«Είμαι πάρα πολλά για να μην είμαι τίποτα και πολύ λίγος για να είμαι κάτι»… * * * * * «Ψάχνω να βρω λέξεις… που να "αγγίζουν" κι αγγίγματα που να μιλούν»…

28 Ιουλ 2008

συναντηθήκαμε στη μέση του καιρού...


Καλοκαιρινό Αφιέρωμα το δροσερό τούτο τραγούδι:
«Να μ’ αγαπάς»
που αποδίδει θαυμάσια το «Τρίφωνο»
στις αγαπημένες μου φίλες της μπλογκογειτονιάς.
Που να τις ονομάζω τώρα, εκείνες ξέρουν…
.
Το χαρίζω με εκτίμηση
κι αγάπη ένα σωρό
να το ακούν απολαμβάνοντας
το καλοκαίρι τους.

Να μ’ αγαπάς, να σταθούμε εδώ σε μια γωνιά
Να κοιταχτούμε λες κι ειν’ γιορτή, πρωτοχρονιά
Να με κρατάς αγκαλιά σφιχτά γιατί μου πήρε πολλά το εφτά
εκτός κι αν είπα εγώ το έλα σ' όλα αυτά

Μακάρι να ‘ναι η καρδιά μου ρόδι τυχερό
να στο χαρίσω να στάζει αγάπη ένα σωρό
Στα μαξιλάρια και στο χαλί να ξεχαστώ να μου λες πολύ
Κι ας κάνει ο φόβος κι άλλη τρύπα στο νερό

Να περπατάμε χέρι-χέρι ως το πρωί
Του τραμ οι ράγες κάτι ξέρουν δεν μπορεί
Τα χρόνια φεύγουν, γοργά περνούν και μ’ αναμνήσεις μετά γυρνούν
Μικρά τα ονόματα που όλα τα χωρούν

Να μ’ αγαπάς με τα λάθη μου όλα στη σειρά
Στο σινεμά στο κορμί μου κόλλα τρυφερά
Δεν ειν’ ο κόσμος ιδανικός, για το ταξίδι είναι δανεικός
Για να ‘χει όνειρα να κάνει ο ενικός

Να μου μιλάς μεσημέρι, βράδυ και πρωί
Στα ξαφνικά, στο μικρό μπλακ άουτ της Δ.Ε.Η.
Και μέχρι να ‘ρθει ξανά το φως, αυτός ο λόγος ο πιο κρυφός
θα δει ν’ ανοίγουμε μια πόρτα στη ζωή

Να μ’ αγαπάς εαυτέ μου σ’ έψαχνα παντού
Κι ενώ ενοχές κι αντοχές μου ‘δίναν ραντεβού
απ’ τα ακριβά μου στα πιο φθηνά κι απ’ τη φωλιά μου στο πουθενά
συναντηθήκαμε στη μέση του καιρού

Να μ’ αγαπάς, να σταθούμε εδώ σε μια γωνιά
Να κοιταχτούμε λες κι ειν’ γιορτή, πρωτοχρονιά
Να μου μιλάς σιγανά στ’ αυτί γιατί ακούνε την νύχτα αυτή
παλιά μου όνειρα που χρόνια είχαν κρυφτεί

Τα λουλούδια μου...

... και ο ιβίσκος μου (το μπονζούρ, Δέσποινα) έχει ανθίσει...

Μηθυμναίος

30 σχόλια:

  1. Η πιο χαρούμενη ανάρτηση για σήμερα, για καλή εβδομάδα, για χαλαρή διάθεση.
    Να είσαι ΠΑΝΤΑ καλά και να περνάς όμορφα!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιλες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μόλις προχθές μου μιλούσε μια φίλη με ενθουσιασμό γι αυτό το τραγούδι και μου δειχνε το σιτνι (το άκουσε στο ραδιόφωνο, τηλεφώνησε, ρώτησε ποιος και τι, κι έτρεξε να το πάρει).
    Μαζί με τις φίλες της μπλογκογειτονιάς το ακούν λοιπόν και οι αδέσποτοι περαστικοί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να μη το ματιασω το μπονζουρ Στρατο!! Τι ομορφο τραγουδακι! Καλα δε σου εχω πει την ιστορια με το μπονζουρ. Η προγιαγια στη Σμυρνη φερνει ιερεα να της κανει αγιασμο. Ο Ιβισκος μες το λουλουδι. Ο ιερεας ραινει τα παντα με αγιασμο και καθε τοσο διακοπτει την ιεροτελεστια και αναφωνει. Μα τι ωραιο μπονζουρ κυρια Δαφνη μου! Διπλο ειναι;
    Αυτη την ιδια εκφραση την ακουγα και απο τη μαμα οποτε ανθιζε το δικο της. Ετσι τωρα εχει περασει και σε μενα, αλλα αμα δε μου βγαλει μπουμπουκι το ατιμο.. μας βλεπω να στραματα η παραδοση εδω!! Φιλια και να περνας ομορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ φύρδην-μίγδην,

    Το τραγούδι το βρίσκω άκρως «κολλητικό» δροσάτο και αγαπησιάρικο! Ό,τι πρέπει για ν’ αρχίσουμε μια εβδομάδα με όρεξη! Και φυσικά για χαλαρή διάθεση.

    Φιλιά κι από μένα πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ κυκλωδίωκτον,

    Σ’ ευχαριστώ για το πέρασμά σου και το αποτύπωμα που άφησες στον τόπο τούτο. Καλώς ήλθες και πάντα να περνάς. Το αφιέρωμα πάει και για σένα. Σύντομα θα σε επισκεφτώ.
    Να περνάς όμορφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μέσα από το 305, στέλνω πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ δεσποινάριον,

    Δεν φοβάμαι το μάτιασμα. Είσαι τόσο καλή…
    Το τραγουδάκι είναι «κολητικό» κι αγαπησιάρικο το πρωτότυπο είναι αργεντινέζικο (Gente que si) τους ελληνικούς στίχους έχει γράψει η Λίνα Νικολακοπούλου, το ερμηνεύει το Τρίφωνο. Χαίρομαι που σου άρεσε.
    Ωραία η ιστορία της προγιαγιάς σου κι εύχομαι να βγάλει μπουμπούκι «το άτιμο» ώστε να συνεχίσει η παράδοση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ juanita la quejica,

    Τι είναι το 305; Μήπως νοσοκομείο; Δεν ξέρω…
    Κι από μένα πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ ωραίο τραγούδι. Ξέρεις να φτιάχνεις το κέφι όσων σε επισκέπτονται και ιδιαίτερα των γυναικών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το τραγούδι το άκουσα πρόσφατα στο ραδιόφωνο και πραγματικά ενθουσιάστηκα.Φρόντισα να το βρω, το κατέβασα και το ακούω συχνά. Δεν είναι μόνο το τραγούδι είναι και το συγκρότημα, το 3φωνο, τα παιδιά έχουν καταπληκτικές φωνές.Τους είχα ακούσει στη συναυλία της Χαρούλας όταν είχαν έρθει στο τόπο μου και πραγματικά με εντυπωσίασαν.
    Να είσαι καλά Μυθημναίε με τις ευχάριστες ταξιδιάρικες αναρτήσεις σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ω....τι ωραία αφιέρωση....πολύ με ταξίδεψε η εικονα και το τραγουδι...
    merci καλέ μας Στράτο
    κι εύχομαι καλα΄να περνάς στο ωραίο σου νησί :)
    (εκεί δεν είσαι τώρα;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μόνο για τις φίλες; Για τους φίλους τίποτα; Θα σε τακτοποιήσω. Έρχομαι όπου να ναι.Εκεί που τον έχεις τον ιβίσκο θα στον κατουρήσει κανένας μεθυσμένος γερμανός. Ή κανένας άλλος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΩΩΩΩΩ!Τι ευγενικη χειρονομια Μυθημναιε μου!
    Σ ευχαριστουμε πολυ...ειναι πολυ ομορφο τραγουδι!
    Αλλα κι οι γλαστρες σου ειναι ολα τα λεφτα!

    Πολλα φιλια και δροσιες απο το Ιονιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ φαιδων θεοφιλου,

    Πάλι καλά που σου άρεσε! Πω, πω πως το κατάλαβες; Ναι, έτσι είναι για να φτιάξω το κέφι των επισκεπτών μου και όχι μόνο «ιδιαίτερα των γυναικών»… Απόδειξη εσύ!!!
    Το αφιέρωσα στις καλές μου φίλες για να έχουν να το ακούν, όμως αν προχωρούσες πιο κάτω θα πρόσεχες ότι πλαισίωνα την ανάρτησή μου με λουλούδια. Κι αυτά για εκείνες…
    Πάντως μην αισθάνεσαι άσχημα…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @ ανασαιμιά,

    Καλώς ήλθες συμπατριώτισσά μου! Έχεις δίκιο στα όσα γράφεις για το τραγούδι και το συγκρότημα. Έναν από τους συντελεστές του συγκροτήματος τον Υφαντή τον γνώριζα από παλιά, με εντυπωσίαζε η φωνή του. Στη συναυλία της Χαρούλας στην Καλλονή πέρσι τους απόλαυσα κι εγώ. Ήμουν εκεί.
    Σ’ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ cook,

    Χαίρομαι ιδιαίτερα που σε ταξίδεψε, άλλωστε αυτή ήταν και η πρόθεσή μου! Να ‘σαι καλά κι εσύ. Κι ακόμα σ’ ευχαριστώ για όλα τα άλλα…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @ο άλλος ,

    Με τις Κυρίες (με κεφαλαίο Κ οι φίλες μου) θα πρέπει να είμαστε ευγενείς και να τους χαρίζουμε όλα τα όμορφα. Ε, δεν θα έπρεπε να έχετε παράπονα οι φίλοι μου και θα στο αποδείξω όταν με το καλό έλθεις. Ελπίζω ο ιβίσκος να έλκει μόνο για την ομορφιά του!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @ faraona,

    Πάντα οι χειρονομίες μου προσπαθώ να είναι ευγενικές καλή μου Φαραώνα! Να απολαμβάνεις το τραγούδι όποτε επιθυμείς. Οι γλάστρες μου δίνουν χρώμα στο σπιτάκι μου. Εγώ απολαμβάνω τα δικά σου «θεϊκά» χρώματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Παρεμπιπτόντως, θέλω να προσθέσω ότι εκτός από καλοκαιρινό είναι και χειμωνιάτικο-πρωτοχρονιάτικο αυτό το τραγούδι κι ας είναι τόσο "δροσερό".
    Στην αρχή σκέφτηκα μα ποιο "εφτά" τους πήρε πολλά, αλλά μετά από μερικές φιλοσοφικομυστικομαθηματικές θεωρίες που παίδεψαν το μυαλό μου μου άστραψε το πιο απλό και το πιο εμφανές. Τώρα έχουμε 2008 άρα το εφτά είναι ο περασμένος χρόνος το 2007.
    Καμιά φορά πνιγόμαστε στα πιο απλά.

    Καλημέρα σας και τα σέβη μου κ. Μηθυμναίε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Μηθυμναίος
    Δεν το κατάλαβα αυτό: "Γιατί να αισθάνομαι άσχημα; Μήπως με μπερδεύεις με κάποιον άλλον; Ή μήπως με μπερδεύεις με άλλη κατηγορία ανθρώπων; Όχι Όχι . Μάλλον εγώ μπέρδεψα το Βlog που ήρθα να κάνω σχόλιο. Και συγγνώμην που ξέχασα τις γλάστρες με τα λουλούδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Να μην ξεχάσω:
    Αν το τραγουδάμε ακόμα και του χρόνου (2009), οι στίχοι θα γίνουν ως εξής:
    Να με κρατάς αγκαλιά σφιχτά γιατί μου πήρε πολλά το οχτώ/
    εκτός κι αν είπα εγώ το έλα σ' όλο αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Και μια και παίζουμε το νέο καραπληκτικό μπλογκοπαιχνίδι:
    "σχολίασε με πάθος
    και μετά βρες το λάθος"

    να πω κι εγώ ένα που βρήκα;

    Να μου μιλάς σιγανά στ’ αυτί γιατί ακούνε την νύχτα αυτή

    Να μου μιλάς σιγανά στ’ αυτί γιατί σ' ακούνε την νύχτα αυτή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Οφείλω να ομολογήσω ότι δεν εννοούσα καρα-πληκτικό (μαύρης πλήξης δηλαδή), αλλά καΤαπληκτικό (κατά της πλήξης).
    Κατά λάθος, αντί για τ πάτησα ρ
    ...συμβαίνουν κι αυτά τα ...πλήγματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Να μ' αγαπάς, Στράτο μου, κι ας μη συναντηθήκαμε ακόμα!
    Πολύ ωραία και τα λουλούδια σου και τα τραγούδια σου και κυρίως εσύ!
    Φιλάκια πολλά!
    Καλά να περνάτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @ κυκλοδίωκτον, (1)

    Μα φυσικά! Kαι ανοιξιάτικο ακόμη μπορεί να είναι…
    Τόσο πολύ σας παίδεψε λοιπόν; «…μετά από μερικές φιλοσοφικομυστικομαθηματικές θεωρίες που παίδεψαν το μυαλό μου…» δεν μπορεί να είναι και διαφορετικά, εξ άλλου αυτό φαίνεται πως χρησιμοποιείτε τη «σκέψη» στο υπέροχο μπλογκ σας!
    Εσείς τα ξεπερνάτε όλα.
    Με τα πιο φιλικά αισθήματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @ φαιδων θεοφιλου,

    Αποφεύγω να σχολιάσω…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @ κυκλοδίωκτον, (2)

    Το προηγούμενο σχόλιό μου επιβεβαιώνεται και επαυξάνεται αφού τα καταφέρνετε και στο στίχο…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @ κυκλοδίωκτον, (3)

    Δεν θα ήθελα να παρεξηγηθώ…
    Σας ευχαριστώ πάρα πολύ. Και, κοιτάξτε να προσέχετε… τις μανίες…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @ κυκλοδίωκτον, (4)

    Αφήστε τα μικρολαθάκια να ξεφεύγουν. Την ανθρώπινη φύση μαρτυρούν.
    Εγώ, εν τω μεταξύ εξελίσσομαι για να επιβεβαιώνω την άγνοιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @ κυκλάμινο του βουνού,

    Κατερινάκι αγαπημένο, Το πόσο σ’ αγαπώ το ξέρεις! Που χάθηκες ανησυχώ!
    Σ’ ευχαριστώ για όλα όσα μου χαρίζεις. Να περνάς όμορφα (στη Ζαγορά ελπίζω)
    Φιλιά και μια αγκαλιά ΝΑΑΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ωραίες που ’ναι οι αγκαλιές κι ας ζωγραφίζονται μόνο με λόγια...
Σας ευχαριστώ!