«Είμαι πάρα πολλά για να μην είμαι τίποτα και πολύ λίγος για να είμαι κάτι»… * * * * * «Ψάχνω να βρω λέξεις… που να "αγγίζουν" κι αγγίγματα που να μιλούν»…

30 Αυγ 2009

… δίψασε η καρδιά μου να σας ψάξει…

Χάθηκα, για ένα μήνα… μέσα στον κόσμο.
Πότε πέρασε κιόλας ένας μήνας…
Χαθήκαμε…
Στις στιγμές που κράτησα, στις εικόνες που μου 'μειναν...
.
Είπα να «ξεκολλήσω» λίγο από τη γειτονιά μας.
Μου λείψατε.
Παρότι έριχνα κλεφτές ματιές.
Τι συνήθεια κι αυτή...

Οι μέρες πέρασαν. Οι άνθρωποι όχι.
Οι σχέσεις στη ναφθαλίνη.
Κι εμείς; Τι γίναμε;
Άστο…

Θα σμίξουμε στη μελαγχολία του φθινόπωρου
και στη μοναξιά του χειμώνα… και πάλι…
.
Δεν μας βγήκαν… Είναι αλήθεια,
δεν μας βγήκαν φέτος οι συναντήσεις,
όπως με πάθος και σχέδιο είχαμε υποσχεθεί.
Τα ούζα και οι μεζέδες, που λέγαμε,
έμειναν να περιμένουν…
Ίσως του χρόνου…
Κομμάτι δύσκολο τούτο το καλοκαίρι.

Μόνο με το Δημήτρη σμίξαμε,
ήπιαμε ένα ποτηράκι κι είπαμε δυο λόγια.
Μου χάρισε την αγάπη του και όχι μόνο...
Δημήτρη σ’ έχω στην καρδιά μου!
Ούτε με τη Μαριάνθη μπορέσαμε, ούτε με το Νίκο,
ούτε με τον Αντώνη (για φαντάσου…).
Ούτε καν με την Αναστασία, την Ελένη, το Γιάννη, τη Κλαίρη,
τον άλλο Γιάννη, τον Άρη, το Γιώργο
Δυο στιγμές αστραπή με το Θόδωρο. Ας είναι…

Ήταν ο Αριστείδης όμως, που ως συνήθως άνοιξε
-με τα ωραία λόγια και τις συμβουλές του που κράτησα-
το βαθύ της καρδιάς του και το λευκό της σκέψης του.
Μια όαση!

Αφήνω για το τέλος έναν άλλο, εξαίρετο φίλο
που γνώριζα μόνο… απ’ τη φωνή του.
Παραγωγός ραδιοφώνου ο Βασίλης,
είδος υπό εξαφάνιση,
όπως και οι άνθρωποι σαν κι αυτόν!
Τον γνώρισα, επιτέλους προσωπικά.
Τιμή μου η επίσκεψή του στο σπίτι μου.
Δεν διαψεύστηκε η ιδέα που είχα για ’κείνον.
Τον ευχαριστώ για τη σοφία που με πότισε
και για τ’ άλλα που, απλόχερα μου χάρισε.

Μηθυμναίος
Φωτογραφίες: Μηθυμναίος

53 σχόλια:

  1. Δεν σμίξαμε, τούτο το καλοκαίρι, έμειναν τα όνειρα όπως όταν άρχισαν,κρύωσε ο καφές που περιμέναμε να σερβίρουμε σε φίλους-ες, χάθηκε ο αυθορμητισμός, η έκπληξη, αλλά όμως οι φίλοι Δεν ξεχάστηκαν.
    άρα τι να φταίει;
    Μα η απεραντοσύνη του κόσμου, το πολυάσχολο πρόγραμμα των ανθρώπων ακόμα κι όταν παραθερίζεις έχεις κάποιο πρόγραμμα, αν και παρατάς τον υπολογιστή στο χρονοντούλαπο.
    Προσπαθείς να απολάυσεις αυτά που σου προσφέρει η φύση χωρίς να βάζεις το νου σου σε προβληματικές σκέψεις, ξαναγίνεσαι παιδί,ζεις ελευθερα,
    Μετά οι αποστάσεις, είναι τόσο δύσκολο στις διακοπές να μπορείς να "καταβροχθίζεις" τις απαστάσεις όταν μάλιστα είσαι μιας κάποιας ηλικίας, Μετά από αυτό τι απομένει
    μα είναι φανερό η θαλπωρή της ένωσης όλων μας μέσω του υπολογιστή.
    Νεαροί πηγαίναμε παντού ταξιδεύαμε, δεν μας έγνοιαζε τίποτε παρά μόνο η περιπέτεια, η γνωριμια, τώρα έχουμε προγραμματισθεί, μας έχουν κουρδίσει σαν ρολόι, τόσες μέρες εδώ, τόσες εκεί, θα συναντήσω τον τάδε ή το δείνα, μετά θα αναχωρήσω-ουμε για την φωλιά μας...

    Φίλε ωραίο ατελείοτο το θέμα
    Νάσαι καλά, χαιρετισμούς από το Μ. Μήλο
    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πριν απ' όλα

    Να χαίρεσαι την αγαπημένη σου! Να είσαστε πάντα ευτυχισμένοι με τα παιδιά και τα εγγόνια σας!

    Τί δηλαδή; Να πούμε καλό χειμώνα; Γυρίσατε; Τί πανέμορφες φωτό είναι αυτές...

    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ pylaros,

    Νιώθω μια ενοχή, φίλε Γαβριήλ, ομολογώ, κι αυτό γιατί ίσως ο τίτλος της ανάρτησης να ερμηνεύεται διαφορετικά απ’ το ό,τι εγώ ήθελα να πω… … δίψασε η καρδιά μου να σας ψάξει…
    Είναι αλήθεια όμως ότι κάπου μποδίσαμε όλοι μας. Δεν μπορώ να το εξηγήσω. Δεν αμφιβάλλω ότι το καλοκαίρι αλλάζει πολλά σχέδια και το άβολο ωράριό του με τη χαλαρότητα, τη ραστώνη, το μπάνιο, τη σιέστα, τις επισκέψεις αλλά και με τις αποστάσεις να δυσκολευόμαστε…
    Δεν θέλω να πιστέψω πως διά μέσου των υπολογιστών επικοινωνούμε καλύτερα. Άλλα είχαμε σχεδιάσει, αλλιώς ήρθαν τα πράγματα, ήταν και η πεσμένη μου διάθεση… Οπότε φταίω κι εγώ που δεν επέμενα. Νιώθω άβολα πάντως…
    Αλλά έστω… εδώ είμαστε και πάλι.
    Ατέλειωτο το θέμα, έχεις δίκιο. Θα φανεί στα σχόλια…

    Εύχομαι να είσαι καλά εκεί στη μεγαλούπολή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ μαριάννα,

    Καλή μου φίλη, Σ’ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για τις ευχές. Θα τις μεταβιβάσω. Έχω τέσσερις που γιορτάζουν σήμερα… Να ‘σαι καλά!

    Όχι βρε Μαριάννα, τι καλό χειμώνα; Ολόκληρο φθινόπωρο έχουμε μπροστά μας ακόμη…
    Επισπεύδω την επιστροφή μου… Στις οχτώ του Σεπτέμβρη.
    Οι φωτογραφίες μου μένουν πίσω μπρος στις δικές σου, που θαυμάζω!

    Ελπίζω σε κάποια εκδήλωση να βρεθούμε…

    Φιλάκια πελαγίσια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Στράτο μου!

    Πέρασα να σου αφήσω ευχές και λίγα ζακυνθινά μπουγαρίνια για όλες τις αγάπες σου, που σήμερα γιορτάζουν!!!

    Να τους χαίρεσαι αγαπημένε φίλε!!!

    Φιλιά!


    πανέμορφες οι φωτογραφίες σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τα καλοκαίρια φεύγουνε , μα οι φιλίες μένουν , καλέ μου φίλε ( διαδικτυακέ , προς το παρόν ) Στράτο !
    Θα υπάρξουν άλλες ευκαιρίες , είμαι σίγουρος ! Θα έλθουν οι συναντήσεις σε μέρη όμορφα , για ένα ποτηράκι και καλή κουβεντούλα με όλους , οι ΒΑΣΙΚΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ , το ξέρεις - το ξέρουμε , υπάρχουν !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γιορτές ακούω, ας αφήσω κι εγώ ευχές από καρδιάς για μια γλυκιά ζωή γεμάτη με χαμόγελα! Οι φωτογραφίες υπέροχες, πολλά φιλιά - και του χρόνου ελπίζω η καρδιά σου πραγματικά να ξεδιψάσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Στράτο μας δεν είσαι μόνος στο "νιώθω άβολα!".
    Έχεις και μας παρέα.
    Δυστυχώς παρόλο που βρεθήκαμε αμφότεροι για καιρό στη Λέσβο, δεν αξιωθήκαμε τη χαρά της συνάντησης.Λόγοι σίγουρα έξω και πέρα από τη διάθεσή μας.Έχει όμως ο Θεός. Ας είμαστε καλά καιθα ανταμώσουμε πάλι.
    Και από δω να τους χαίρεσαι όλους σήμερα που γιορτάζουν.
    Πάντα χαρές να έχετε και καλά να περνάτε.
    Με την αγάπη μας και την εκτίμησή μας
    Μαριάνθη, Νίκος από τη ζεστή Θεσσαλονίκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύχρονοιοιοιοιοι.... όλοι σας!
    Δηλαδή, επειδή δεν μπορέσαμε να ρθούμε, δεν σας θυμώμαστε? ΟΛΟΥΣ σας!
    Θα τα πούμε σύντομα.
    Υιώτα,
    αστοριανή,
    ΝΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλήν αντάμωση...

    αυτές οι επισπεύσεις να γίνουν καθυστερήσεις όμορφες...

    φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ mareld,

    Μπουγαρίνι μου εσύ αγαπημένο!!!
    Σ’ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου! Τέσσερις είχα που γιόρταζαν (γυναίκα, γιος, εγγονούλα και γαμπρός) επί 4 δηλαδή. Για φαντάσου…
    Όσο για τις φωτογραφίες ξέρεις είναι το χόμπι μου…

    Να ‘σαι καλά!
    Μη ξεχάσεις να αναρτήσεις πολύ Γρανάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ ANKYR,

    Αντωνάκη μου, καλέ μου φίλε δεν το δέχομαι αυτό το «διαδικτυακέ, προς το παρόν» εγώ σ’ έχω στη καρδιά μου. Τηλεφωνικά μου εξήγησες τους λόγους που δεν τα καταφέραμε… Μα, φυσικά και θα υπάρξουν κι άλλες ευκαιρίες, αλίμονο. Στο «μαζί» και στις στιγμές του είναι το νόημα της ζωής μας…
    Κι αν δεν έρθουν οι συναντήσεις θα τις επιδιώξουμε, έστω και κατ’ ιδίαν, κάτω απ’ το πλάτανο ή στο λιμάνι ή στην Εφταλού ή στην υπό τύπου αυλίτσα μου.

    Έχεις την εκτίμηση και την αγάπη μου… και το ξέρεις…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @ Maria Tzirita,

    Γλυκιά μου Μαρία σ’ ευχαριστώ για τις ευχές σου! Όπως έγραψα και πιο πάνω ήταν 4 οι εορτάζοντες (δικοί μου αγαπημένοι).
    Έχω ψώνιο με τις φωτογραφίες και χαίρομαι που σου άρεσαν.

    Κι από μένα δέξου τα φιλιά μια αγκαλιά και την αγάπη μου.
    Η καρδιά μου πάντα βρίσκει τρόπο να ξεδιψάει!

    Καλά να ’σαι και να περνάς όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ Μαριάνθη,

    Ναι, βρε Μαριάνθη, δεν αξιωθήκαμε να γευτούμε τη χαρά αυτή παρότι το είχαμε σχεδιάσει… θυμάσαι; Δεν μας βγήκαν τα προγράμματα κι αυτό μου συνέβη με πολλούς που είχαμε αφήσει υποσχέσεις κι αυτό είναι που με παραξενεύει. Ενώ με πολλούς άλλους που ούτε καν φανταζόμουν και ιδίως συμμαθητές και όχι μόνο έγινε το αντίθετο.
    Ήταν και οι επισκέψεις…
    Έχει ο Θεός, καλά το λες, και καλά να είμαστε.

    Χίλια ευχαριστώ για τις ευχές και το μήνυμά σου.
    Εσείς αναχωρήσατε, εμείς σε λίγες μέρες.

    Φιλιά σε όλους σας και καλή σχολική χρονιά!!!

    Υ.Γ. Ελπίζω από εδώ, αλλά κι απ’ το δικό σου, να τα λέμε. Δεν θα χαθούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @ Αστοριανή,

    Υιώτα, σ’ ευχαριστούμε. Μεταβίβασα τις ευχές σου!
    Να ‘σαι καλά.
    Με τους χαιρετισμούς μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ genna,

    Άλλαξε το πρόγραμμα, Τζεννάκι! Σε λίγες μέρες αρχίζουμε να «τακτοποιούμε» τις θαλασσινές αναμνήσεις μαζί με τις όμορφες στιγμές ηρεμίας και γαλήνης που περάσαμε. Αλλά και τόσων άλλων υπέροχων στιγμών που τις αναφέρω στο αυριανό μου άρθρο που υπόσχομαι να σου στείλω…

    Φιλάκια και καλή αντάμωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ.ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ .ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΑ.
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @ JK O SKPOYTZAKOS,

    Σ' ευχαριστώ φίλε για όλα (ιδίως για τις επισκέψεις σου!) κι ανταποδίδω τις ευχές!!!

    Να 'σαι καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. "Δίψασε η καρδια μου να σας ψάξει!"
    Να που ηρθε σκαστή και μας ξαναβρίσκει μ αυτή την ζεστή τρυφερή σου ανάρτηση , όλους εδώ να σε χαιρετάμε γελαστοί για την επιστροφή σου! Και σε μας έλειψες!
    Καλως να φθινοπωριάσει λοιπόν! Προσωπικά όμως λέω να ακολουθήσω τη τακτική ένος συμπλογκίτη μας που σήμερα μόλις,ανακάλυψα το πως την λένε! Την ακολουθώ κανα χρόνο τώρα χωρίς να ξέρω το ονομα της! Τη λένε : αγναντευω την επιστροφή μoυ :)
    Eρχεται Σ/Κ ! Κάπου ψηλά ( κοντά σε μέρη παραλιακά και σε σένα γνώριμα ) μαθαίνω αρχισαν να ανθίζουν ήδη τα πρωτα κυκλάμινα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Στράτο

    Καλό απόγευμα

    Καλή επιστροφή με εικόνες
    από το νησί
    στην καρδιά και στην ψυχή

    Καλό μήνα
    Σεπτέμβρης πια

    Καλό σου βράδυ
    Φεύγω για Αμοργό
    μέχρι το τέλος του μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @ xeimwniatikhliakada,

    Λυπήσου με, Λιακαδίτσα… Μένει μια βδομάδα ακόμη για να επιστρέψω.
    Με μπερδεύεις με τον/την «συμπλογκίτη»… Για γράψε μου ιδιαίτερα να καταλάβω…
    Μη με κάνεις να σκοτίζομαι τώρα…

    Λες ν’ άρχισαν να εμφανίζονται τα κυκλάμινα;
    Δεν έχω εντοπίσει ακόμη.

    Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @ Αστοριανή,

    Επίσης Υιώτα
    Με τους χαιρετισμούς μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @ sailor,

    Καπετάνιε, τι μας έγινες φέτος;

    Καλή και η Αμοργός!!!

    Ευχές για καλές διακοπές στο όμορφο νησί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλό μήνα και Καλό μας φθινόπωρο, Στράτο! Τώρα με τις πρώτες βροχούλες θα βγούμε σαν τα σλιγκαράκια!
    Καλή συνήθεια!
    Πολύ ωραίες φώτο!Τραγούδια, λόγια, κι εδώ και στα άρθρα σου! Βρε μπας και είσαι ποιητής και δεν μας το λες;
    Ύποπτος!
    Φιλιά Στράτο μου!
    Πάμε για δουλειά. Τα κεφάλια μέσα, πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Που είχες παει εκδρομη στο παιδί σου? εκει !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Να είμαστε καλά να σμίγουμε... όταν, όπως, όπου!!!

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Όντως παράξενο και αλλόκοτο τούτο το καλοκαίρι... Ούτε εμένα μου "βγήκε" όπως το σχεδίαζα.... Δεν πειράζει. Υπάρχει πάντα το επόμενο καλοκαίρι. "Με υγεία και όλα θα γίνουν" όπως έλεγε η σοφή γιαγιά μου.
    Με το καλό να μας έρθει και το φθινόπωρο και ο χειμώνας. Κάθε εποχή έχει τις χάρες της!
    ΥΓ: Οι φωτογραφίες απίστευτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @ Κατερίνα Δε.Στα ‘Πα;,

    Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο, έστω κάπως καθυστερημένα, Κατερίνα μου!
    Μακάρι να ’μουν ποιητής, πόσο θα το ’θελα… αλλά δεν…
    Έτσι ετοιμάζομαι κι εγώ να επιστρέψω αφήνοντας πίσω τις θαυμάσιες μέρες που μας σκαρώνει τώρα ο Σεπτέμβρης.

    Σ’ ευχαριστώ και να ’σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @ xeimwniatikhliakada,

    … ακόμη για τρεις μέρες στη Μήθυμνα, Λιακαδίτσα…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @ το τέρας της «αμάθειας»,

    Πολύ σωστά το λες, για να δούμε…

    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @ lena manta,

    Δεν ξέρω τι να πω, Λένα αγαπημένη, το σκέπτομαι και λέω: δεν είναι δυνατόν!
    Από την Άνοιξη κάναμε σχέδια και τίποτα δεν καταφέραμε. Κι είχαμε τόσο χρόνο στη διάθεσή μας...
    Πολύ σωστά (και σοφά) το έλεγε η γιαγιά σου! Υγεία να ’χουμε… Το επόμενο καλοκαίρι να είναι διαφορετικό αλλά πάντα όμορφο όπως και τούτο.
    Θα δεχτούμε φυσικά και τις άλλες εποχές όπως αρμόζει. Από εμάς εξαρτάται έτσι ώστε να ’ναι κι αυτές υπέροχες.

    Να ‘σαι καλά, Λένα, και χαίρομαι που οι φωτογραφίες μου σου άρεσαν!

    Καλό φθινόπωρο, λοιπόν, με… βροχές και εμπνεύσεις!!!

    Καλημέρα και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Μη θλίβεσαι και μη μελαγχολείς, ΥΓΕΙΑ να υπάρχει. είναι ανά πάσα στιγμή δυνατές οι ανθρώπινες προσεγγίσεις.

    ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΑΙΣΙΌΔΟΞΗ ΜΈΡΑ,

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. @ ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ,

    Έτσι είναι Γλαρένια μου, υγεία πάνω απ' όλα! Απλά είχαμε σχεδιάσει κάτι συνάξεις στα πάτρια εδάφη, που για διάφορους λόγους δεν μπόρεσαν να γίνουν.
    Καλή διάθεση υπήρχε και υπάρχει και όλα θα γίνουν κάποια στιγμή.

    Σε λίγες ώρες αφήνω το νησί μου και επιστρέφω στο Κλεινόν Άστυ και πάλι...

    Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για την επίσκεψη και εύχομαι να είσαι πλέον καλύτερα!

    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Εγώ σε πέτυχα όμως, έστω και στα πεταχτά

    30aris

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Μην σε μπερδευει οτ συμπλογκιτης! μιλουσαμε με ενα φιλο μπλογκερ , όπως μιλαμε και μαζί. Η αναρτηση ειναι η συνομιλία μας ατόφια! Εγινε ποστ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλησπέρα φίλε.
    Καθυστερημένος λίγο. Έλλειψη χρόνου. Εσύ τα ξέρεις.
    Μην παραπονιέσαι γιά το καλοκαίρι που έφυγε. Τουλάχιστον εσύ απόλαυσες τον ήλιο της πατρίδας και του νησιού σου. Ήπιες ένα ουζάκι καθισμένος σε μιά ψάθινη καρέκλα μπροστά σ΄ένα απλό τραπεζάκι από λαμαρίνα σε χρώμα γαλάζιο. Είχες τη χαρά να αφήσεις το βλέμμα σου να πλανηθεί στο απέραντο γαλάζιο του Αιγαίου.Το δικό μου καλοκαίρι το πέρασα μπροστά στο κομπιούτερ ταξειδεύοντας στα Εφτάνησα. Έπρεπε να προλάβω τον χρόνο.
    Καλό χειμώνα φίλε μου και υπομονή μετρώντας τους μήνες που θα περνάνε μέχρι που το παραθυρό μας θα χτυπήσει κάποιος Απρίλης, κάποιος Μάης
    Νάσαι καλά
    Ντένης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ευχομαι Καλό Ταξίδι επιστροφής!
    Καλο Φθινόπωρο μετά!
    Ναι, εκει, ανθισαν ήδη τα κυκλάμινα! Αδραξα με το φακό μου ένα μπουκέτο από δαύτα και τα ποστάρισα σε ανάρτηση! Προβλέπεται αν βγει κάποια χρηματοδότηση να ανεβοκατεβαίνω !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Έτσι είναι το καλοκαίρι, θέλουμε χρόνο για εμάς!

    Στράτο μου, πέρασα να σου αφήσω μια καλημέρα και ένα θαλασσινό ιόνιο αεράκι και να κλέψω ένα κοχύλι από το Αιγαίο σας!

    Φιλιά!

    (το καλοκαίρι είναι ακόμα εδώ!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Στράτο μου!

    Τι κάνεις ψυχή μου;

    Ήρθα να σου αφήσω και εγώ μια αγκαλιά!

    Dana κουτσούνι μου, αγκαλίτσες και σε σένα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. No puedo cambiar tu pasado ni tu futuro.
    Pero cuando me necesites estaré junto a ti.

    Η συνέχεια στη δροσοσταλίδα..
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Αγαπημένε Στράτο,
    Καλωσόρισες στη μπλογκογειτονιά και στην Αθήνα. Μας έλειψες καλέ μου.
    Δεν πειράζει που δεν σου βγήκαν όλες οι συναντήσεις, δε γίνονται όλα όπως τα σχεδιάζουμε.
    Καλό φθινόπωρο καλέ μου
    Καλή αντάμωση στην Αθήνα μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Αγαπητοί μου φίλοι και επισκέπτες του ιστολογίου μου.
    Χίλια ευχαριστώ που παρά την απουσία μου εσείς ρίχνατε τις ματιές σας εδώ, απ’ ότι βλέπω…
    Μου λείψατε μωρέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. @ 30aris,

    Ναι, βρε Γιάννη, για φαντάσου… Πολύ το χάρηκα πάντως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. @ ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΗ ΛΙΑΚΑΔΑ,

    Έχεις δίκιο, Λιακαδίτσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. @ Dennis Kontarinis,

    Τα καλοκαίρια έρχονται για να φύγουν ξανά, Ντένη μου. Πάλι θ’ αρχίσουμε να μετράμε τους μήνες μέχρι που να ξανάερθει.
    Όλα καλά ήταν. Λίγο απ’ όλα. Γεροί να είμαστε με υγεία και το επόμενο θα είναι καλύτερο. Σίγουρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. @ xeimwniatikhliakada,

    Να ‘σαι καλά φίλη μου. Θα περάσω να δω τα κυκλάμινά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. @ Dana_Semitecolo,

    Σ’ ευχαριστώ, Ντάνα μου. Καλά να είσαι κι άρπαξε ό,τι σου αρέσει και αγαπάς.
    Καλό φθινόπωρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. @ mareld,

    Μαρελντάκι, καλά έκανες και πέρασες. Πολλά έχουμε να πούμε. Κάποια μέρα ή νύχτα… Σίγουρα.
    Πέρασα μόλις τώρα από τη Δροσοσταλίδα σου και θαύμασα Μπόρχες. Πολύ ενδιαφέρον το ποίημα.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. @ Ιουστίνη Φραγκούλη,

    Σας έλειψα και μου λείψατε, Ιουστινάκι ταξιδιάρικο!!!
    Θα τα πούμε ξανά κι εύχομαι η συνάντηση στην Αθήνα να είναι όπως και οι προηγούμενες.
    Χτες πήγα στην εκδήλωση του Συλλόγου Ελλήνων Καΐρου αφιερωμένη στην Πέρσα Κουμούτση. Συνάντησα και την Ελένη Γκίκα που ήταν η ομιλήτρια καθώς και την κα. Τσαμαδού. Πολύ ωραία όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Mια σαμιώτικη καλησπέρα και καλή βδομάδα !!
    Κάποιους γνωρίσαμε, κάποιους του χρόνου, υγεία να έχουμε και όλα θα γίνουν !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Και μια καλημέρα κι αυτή Σαμιώτικη, έστω κι από απόσταση :)
    Καλέ μου φίλε και μακρινέ μου ξάδερφε Τι γίνεσαι; Όλα καλά; Φθινοπώριασε!!! Εδώ θα τη βγάλεις ; Στην τελευταία καλοκαιρινή σου ανάρτηση ;)
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ωραίες που ’ναι οι αγκαλιές κι ας ζωγραφίζονται μόνο με λόγια...
Σας ευχαριστώ!