα διαρκέσει 12 μήνες. Καθήστε με άνεση στις θέσεις σας και ρυθμίστε τις ζώνες ασφαλείας σας.

Ενδιάμεσες στάσεις ανεφοδιασμού θα είναι: Η Υγεία, η Αγάπη, η Χαρά, η Ευτυχία, η Ελπίδα, η Αρμονία, η Ευημερία, η Κατανόηση και η Ειρήνη.


Κατά τη διάρκεια της πτήσης ο κυβερνήτης και το προσωπικό θα σας προσφέρουν το παρακάτω πλούσιο μενού:
Ένα εξαίσιο κοκτέιλ ευτυχίας.
Ορεκτικό: ένα «στρούντελ» Υγείας και μια σαλάτα ευημερίας.
Κυρίως πιάτο: Ποικιλία από ελπίδα, μαγεία, ζεστές αγκαλιές, δύναμη και όνειρα.
Επιδόρπιο: Κέικ ευτυχίας,
Ρόφημα: Καφέ ή τσάι με τις καλύτερες ειδήσεις
Όλα, μα όλα, θα συνοδεύονται φυσικά με χαμόγελα...


Ωστόσο, πριν αφήσουμε πίσω μας το 2015, επιτρέψτε μου να ευχαριστήσω όλους εκείνους που έκαναν όμορφη τη χρονιά μας. 


Θερμές ευχές σε εσάς και την οικογένειά σας, ώστε να έχετε ένα ευχάριστο ταξίδι καθ’ όλη τη διάρκεια της πτήσης 2016Ευχαριστούμε που μας προτιμήσατε και θα χαρούμε να σας δούμε και στις επόμενες πτήσεις μας.

12 παρά 4 λεπτά στο ρολόι, προλαβαίνω να σας πω και μια στροφή από τα κάλαντα:
Αρχιμηνιά κι αρχιχρονιά, χίλιες ευχές χαρίζω
σ’ ανθρώπους που τους αγαπώ και τους υπολογίζω.

36 σχόλια:

  1. Πολύ πρωτότυπη αναγγελία για το Χρόνο που έρχεται!!! Κοινοποιήθηκε ήδη στο Φ/β (ελπίζω να μη μαγαρίστηκες,χαχαχχαα) επειδή ξεχωρίζει απ όσες κυκλοφορούν.
    Καλό μας ταξίδι λοιπόν φίλε συνταξιδιώτη,εγω πρέπει να προετοιμάζομαι ψυχολογικά αφού θάχω ένα πραγματικό στο χρονο που μας έρχεται.
    Μακάρι να παν στην ευχή τα παλιά, όπως λέει και το τραγούδι και ο Νέος που είναι πάντα ωραίος (πάλι κατά το άσμα)να μας φέρει μόνο καλά (αν είναι δυνατόν αυτό ή τα λιγότερο κακά).
    Καλημερίζουμε λοιπόν το Νέο Χρόνο με Χαμόγελο και Αγάπη στην καρδιά.
    Καλά να περάσετε Στράτο στη γειτονιά μας,νάναι γούρικη για όλους σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απαντάω ανήμερα Πρωτοχρονιάς με καλή διάθεση, χαμόγελο, αγάπη και εξαιρετικούς συνταξιδιώτες που αυτή τη διάθεση την εκτοξεύουν! Αυτό άλλωστε επιδιώξαμε εξ’ αρχής. Τα παλιά τα’ αφήσαμε να πάνε στο καλό, όπως και πήγαν.

      Περάσαμε πολύ καλά, οικογενειακά και πολύ ζεστά με τα πιο αγαπημένα μου πρόσωπα γύρω μου. Για το «πραγματικό ταξίδι» σου εύχομαι να το χαρείς με όλα του.

      Χρόνια σας Πολλά, λοιπόν, φίλη μου, Καλή Χρονιά και με μια ολόθερμη ευχή: Να εκπληρωθούν όλα τα σημαντικά στην ζωή μας.

      Διαγραφή
  2. Καλή χρονιά ! καλή χρονιά! ΚΑΛΉ ΧΡΟΝΙΆ!!!
    Να τριτώσει το καλό!!!
    Κλείνω θέση στην ουρά, αρκεί να είμαι σ΄αυτή τη πτήση! Βλέπεις έχω τόσες καλές αποσκευές που τις θέλω μαζί μου για πάντα, για κάθε χρονιά!Το θέμα είναι οτι με τόσο όμορφη πτήση δεν θα κατεβούμε ούτε για το...2017!Θα μείνουμε μεσα κι οπου μας πάει!
    ΚΑΛΉ ΧΡΟΝΙΑ!!!
    ΣΥΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΒΕΡΝΗΤΗ!
    Πάντα καλοτάξιδος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τριτώσει, βρε Βαρβάρα, γιατί όχι!
      Όχι στην ουρά, γιατί; Σ’ αυτή την πτήση όλοι οι καλοί χωράνε… Και μιας τις αχρείαστες αποσκευές τις αφήσαμε έξω. Χωράνε δεν έχουμε όριο.
      Αν τελικά μας αρέσει μένουμε όσο θέλουμε.

      Καλή Χρονιά (τρις)

      Ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  3. Γειά σου καλέ μας φίλε Στράτο,

    Παίρνω την ελευθερία να σ' ευχαριστήσω εκ μέρους όλων των συνταξιδιωτών μου διά το άνετο μεταφορικό μέσον που μας προσφέρεις να διανύσουμε το 2016!!!

    Το μόνον που εύχομαι είναι να το έχεις εφοδιάσει με αρκετά καύσιμα ούτως ώστε να μας φέρει ανεξαιρέτως όλους και όλες με το καλό στο 2017!!!

    Αντε λοιπόν σε όλους μας καλό ταξείδι και καλή πορεία στο 2016 και καλή αντάμωση στο 2017 με Αγάπη, Ειρήνη και Υγεία!!!

    Καλή Χρονιά!
    Χρόνια Πολλά!
    Με αγάπη,
    Δημήτρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Δημήτρη, μακρινέ μου φίλε!
      Αν όλοι αισθανόμαστε τόσο άνετα στην πτήση, να μην σε απασχολεί αυτό. Τα καύσιμα αντέχουν. Φτάνει να έχουμε όλα αυτά τα καλά που χρειαζόμαστε και που ομορφαίνουν την ζωή μας!

      Καλή Χρονιά, φίλε, σε σένα και την Άσπα!

      Χρόνια Πολλά και καλά!

      Διαγραφή
  4. εκπληκτική ανάρτηση!!! χρόνια πολλά! με υγεία η νέα χρονιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστούμε και σας καλωσορίζουμε στην πτήση. Ανταποδίδουμε και τις ευχές με πολύ αγάπη!

      Διαγραφή
  5. Με τέτοιες ευχές, πρώτα ο Θεός (ο κυβερνήτης, να μην το ξεχνούμε...), καλά θα πάμε!
    Καλή χρονιά!
    Αντώνης και Χρύσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά και τιμή μας να σας έχουμε συνταξιδιώτες αγαπητέ μου κύριε Παπαγιάννη και κυρία Χρύσα.
      Έχω κάνει κράτηση για εσάς ειδικά στην πρώτη θέση!

      Καλή Χρονιά, γιατρέ μου!

      Διαγραφή
  6. Γιώργος ΚαμβυσέλληςΠέμπτη, Δεκεμβρίου 31, 2015

    Καλό ταξίδι εύχομαι σε όλη την παρέα πούναι στο αερόπλανο και να περνάν’ ωραία!
    Αρχιμηνιά κι αρχιχρονιά / κι αρχή καλός μας χρόνος / τ’ αστέρια στήσανε χορό
    κι εχλόμιασεν ο πόνος.
    Ιδέα είχες τρομερή / κι επίτευγμα μεγάλο / χαίρομαι τα ωραία σου / άριστα θα σου βάλω.

    Φιλιά κι αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμείς όλοι οι συνταξιδιώτες σε χαιρετούμε φίλε Γιώργο και σ' ευχαριστούμε για το ποδαρικό και τα κάλαντα!
      Θα χαρούμε να σας έχουμε συντροφιά μετ΄ατης κυρίας Φωτεινής.

      ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!

      Διαγραφή
  7. Το πρωτοείδα στης Χαράς τον τοίχο, μου έκανε εντύπωση η πρωτοτυπία του, μα και οι καλές προθέσεις και ευχές για το 2016,
    Απαντώ μονολεκτικώς
    Μακάρι!!!
    Όταν ταξίδευα στην μέση του Ωκεανού ο καπετάνιος έλεγε, Πρώτα υπάρχει ο Θεός, μετά είμαι Εγώ,
    το ίδιο λέμε σήμερα και για τον Κυβερνήτη του Αεροπλκάνου,
    Σε συγχαίρω για την ιδέα σου αυτή. Magnifica

    Feliz año Nuevo
    Gabo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βέβαια, φίλε Γάβο, εσείς οι χρήστες του FB έχετε αυτές τις δυνατότητες να βρίσκετε κι άλλο μονοπάτι.
      Ναι, φίλε, μακάρι να γινόταν πραγματικότητα ένα τέτοιο φανταστικό ταξίδι. Αλλά θα το κάνουμε μέσα από τούτο το μέσο.
      Καλά, εγώ σαν κυβερνήτης, ούτε καταπροσέγγιση μπορώ να μετρηθώ με το Θεό, ούτε στο "μετά".

      Σ' ευχαριστώ πολύ και εύχομαι κι εσύ μετά της οικογενείας σου να έχετε ένα φανταστικό νεό έτος!

      Διαγραφή
  8. Καλέ μου φίλε Στράτο, λεπταίσθητε(δανείζομαι το δικό σου λεξιλόγιο του ευπατρίδη...), θέλω να σ ευχαριστήσω θερμά για το υπέροχο δώρο παραμονής Πρωτοχρονιάς που έλαβα, ακριβώς ενώ ετοιμάζομαι ν αφήσω στην προσγείωση το 2015 και ν ανεβώ στα φτερά της απογείωσης του 2016! Στη σελίδα 32 του καλοτάξιδου -εύχομαι- βιβλίου σου, που θα το πάρει ψηλά η πτήση του νέου χρόνου, ελπίζω ότι καταμετράται η παρουσία μου στους φίλους με τα κεράσματα, κι όχι σ εκείνες τις αναχωρήσεις της προτελευταίας παραγράφου.. Καμιά φορά χανόμαστε για να βρούμε εσωτερικά την Αλήθεια μας, ΄και κάποτε η Σιωπή μπορεί να είναι Ομιλούσα.. Όλοι βλέπεις έχουμε τις διαδρομές μας, εσωτερικές και εξωτερικές και όλες συγκλίνουν στην Αλήθεια μας-στο Θεό μας. Ο έσω άνθρωπος είναι σκεπτόμενος και αναζητά τις ερμηνείες του μέσω της εμπειρίας, εν χρόνω.. Τα "Υστερόγραφα μιας διαδρομής" που μόλις έφθασαν σήμερα στα χέρια μου, έχουν θέση πολύτιμη και θεωρώ πως δεν μπορεί να είναι..υστερόγραφα. Έχεις πολλά να γράψεις..Θα ταξιδέψω με το βιβλίο σου πρώτη θέση και δεν θα χάσω λέξη του...
    Για το βιβλίο σου εύχομαι Καλές...Πτήσεις! Καλή Ευλογημένη Χρονιά για σένα την οικογένειά σου και τ αγαπημένα σου πρόσωπα. Χρόνια Καλά και Χρόνια Πολλά! Μια blogger της σελίδας 32- τρίτη παράγραφος από το τέλος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα, Τατιάνα μου, να μου επιτρέψεις ν’ αρχίσω απ’ αυτό που γράφεις στην τελευταία σειρά στο σχόλιό σου για να στο επιβεβαιώσω πως ναι, είσαι από «τους δικούς μου ανθρώπους». Το γράφω και το εννοώ!
      Χαίρομαι πολύ που έφτασε το βιβλίο μου στα χέρια σου. Εύχομαι να το ’χεις συντροφιά μαζί σου στην πτήση που μόλις απογειώθηκε. Πρώτη ή οικονομική θέση δεν έχει σημασία. Σημασία έχουν οι επιβάτες κι εσύ να είσαι σίγουρη πως όχι μόνο «καταμετράται η παρουσίασή σου» αλλά μας τιμά κι εμένα ιδιαίτερα.

      Δεν εγγυώμαι αν θα υπάρξουν κι άλλα «υστερόγραφα» μακάρι να γινόταν… Αν προκύψουν, θέλω να ξέρεις πως θα είσαι στους παραλήπτες των.

      Σου εύχομαι ολόκαρδα κι εγώ Χρόνια Πολλά! Και είναι στο χέρι μας, Τατιάνα, να τα κάνουμε και Καλά!

      Διαγραφή
    2. Αν σου πω Στράτο οτι πέρασα το μεσημέρι της Πρωτοχρονιάς στον καναπέ με το βιβλίο σου και το διάβασα απνευστί, τι θα πεις; Και με συγκίνησες -πολλά από τα κεφάλαια μου ήταν εξαιρετικά οικεία- και οι διαδρομές της σκέψης και των συναισθημάτων σου μέσα στο χρόνο είναι ίδιες με του αναγνώστη -ταξιδιώτη.. έχουν σταθμούς και εμπειρίες που είναι πανανθρώπινες ώστε ο καθείς βρίσκει τον εαυτό του.. Αφήνει αποτύπωμα το βιβλίο σου και ναι, τα βιβλία έχουν δική τους ζωή. Το δικό σου στα χέρια μου, μετά την ανάγνωση είναι πλέον και "δικό μου". Θα νοιώσει έτσι όποιος το διαβάσει. Είμαι σίγουρη. Καλή Χρονιά σου και πάλι και Καλά Ταξίδια Στράτο! Συνέχισε γράφοντας το επόμενο..Υστερόγραφο.

      Διαγραφή
    3. Τι θα μπορούσα να πω, αγαπημένη μου Τατιάνα... Εκτός από την αμέτρητη χαρά είναι και η ικανοποίηση πως το διάβασες και το έκανες δικό σου. Αυτό ήταν και το δικό μου ζητούμενο: ν' αγαπηθεί και ν' αφήσει αποτυπώματα στον κάθε φίλο αναγνώστη. Γιατί για τους φίλους μου έγινε βιβλίο.

      Σ' ευχαριστώ και εύχομαι επίσης στο νέο χρόνο οι ελπίδες..
      οι προσδοκίες και οι προσωπικές χαρές να αναδύονται στις καρδιές όλων μας!

      Διαγραφή
  9. Εγώ και η Χαρά πλήρης ταύτιση....σε δημοσίευσα κι εγώ στο f/b όπως κι εκείνη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία ταύτιση, Τατιάνα! Αν και δεν έχω f/b, ωστόσο έχω πρόσβαση με βοήθεια.
      Σας ευχαριστώ! Και τις δυο φίλες του Ιουνίου!

      Διαγραφή
  10. Πρόλαβα την πτήση της ευδαιμονίας !!!!Τσίμπησα ένα χαμόγελο και το κρατω διαβάζοντας και μια εσωτερική γαλήνη για όσα υπέροχα μας ΄΄σερβίρεις΄΄!!!
    Μακάρι θ΄απαντήσω να είναι έτσι η νέα πτήση του 2016 , άλλωστε οι ευχές είναι ένα πολύτιμο δώρο καρδιάς !!! Καλή Χρονιά με αγάπη και υγεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι, Αγαπητή μου Νικόλ, οι ευχές. Πολύτιμο δώρα καρδιάς! Πάντα ήταν δεκτές, πάντα ίσχυαν και θα συνεχίσουν να ισχύουν. Άδραξε όσα χαμόγελα μπορείς κι ανέβα μαζί μας να τα κάνουμε απόλαυση!

      Καλή Χρονιά, εύχομαι σε σένα και σ’ όλους τριγύρω σου.

      Χαιρετισμούς κι αγάπη σου στέλνω από τα μέρη σου!

      Διαγραφή
  11. Όπως σου έχω ξαναπεί, δεν σε φτάνει κανένας στο τρόπο που εκφράζεις τις σκέψεις σου. Έτσι και τώρα, σε ευχαριστούμε για το ωραίο τρόπο που μας παρουσιάζεις την αλλαγή του χρόνου.Είναι, όχι μόνο ωραίο αλλά και τόσο αληθινό. Νάσαι καλά φίλε μου,για να μπορείς να απολαμβάνεις αυτά που έχεις και πρώτα από όλα υγεία. Όσο για εμάς, ας ελπίσουμε για μία ακόμα αλλαγή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ μου Κωνσταντίνε από τη μακρινή Νέα Υόρκη, που η φιλία σας την κάνει τόσο κοντινή, θέλω να σ’ ευχαριστήσω για τα λόγια που με κάνουν περήφανο. Τιμή και χαρά να είσαι μαζί μας στην ιδιαίτερη αυτή πτήση που οι ευχές μας θα την κάνουν τόσο ευχάριστη. Από εμάς εξαρτάται, φίλε μου. Προσωπικά σου εύχομαι πολλές αλλαγές ακόμη.

      ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με Υγεία!

      Διαγραφή
  12. Πρωτότυπο! Καταπληκτικό! Σ'ευχαριστούμε, Στράτο μου, γι αυτήν την πτήση που με όσα προσφέρει στην διάρκεια του ταξιδιού, μας επιτρέπει ακόμα να ονειρευόμαστε.
    Ας αρχίσουμε λοιπόν με το χαμόγελο της αισιοδοξίας και..ας κρατήσουμε την ελπίδα ζωντανή σ'ολη την διάρκεια της πτήσης μέσα και πάνω από τα σύννεφα..
    βάνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βάνα μου αγαπημένη, αυτός ας είναι ο στόχος μας: το χαμόγελο, η ελπίδα, το όνειρο (το όνειρο… τόσο αγαπησιάρικο!). Αν υπάρχει ανάμεσά μας η Αγάπη, όλα μπορούμε να τα καταφέρουμε ακόμα και να πετάξουμε μαζί στα σύννεφα!

      Με τους χαιρετισμούς και την αγάπη μου από το Νότο!

      Διαγραφή
  13. Μπραβο Στρατο,δεν έχω ξάναδιαβάσει ή ξαναακούσει τέτοιες όμορφες ευχές.Ευχομαι φίλε μας να είσαι και συ συνταξιδιώτης μας σ 'αυτό το 12μηνο ομορφο ταξίδι.Οχι μόνο να εισαι μαζί μας αλλά να εισαι και κυβερνήτης της πτήσης γιατί ξέρεις εσυ με τα όμορφα κείμενά σου και τις πανέμορφες φωτογραφίες να μας κανεις ακόμη πιό ωραία την διαδρομή μεσα στον χρόνο Σε ευχαριστούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται, Σπύρο, ότι η διαδρομή είναι για όλους... ας το επιδιώξουμε να είμαστε μαζί συνταξιδιώτες και να ανταλλάζουμε σε τούτο το αεροπλάνο τις σκέψεις και τα κείμενά μας.
      Σου εύχομαι Καλή Χρονιά κι ό,τι επιθυμείς!

      Διαγραφή
  14. Ευχαριστούμε Στράτο μου, πολύ έξυπνο και με πολύ χιούμορ. Σου εύχομαι να το διατηρείς πάντα. Είναι αλήθεια πως ότι και να μας συμβαίνει, όταν υπάρχει η αγάπη το αντιμετωπίζουμε. Μακάρι η πτήση μας το 2016 να είναι όπως την περιγράφεις. Και πάλι πολλές ευχές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά και τιμή μου να 'σαι κι εσύ συνταξιδιώτισσα στην πτήση 2016!
      Με την ευχή να είναι όπως την περιέγραψα κι αν αντιμετωπίσουμε δυσκολίες θα προσπαθήσουμε όλοι με την αγάπη να τις ξεπεράσουμε.
      Να 'σαι καλά και καλωσόρισες!
      ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!

      Διαγραφή
    2. Περίμενε Στράτο.. περίμενε. Στάσου μωρέ!! Μην κλείνεις ακόμα τις πόρτες. Όπως βλέπω η πτήση είναι sold out...Ξέρεις τι έγινε; Καθόμουν στον καναπέ δίπλα στο τζάκι ( χιόνιζε ), με είχε συνεπάρει η ανάγνωση ενός καλού βιβλίου με τίτλο ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΑ ΜΙΑΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ!!! και ξέχασα να βγάλω εισιτήριο. Δεν πειράζει όμως κι όρθιος είναι εντάξει. Θα κρατιέμαι από τις χειρολαβές. Βαλίτσες και αποσκευές άδειες θα τις αφήσω στου Mithymnaiou τη γιορτή χαρά να τις γεμίσω. Με σένα Στράτο οδηγό, πιλότο, τιμονιέρη μαζί θα ταξιδεύουμε στου internet τα... μέρη.. Χρόνος ελπίδας και χαράς ας είναι το 16 και το: ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΑ ΜΙΑΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ στα ύψη να πετάξει.

      ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.

      Διαγραφή
    3. Δε χάλασε κι ο κόσμος, Γιώργο, αν και στη δεύτερη φωτογραφία στον πίνακα ανακοινώσεων θα δεις την ένδειξη ΟΝ ΤΙΜΕ, θα σου κάνω τη χάρη. Πως ν’ αρνηθείς σε φίλο…
      Βλέπω πως αφοσιώθηκες πολύ στο βιβλίο κι αυτό με γεμίζει χαρά! Τι πιο καλύτερο για μένα η αποδοχή σου και η «αφοσίωση» σ’ αυτό. Εύχομαι να σου κρατήσει συντροφιά, όχι μόνο στον καναπέ αλλά και στην πτήση. Λοιπόν καλό ταξίδι να έχουμε και μόνο χαρές να γευτούμε.

      ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ, φίλε!

      Διαγραφή
  15. Μπαίνω κι εγώ...καθυστερημένη μοιάζω αλλά είμαι σίγουρη ότι στο τσακ πρόλαβα!
    Τα μαλλιά από το τρέξιμο είναι αναμαλλιασμένα αλλά αυτό καθόλου δεν με πτοεί! με τρίχες θα ασχολούμαι εξάλλου;
    Καλή χρονιά Στράτο. με υγεία, αγάπη και γαλήνη! :)
    Και χαίρομαι που στο ξεκίνημα της νέας χρονιάς γνωρίζω και το χιούμορ σου!

    Καλές πτήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σε δεχόμαστε, Αριστέα κι εσένα στην πτήση μας. Χαρά μεγάλη να σ' έχουμε στην παρέα μας. Σιγά μη μας εμποδίσει γι' αυτό ένα "αναμάλλιασμα"...

      Καλή Χρονιά και σε σένα με όλα τα καλά του κόσμου!

      Διαγραφή
  16. Θέλω να σταθώ στο μενού της πτήσης το οποίο είναι όντως, εξαιρετικό!!!!
    Μακάρι να γνωρίζαμε και τις συνταγές των υπέροχων εδεσμάτων, να τις ανεβάσουμε στο blog της... "ιπτάμενης κουζίνας"!!!
    Καλή χρονιά Στράτο με υγεία χαρές και ευτυχία (συστατικά που υπάρχουν και στο μενού!!
    Καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό, σαν ειδικός, θα το αναλάβεις εσύ, Γιώργη. Την κατέχεις την τέχνη έτσι θα είμαστε πιο σίγουροι για την ποιότητα των εδεσμάτων.
      Έλα θα σε περιμένουμε στην πρώτη στάση. Έτσι κι αλλιώς, προς το παρόν, μόνο το κοκτέιλ έχουμε σερβίρει...
      Θα χαρούμε να σε δούμε.

      Διαγραφή

Ωραίες που ’ναι οι αγκαλιές κι ας ζωγραφίζονται μόνο με λόγια...
Σας ευχαριστώ!