«Είμαι πάρα πολλά για να μην είμαι τίποτα και πολύ λίγος για να είμαι κάτι»… * * * * * «Ψάχνω να βρω λέξεις… που να "αγγίζουν" κι αγγίγματα που να μιλούν»…

4 Απρ 2015

Καφές ζεστός, η καλημέρα το πρωί…


Είναι η αρχή για ν’ ανθίσει μια όμορφη μέρα…








Πιστός στην αριθμητική των καθημερινών αναγκών και όχι μόνο… ο καφές γίνεται επικοινωνία για κάθε ανοιχτή καρδιά και κάθε άδολη σκέψη. Παρηγοριά σε δύσκολες καταστάσεις. 
Αδιάψευστος μάρτυρας της μέσα μας αλήθειας. 



















Ζεστός καφές, γουλιά, γουλιά τον πίνω σαν τη ζωή, γιατί ομορφαίνει τις στιγμές του μαζί, μαλακώνει τις αισθήσεις, λιγοστεύει τις έγνοιες… Γιατί η ζωή είναι μικρή… μα οι στιγμές είναι μεγάλες και… αξίζουν.

Πάω για καφέ με φίλο σημαίνει: 
μοιράζομαι με τον άνθρωπο με τον οποίο πήγα για καφέ τις μικρές μας ιστορίες. 
Τις σημαντικές στιγμές μας. 
Τις ανάκατες υποσχέσεις, ενός αβέβαιου αύριο…

«Στο καφέ της ξεγνοιασιάς παλιά γεμάτη τσέπη
γραμμένα στα παλιά μας παπούτσια του κόσμου τα πρέπει τα θέλω, τα μη»…

Στο καφέ του άσκοπου χρόνου.
Τον απολαμβάνεις κι ύστερα ξαναπέφτεις στη γνώριμη μοναξιά σου…


14 σχόλια:

  1. Καλημέρα, με το καλό να ζήσουμε όπως πρέπει τη Μεγαλοβδομάδα, και καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι από μένα, κύριε Παπαγιάννη, δεχτείτε τις καλύτερες ευχές μου για τις μέρες που έρχονται.
      Να περάσετε μια ευλογημένη Μεγαλοβδομάδα!

      Διαγραφή
  2. δεν υπαρχει μεγαλυτερη απολαυση απο αυτη του καφε σκεφτομουν σημερα που πηρα το καφεδακι μου απο την αριστοτελους και το κρατουσα ζεστο και νοστιμο σε ολη τη διαρκεια της βολτας μου στην παραλια..
    ο καφες μας ξυπναει, μας κανει παρεα, μας κουβεντιαζει, με τον καφε μοιραζομαστε στιγμες και συναισθηματα αρνητικα και θετικα, με εναν καφε μια μεγαλη ιστορια μπορει να ξεκινησει και μια αλλη μπορει να τελειωσει.. καφες στη θαλασσα, στο βουνο.. λιγο πριν μια δυσκολη δουλεια ή λιγο πριν μια σημαντικη αποφαση..καθιστοι ή περπατωντας..

    καλο σ/κ να εχετε
    με χαμογελα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ ❤λα, έκανες πραγματικότητα κι έζησες την απόλαυση, παρέα με την κούπα του καφέ σου, βολτάροντας στην όμορφη παραλία της πόλης σου.
      Θέλω να πιστεύω ότι θα "έμπλεξες" τις δικές σου ιστορίες και θα μοιράστηκες μόνο θετικά συναισθήματα. Τα αρνητικά δεν έχουν χώρο ανάμεσά σας, έχουμε τόσα που μας τα θυμίζουν καθημερινά, που δεν χρειάζεται τις λίγες στιγμές με το ζεστό καφέ στο χέρι να τα κουβαλάμε κι αυτά μαζί.

      Εγώ σου εύχομαι καλό υπόλοιπο Κυριακής και καλή Μεγαλοβδομάδα μέχρι την Ανάσταση!
      Καλά νε περνάς!

      Διαγραφή
  3. Μα ο καφές..συνδέεται με την επικοινωνία! όσο κρατάει ένας καφές, συνήθως μένουμε εδώ μπροστά στην οθόνη, σεργιανώντας.........
    Όπως και να έχει αγαπητέ μου Στράτο,αυτό το απλό σήμερα θέμα σου, είναι κομμάτι της ζωής μας!
    και αντιγράφοντας μια φράση :

    Είναι η αρχή για ν’ ανθίσει μια όμορφη μέρα…
    Προσθέτω:
    κάθε μέρα είναι μιά άλλη μέρα!
    και επειδή καποιοι ίσως να μη συνηθίζουν να πίνουν καφέ, σου αφιερώνω :https://www.youtube.com/watch?v=nF5-qyDUjmw γιατί η ίδια η ζωή είναι ο ζεστός καφές ή η ζεστή σοκολάτα.
    Καλή ΑΝΆΣΤΑΣΗ!!!!!!!
    Να είσαι καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή, Βαρβάρα, κι εγώ συνέδεσα τον καφέ με κάποια συντροφιά, αγαπημένου ή αγαπημένων προσώπων, διάβασα παραπάνω πως η ❤λα, τον απόλαυσε μόνη στη βόλτα της κρατώντας τον στο χέρι, αλλά κι εσύ αναφέρεις ότι μπορεί να τον έχεις δίπλα στην οθόνη… Και οι δυο περιπτώσεις μοναχικές στιγμές. Τελικά, για τον καθένα, ο καφές μας συντροφεύει ευχάριστα με τόσους τρόπους.
      Όσο για τη ζεστή σοκολάτα την προτιμώ τις κρύες μέρες κι αν είναι δίπλα σε τζάκι ακόμη περισσότερο, φτιάχνει... άλλο περιβάλλον.

      Σου εύχομαι ολόκαρδα να δεχτείς την Ανάσταση του Κυρίου και να αναθερμαίνει μέσα σου πάντα την Ελπίδα του Μέλλοντος Αιώνος!

      Διαγραφή
  4. Καφές, από τα πολλά χρόνια στην πιάτσα έχασα την συνήθεια του να πίνω Ελληνικό καφέ, τώρα πίνω καφέ στιγμιαίο με γάλα τον ταράζω στο φλυτζάνι με κρύο γάλα, μέχρι να βγάλει φουσκάλες μετά προσθέτω βραστό νερό και ιδού καφές αφράτος με φουσκάλες, όχι δεν βάζω ζάχαρη αλιώνει την γεύση του.
    παίρνω την τσάσκα γεμάτη την πιθώνο δίπλα μου στο γραφείο κι ανοίγω τον υπολογιστή μου...

    Μετά φτιαχνω δεύτερον καφέ με την ίδια πατέντα και μασουλίζω λιγάλι πρωϊνό.

    Κάποτε στα Βαπόρι είχα έναν καπετάνιο Γερμανό, ήταν Κύριος ο Captain Alfred Diatlein, μου έλεγε λοιπόν θα μου φέρεις τον πρώτο καφέ, μετά από μισή ώρα και δεύτερον γιατ πως να το κάνουμε έχω δυο ματια, ο κάθε καφές ανοίγει μόνο το ένα μου μάτι...
    Αναμνησεις κι αυτές

    χαιρετώ σας
    Γαβριήλ
    Καλή μεγάλη Εβδομάδα
    Χαρούμενη Λαμπρή
    Χριστός Ανέστη

    Πάσχα είναι εβραϊκή λέξη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, φίλε Γάβο, δεν είναι απαραίτητο να είναι «ελληνικός καφές», υπάρχουν τόσες ποικιλίες, τόσες γεύσεις και τόσοι τρόποι ώστε να επιλέξει ο καθένας ότι τραβάει η ψυχή του.

      Ένας το πρωί, γαλλικός φίλτρου (με άρωμα φουντούκι) κι ένας τ’ απόγευμα, αυτός ελληνικός, ως συνήθως η δική μου προτίμηση. Έξω, σπάνια να πιω μόνος μου, προτιμώ με την παρέα και την κουβεντούλα. Στη Βενεζουέλα, λόγω επαγγέλματος ήταν εξάρτηση, κάθε λίγο και λιγάκι, σύντομα (γύρω στους δέκα-δεκαπέντε τη μέρα…) και οπωσδήποτε πάντα μετά τα γεύματα (negrito, marroncito, con leche, guayoyo, americano...)

      Σου εύχομαι κι εγώ με τη σειρά μου καλή Μεγαλοβδομάδα όπως την ποθείς κι όπως την πιστεύεις!

      Διαγραφή
  5. ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΙ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΦΕ Ν ΑΦΗΝΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΜΙΑ ΓΛΥΚΕΙΑ ΑΝΑΜΝΗΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΟΡΤΙΣΗ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ.
    ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ, ΑΝΤΑΛΛΑΓΗΣ ΣΚΕΨΕΩΝ,ΧΑΛΑΡΗΣ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΜΕΤΑΞΥ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΙ ΚΟΙΝΟ.
    ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΠΑΝΤΑ ΣΤΡΑΤΟ,ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΥΚΤΙΚΟ ΜΕΓΑΛΟΒΔΟΜΑΔΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ως συνήθως, Χαρά μου, επιδιώκω πάντα αυτές «οι συναντήσεις για καφέ» με παρέα να έχουν όλα αυτά τα συστατικά που αναφέρεις, είναι ό,τι καλύτερο. Άλλωστε γι’ αυτό και τις αναζητώ. Και φτάνουν ώστε να γίνει μια ξεχωριστή, απολαυστική και λατρεμένη συνήθεια.

      Κι εγώ θέλω να σου ευχηθώ, φίλη μου, το «Μεγαλοβδόμαδο» να πλημμυρίσει τις καρδιές όλων μας τις μοσχοβολιές της Άνοιξης και τη χαρά της Ελληνικής Λαμπρής!

      Υ.Γ. Τα κεφαλαία σου υποδηλώνουν ότι ακόμη ταλαιπωρείσαι με το χέρι…

      Διαγραφή
  6. Αργοπορημένη έρχομαι , θα με πάρετε για καφέ και μένα !!!! Πίνω τα πάντα η και καθόλου καφέ , μιλάω λίγο , γελάω πολύ και δυνατά και χαίρομαι με τα απλά και τους απλούς αληθινούς ανθρώπους κοντά μου !!!
    Καλή Ανάσταση με τους δικούς σου ανθρώπους , την αγάπη τους και τη φροντίδα τους!!!
    Μεγάλη Αγκαλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με όλα αυτά τα προσόντα, Νικόλ, μη το συζητάς… είσαι μέσα. Το μόνο που θα πρέπει να βελτιώσεις είναι να μιλάς περισσότερο αυτό μας χρειάζεται, φιλενάδα.
      Και τώρα σοβαρά: Περιμένω πρόταση για καφέ!

      Ολόκαρδες ευχές κι από μένα με το καλό να δεχτούμε την Ανάσταση!

      Μεγάλη και η δική μου αγκαλιά!

      Διαγραφή
  7. Φίλε μου Στράτο, δεν ξέρω αν, από καταγωγή μας φυσικά, λέω αν είναι το ούζο ή καφές προτιμότερος για παρεΐτσα…

    Καλή Ανάσταση σε σένα και στους δικούς σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ, Ελεωνόρα, το έχω συνδυάσει κάπως διαφορετικά και μη με ρωτάς το γιατί...
      Καφές φθινόπωρο και χειμώνα, ούζα άνοιξη και... ιδίως καλοκαίρι.
      Πάντως χατήρι δεν πρόκειται να σου χαλάσω, ότι επιθυμείς εσύ θα πιούμε. Κι εγώ σαν τη Νικόλ: πίνω απ' όλα...

      Ευχαριστώ για τις ευχές κι ανταποδίδω!

      Διαγραφή

Ωραίες που ’ναι οι αγκαλιές κι ας ζωγραφίζονται μόνο με λόγια...
Σας ευχαριστώ!