«Είμαι πάρα πολλά για να μην είμαι τίποτα και πολύ λίγος για να είμαι κάτι»… * * * * * «Ψάχνω να βρω λέξεις… που να "αγγίζουν" κι αγγίγματα που να μιλούν»…

9 Φεβ 2014

Εικόνες που συνοδεύουν στίχους του Τάκη Χατζηαναγνώστου


Γαλάζιες ώρες δειλινές, στιγμές γλυκές,
κι ακόμα νύχτες κάτ' από χρυσό φεγγάρι
κι είν' ώρες, που 'ζησαν, δικές μου, μυστικές,
οι γλάροι




Έχεις μιαν ιστορία στο πρόσωπο  
δεν μπορώ να βρω την άκρη της
ούτε να θυμηθώ την καταγωγή της
αλλ' αυτή η θάλασσα που στραφταλίζει μέσα στα μάτια σου
τα φύκια που κρέμονται απ' τα μαλλιά σου
οι παιδικές αναμνήσεις που πεταλουδίζουν στο ραγισμένο σου μέτωπο
φέρνουν μια γεύση χαμένου καλοκαιριού
κάτι από μια σπάνια περιπέτεια
που δεν έζησα
ή που θα 'θελα πολύ να ζήσω.






Χρυσή το βράδυ της σιωπής / Βάφει τη μοναξιά του δρόμου
-Να ’ξερες πόσο με λυπείς / Ναυαγισμένο-ν- όνειρό μου!






Πίσω απ' την άρρυθμη αναπνοή μου και τις λέξεις μου
και τους ήχους των
παραμονεύει η αγωνία των αναζητήσεών μου
που τις παγίδεψαν ο χρόνος,
οι ελπίδες
κι οι διαψεύσεις των.









14 σχόλια:

  1. Καταφέρνεις φίλε Στράτο - και σου το έχω ξαναπεί νομίζω - οι στίχοι να ζωγραφίζουν εικόνες και οι εικόνες να γράφουν στίχους.
    Πανέμορφη ανάρτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι γιατί και τα δυο ομορφαίνουν τη ζωή μας.

      Σ' ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  2. Μαγικό το ταξίδι μέσα απο τις εικόνες, συνταιριασμένες με τον ποιητικό λόγο!Για άλλη μια φορά σε συγχαίρω.

    Στράτο σ ευχαριστώ απο καρδιάς που θυμήθηκες τη γιορτή μου, και για τις ευχές σου όπως τις εισέπραξα.
    Νάσαι πάντα καλά και να τιμάς τους φίλους σου, κι ας είμαι σε μια ακρούλα κι εγω
    Με μεγάλη εκτίμηση
    Χαρά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για το πρώτο έχεις τις ευχαριστίες μου!
      Για το δεύτερο έχεις την αγάπη μου και την επιβεβαίωση πως η "ακρούλα" που διάλεξες να είσαι, είναι και δικό μου στέκι...
      Η δε εκτίμηση είναι αμοιβαία και... το ξέρεις!

      Διαγραφή
  3. Εικόνες και στίχοι
    κι εμείς να απολαμβάνουμε τη μαγεία της ψυχής την απεραντωσύνη της σκέψης σαν τους γλάρους που αντιφεγγούν στο ουράνιο θαμπό μεγαλείο.

    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με δανεικούς τους στίχους του κυρίου Χατζηαναγνώστου έντυσα τις εικόνες για να υπάρχουν στον κυβερνοχώρο και να πλανώνται στο στερέωμά του, όπως οι γλάροι…

      Διαγραφή
  4. ¡Qué expresión! Me movió el texto. Mil gracias por compartirlo.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Amigo Abraham de la lejana Venezuela es honor si los versos del poeta llegaron hasta alla y pudieron conmoverlo!
      Muchisimas gracias!

      Διαγραφή
  5. Ψάχνω να βρω τις κατάλληλες λέξεις για να αποτυπώσω το συναίσθημά μου από στίχους και εικόνες !!
    Δεν έχω , παρά μόνο τούτο , μεγαλείο ψυχής είναι να νιώθεις το χρέος της παρουσίασης με το δικό σου τρόπο.Απλά ευχαριστώ .
    Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, φίλη μου Νικόλ!
      Αν οι στίχοι προκαλούν το συναίσθημα πάει να πει πως είναι αυτοί που έκαναν το χρέος της ύπαρξής τους. Τα άλλα είναι εύκολα…

      Με την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  6. "Εχεις μιά ιστορία στο πρόσωπο....." Ειναι πολύ ωραίο ,τινος είναι ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σπύρο με αναγκάζεις να θεωρήσω την ερώτησή σου αφελή!

      Όταν η επικεφαλίδα, φαρδιά-πλατιά γράφει: "Εικόνες που συνοδεύουν στίχους του Τάκη Χατζηαναγνώστου", τίνος νομίζεις εσύ ότι μπορούν να είναι οι στίχοι;

      Άντε σε συγχωρώ... Για τιμωρία να τους ξαναδιαβάσεις, αρχίζοντας από τον τίτλο!

      Διαγραφή
  7. Τέτοιες τιμωρίες τις δέχομαι ευχαρίστως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να υποθέσω ότι εξετελέσθη η τιμωρία...
      Πάντως την άξιζες... Συμφωνείς;

      Διαγραφή

Ωραίες που ’ναι οι αγκαλιές κι ας ζωγραφίζονται μόνο με λόγια...
Σας ευχαριστώ!