«Είμαι πάρα πολλά για να μην είμαι τίποτα και πολύ λίγος για να είμαι κάτι»… * * * * * «Ψάχνω να βρω λέξεις… που να "αγγίζουν" κι αγγίγματα που να μιλούν»…

30 Απρ 2015

Καλό Μήνα, φίλες και φίλοι! Καλή Πρωτομαγιά!

Κάπως έτσι, δίχως να το καταλάβουμε, προχωράν και περνάν οι στιγμές μας, οι ώρες, οι μέρες, η ζωή μας. Αυτές κυλούν και φτιάχνουν τη δική τους γεωγραφία. Τη δική τους διαδρομή. Ζαλίζεται ο χρόνος, δεν υπολογίζει ημερολόγια, μήτε στάσεις. Τρέχει. Κι εμείς, ενώ κάτι περιμένουμε να συμβεί… τελικά το μόνο που συμβαίνει είναι αυτή η αέναη ροή - η συνέχεια του χρόνου. Κι ο χρόνος δεν είναι με το μέρος κανενός.


Ωστόσο απ’ τ’ ανοιχτό παράθυρο κοιτώ τ’ απέραντο και το μικρό κι όλη την ομορφιά της Άνοιξης. Στέκομαι σ’ αυτό κι απ’ έξω, πάντα συνεπής και εν ευθέτω χρόνω, παραμονεύει ο Μάης. Όλα έτοιμα κι εν πλήρει τάξει, βεβαιώνουν πως ναι: ξημερώνει Πρωτομαγιά!

Καλό Μήνα, φίλες και φίλοι! Καλή Πρωτομαγιά!
Φτιάξτε τα στεφάνια του Μαγιού κι ας έχουν ξεχειλώσει οι ανάγκες μας…
Χαρείτε τη μοναδικότητα της στιγμής που σας χαρίζεται!

18 σχόλια:

  1. ΄΄Εχουν ξεχειλώσει οι ανάγκες μας ΄΄ γράφεις Στράτο μου !!!Για το στεφάνι του Μάη λίγα αγριολούλουδα αρκούν και η ψυχή μας γεμίζει με ανείπωτη χαρά και δεν κοστίζει τίποτα !!! Μόνο λίγο χρόνο , σκέψεις για τον Μάη που έρχεται , γλύκα για όσα όμορφα ζούμε και ζήσαμε !!!! Ο χρόνος είναι πολύτιμος όταν τον ζούμε σαν πρωταγωνιστές και όχι όταν τον αφήνουμε να περνά μόνο!!!!
    Καλή Πρωτομαγιά και λουλουδιασμένο μήνα !!!
    Την αγάπη μου και μια ζεστή αγκαλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις και τις δικές μου ευχές, αγαπητή μου Νικόλ, ο Μάης ήλθε όπως τον περιμέναμε, γλυκός, λουλουδάτος και ολόλαμπρος έτοιμος να μας χαρίσει όλα αυτά τα ωραία για τη δική μας διάθεση που τη χρειαζόμαστε έτσι: ανεβασμένη!

      Να ‘σαι καλά!

      Διαγραφή
  2. Ο Μάιος μας έφτασεν
    εμπρός βήμα ταχύ
    να τον Προϋπαντήσουμε
    παιδιά στην εξοχη..

    καλή και χαρούμενη Πρωτομαγιά φίλε μου Στράτο, Τότε στα χρόνια της αθωότητος τρέχαμε στους αγρούς να μάσουμε αγριολούλουδα να πλέξουμε το στεφάνι ακριβώς όπως το λέει και το ποίημα.

    Λένε ότι το έθιμο του στεφανιού είναι αρχαιοελληνικό, δεν ξέρω αν αληθεύει

    Είναι η αρχή της άνοιξης, της αισιοδοξίας της αγάπης μα και του έρωτα.
    Είναι η αρχή του κοιτάγματος μιας ρομαντικης σελήνης μέσα στον κάμπο γεμάτο από αγριλούλουδα.
    με αγάπη
    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όλα αυτά που λες, φίλε μου, είναι η αναγέννηση της φύσης, η ομορφιά που ξεχύνεται γύρω μας και καλύπτει την ασχήμια κι όταν αυτή επιβάλλεται όλα ρυθμίζονται στο δικό της τέμπο…
      Δείγμα η χτεσινή φωτογραφία που σου έστειλα.

      Να περνάς καλά!

      Διαγραφή
  3. Ωραίο πόστ,θαύμα φωτογραφία,καλό μήνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα, Ντίνα μου!
      Σ’ ευχαριστώ πολύ για τα άλλα…

      Με την αγάπη μου!

      Διαγραφή
  4. Kαλό μήνα αγαπητέ μου Στράτο!
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Στράτο. Κάθε φορά που εσύ θα μιλάς για άνοιξη, για πρωτομαγιά και λουλούδια, εγώ θα γίνομαι μίζερος.

    Κάθε χρόνο την πρωτομαγιά κάναμε το πρώτο μας μπάνιο στην Βουλιαγμένη ότι καιρό και να είχε. Ήταν το πρώτο μας μπάνιο.

    Ξέρεις τι έκανα σήμερα Στράτο 1η Μαΐου στην αγαπημένη σου Βοστώνη; Το πρωί που πήγαινα για δουλειά ν άναψα τη ζέστη στο αυτοκίνητο για να σπάσει η παγιάδα και το βράδυ, άναψε η ( αυτόματη ) ζέστη στο σπίτι γιατί είχαμε 38 βαθμούς Φαρενάιτ δηλαδή γύρω στους 4 βαθμούς Κελσίου.

    Με τι προσόντα Στράτο να μιλήσω εγώ για άνοιξη ρε γ.μ.τ. μου. Άκου να δεις τι θα κάνω. Για να μη σε ζαλίζω και σε επηρεάζω με τη μιζέρια μου, δε θα επισκεφτώ το blog σου μέχρι πέρα εκεί τ' Αγιολιός. Μέχρι τότε πιστεύω να έχει ζεστάνει και να εχει αποκατασταθεί, να έχει έρθει στη θέση της ( η μονίμως πεσμένη λόγω κρύου ) αδρεναλίνη μας .

    Λες να επηρεάζει το κρύο την αδρεναλίνη;

    Άσε θα ρωτήσω τον Γαβριήλ.

    Hasta Luego.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα, ρε Γιώργο, ησύχασε, όλα με τον καιρό τους, μην ξεχνάς πως εδώ είναι Ελλάδα δεν είναι παίξε-γέλασε…
      Θα δεις ότι σε λίγο καιρό όταν με το καλό θα σας επισκεφτεί κι εσάς εκεί στην αγαπημένη μου (όπως πολύ σωστά το λες) Βοστώνη, άλλα θα μου γράφεις και στοιχηματίζω πως θα είναι πολύ πριν «τ’ Αγιολιός».
      Κάνε υπομονή φίλε, προς τα ‘κει ταξιδεύει.

      Όσο για την αδρεναλίνη, έχεις δίκιο, ρώτα τον Γαβρίλο.

      Χαιρετώ σε και να προσέχεις τα κρυολογήματα!

      Διαγραφή
  6. Καλο και ομορφο μηνα να έχεις φιλε Στρατο να είσαι καλά....!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Στράτο μου Καλό Μήνα Μάη να έχουμε! Η άνοιξη στρώθηκε για τα καλά. Προσπάθησε να την απολαύσεις!
    Το εύχομαι ειλικρινά.
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το ίδιο εύχομαι σε σένα, Νόρα, και ξέρω πως απολαμβάνεις την Άνοιξη επάξια!

      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  8. απλα ειμαστε πολυ μικροι μπροστα στο χρονο.. πολυ λιγοι μπροστα στη φυση.. δεν μπορουμε να τα ελεγξουμε ολα και νομιζω το πιο σωστο ειναι να βαζουμε μικρους και ρεαλιστικους στοχους, αν και η ζωη παντα εκει που θελει αυτη μας παει
    η φωτογραφια σου ειναι υπεροχη με πολυ φως που το λατρευω (δεν υπαρχω χωρις τον ηλιο)
    ευχομαι να ηταν υπεροχη η πρωτομαγια σου οπως κι η δικια μου, πολυ κοντα στη φυση, πολυ πρασινο, καλοι φιλοι, ωραιες αναμνησεις, ωραιες κουβεντες

    καλο βραδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλίμονο, Στέλλα, ποιος θα μπορούσε να τα βάλει με το χρόνο, όμως, έστω και με τη ρουτίνα της, η ζωή συνεχίζεται κι εμείς ακολουθούμε… Η Άνοιξη της αναγέννησης με την αμάραντη φρεσκάδα της χαρίζει απλόχερα ανανεωμένες αισθήσεις…

      Κάπως έτσι ήταν και η δική μου Πρωτομαγιά. Και του χρόνου να είμαστε καλά να την ξαναζήσουμε.

      Καλημέρα με μια ηλιόλουστη Κυριακή!

      Διαγραφή
  9. Καλό και όμορφο μήνα, και μπαίνω στον πειρασμό να γράψω ότι τελικά οι παπαρούνες ήρθαν στο ραντεβού τους, τουλάχιστον εδώ στα (λίγο πιο) βόρεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ, όσο για την παρατήρηση, έχετε δίκιο, μάλλον εγώ βιάστηκα να τις καταγγείλω ή εκείνες περίμεναν επίτηδες για να με εκθέσουν...

      Κι εδώ, βέβαια, άρχισαν δειλά να εμφανίζονται. Και είναι τόσο όμορφες!

      Διαγραφή

Ωραίες που ’ναι οι αγκαλιές κι ας ζωγραφίζονται μόνο με λόγια...
Σας ευχαριστώ!