«Είμαι πάρα πολλά για να μην είμαι τίποτα και πολύ λίγος για να είμαι κάτι»… * * * * * «Ψάχνω να βρω λέξεις… που να "αγγίζουν" κι αγγίγματα που να μιλούν»…

8 Δεκ 2020

Ο καιρός μετριέται με ό,τι κουβαλάει μαζί του

Μην τα μετράς τα χρόνια μου λένε, απλά κράτα τις όμορφες στιγμές που έζησες, τα πιο όμορφα πράγματα. Εντάξει, δεν ήταν όλα πάντα βολικά. Σωστά, γιατί αν ήταν, ούτε μισό παραμύθι δε θα γράφαμε σ’ όλη μας τη ζωή.

Τα χρόνια τρέχουν, προσποιούνται πως σταματούν και πάλι… ξανά τρέχουν!

Η ζωή είναι ένα υπέροχο ταξίδι που μας γεμίζει εμπειρίες αλλά και γνώση.

Μαθαίνοντας από τα λάθη μας, μπορούμε να κάνουμε το δικό μας ταξίδι τη ζωή μας δηλαδή να είναι πραγματικά πιο όμορφη. Τα μαθαίνουμε όμως;…

Τελικά, ο καιρός μετριέται με ό,τι κουβαλάει μαζί του. Τα υπόλοιπα έπονται και μερικώς ελέγχονται. 

Cumplir años es obligatorio, hacerte viejo es opcional

Το να ολοκληρώνεις χρόνια είναι υποχρεωτικό, το να γερνάς προαιρετικό…




8 σχόλια:

  1. Τι όμορφος τίτλος!
    Προαιρετικό το γήρας, έχεις δίκιο Στρατή μου.
    Να βλέπεις τριγύρω σου γερασμένα νιάτα, πόσο οδυνηρό είναι!
    Αφήνω την ευχή μου να μαθαίνουμε ακόμα κι απ' τα αβάσταχτα βάσανα και να μεγαλώνουμε το εύρος των εμπειριών μας. Καλές γιορτές Στρατή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν υπάρχει αμφιβολία, αγαπητή μου Μαρία, ότι όσο μεγαλώνουμε, τόσο έχει μεγαλύτερη αξία και προσοχή η υγεία μας κι όσο την έχουμε να δοξάζουμε και να ευλογούμε το Θεό. Για εμάς μένει να μεγαλώνουμε χωρίς να γερνάμε έστω και έγκλειστοι στην επικράτεια της μοναξιάς…
      Καλές Γιορτές για σένα, την οικογένειά σου και για όλους τους ανθρώπους στη γη!

      Διαγραφή
  2. Χρόνια πολλά ευτυχισμένα, δημιουργικά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστίες από καρδιάς που με θυμήθηκες, Αντώνη, δυο φορές!

      Διαγραφή
  3. Το γήρας έρχεται απρόσκλητο, χωρίς να το θέλεις δεν είναι προαιρετικό... και δεν μπορείς να το αποφύγεις αφού κάθε πρωί που ξυπνάς σου στέλνει και καινούργιο τηλεγάφημα, κάτι που δεν το είχες ή δεν το ήξερες την προηγούμενη μέρα....... όσο και να είναι νεανικός ο τρόπος της σκέψης σου ή οι επιθυμίες του νου σου το σώμα σου αντιδρά λες και δεν είναι δικό σου λες και ανήκει σες κάποιον άλλον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα ναι, φίλε μου, αυτό που πρέπει να προσπαθούμε είναι να μην το βάζουμε κάτω, που λένε. Ας μην τα παίρνουμε στα σοβαρά, ας μην σηκώνουμε ψηλά τα χέρια, ας μην παραδινόμαστε, ας κρατάμε νέα την ψυχή και τη διάθεσή μας. Ακόμη και τη φυσική μας κατάσταση μπορούμε να την κρατήσουμε γερή, όσο γίνεται.
      Εύχομαι κάθε πρωί να σηκώνεσαι με αισιοδοξία!
      Με τους χαιρετισμούς μου!

      Διαγραφή

Ωραίες που ’ναι οι αγκαλιές κι ας ζωγραφίζονται μόνο με λόγια...
Σας ευχαριστώ!