«Είμαι πάρα πολλά για να μην είμαι τίποτα και πολύ λίγος για να είμαι κάτι»… * * * * * «Ψάχνω να βρω λέξεις… που να "αγγίζουν" κι αγγίγματα που να μιλούν»…

16 Οκτ 2010

Σε διπλανά μπαλκόνια…

.
Αφιερωμένο σε τρεις φίλους, στον Αντώνη, τον Χρυσόστομο και τον Τάκη και σ' ένα τόπο αγαπημένο τη Μήθυμνα
.
Είναι ωραίο το ταξίδι εδώ, δε λέω, κι ακόμη πιο ωραίο όταν προκύπτει αποτέλεσμα γι’ αυτό που ψάχνεις. Αυτό το… ασήμαντο που ενώνει κάτι τρυφερές ψυχές και, κάποια στιγμή, γίνεται σημαντικό όταν αυτές οι ψυχές τυχαίνει να ’ναι από διπλανά μπαλκόνια. Μερικές φορές, σκύβεις αδιάκριτα, ρίχνεις ματιές στα δικά τους κι ανακαλύπτεις ομορφιές… Μα, ναι υπάρχουν… Και σα να μην έφτανε -με τα δικά τους ο καθένας- σου «φορτώνουν»… κι άλλη ευαισθησία.
Έτσι είναι όταν έχεις «γείτονα» έναν Αντώνη, φίλο αγαπημένο, να στα ’χει έτοιμα. Κι εγώ, ξέροντας πως δεν θα μου τα αρνηθεί, διαλέγω και τα οικειοποιούμαι προκειμένου να... τα μοιραστώ μαζί σας. Γιατί τα όμορφα πρέπει να μοιράζονται.
Απ’ το δικό του μπαλκόνι φτάνει να δεις κι άλλους δικούς σου φίλους.
Ας πούμε έναν Χρυσόστομο (όνομα και πράμα) να έρχεται, «σαν δροσιά… κάθε που αλλάζουν τα νερά της παλίρροιας», με τους μελιστάλακτους στίχους και τη γλυκύτητα του λόγου του, κάνοντας την ψυχή σου ν’ αναζητά το λίγο παραπάνω…
Έναν Σωτηρχέλλη να μελοποιεί θαυμάσιους στίχους και να τους τραγουδάει με μια φωνή, σαν χαμηλόφωνη προσευχή και να σε ταξιδεύει, σαν αεράκι τρυφερό, εσένα και τα όνειρά σου, έτσι για να γλυκαίνει τις σκέψεις σου!
Κι ακούς μια Ελένη ανεμώνη στο πέλαγο… και μια θάλασσα μια ανάσα αρμύρα.
Αρμυρίκι στη πέτρα, για να βρεις την απάντηση χίλια κύματα μέτρα.
Μια Ελένη η θάλασσα, μια καρδιά χελιδόνας, απ’ τα κάστρα της Μήθυμνας στα νερά της Λιγώνας.
Τελικά ανακαλύπτω πως ό,τι σκαλίζεις με αγάπη δεν μπορεί παρά να καρπίσει ομορφιές, συναισθήματα, νοσταλγίες…
Τι άλλο να ζητήσεις… κάθεσαι ακούς, βλέπεις και απολαμβάνεις το παρακάτω βίντεο.
Ακούστε το।
* Σημ. Κάντε κλικ στα ονόματα με το πορτοκαλί χρώμα και την έντονη γραφή είναι ενδιαφέρουσες παραπομπές

Μηθυμναίος

41 σχόλια:

  1. Την καλημέρα μου Στράτο , απ'το διπλανό μπαλκόνι!
    Αυτή η δική σου ξεχωριστή καλημέρα ήταν αυτό που έλειπε στη σημερινή βροχερή Μυτιλήνη μας !
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ, τι ωραία τα μπαλκονάκια, Στράτο μου! Τυχερέ! Περνάς υπέροχα εκεί, γι' αυτό αργείς να γυρίσεις!
    Μ' αρέσει η Μήθυμνα! Μ' αρέσει το μπλε της, τα σπιτάκια της, τα ασβεστωμένα σοκάκια της, τους φίλους που γέννησε!
    Πολύ ωραίο και το τραγούδι και ο τραγουδιστής και οι φωτογραφίες!
    Επανήλθες δριμύτερος Στράτο μου και χαίρομαι πολύ γι' αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΕΛΕΙΕΣ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ.ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ Η ΜΥΤΙΛΗΝΗ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ Ο ΜΟΛΥΒΟΣ(ΜΗΘΥΜΝΑ) !!!.ΕΙΧΑ ΕΡΘΕΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΕΙΧΑ ΑΝΕΒΕΙ ΣΤΟ ΚΑΣΤΡΟ.
    ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. όμορφα μπαλκονάκια...
    στα νησιά μας ξεχύνονται πλούσια
    αλλά θαρρώ κι εγώ πως η Λέσβος μας ξεχωρίζει!!!

    έχεις την αίσθηση πως όλα έχουν κάτι να σου πουν...
    στα στενά και φιλόξενα καλντερίμια
    μια ιστορία αγάπης, μια αδελφική φιλονικία,
    ένα παραπονεμένο μισοτελειωμένο ειδύλλιο...
    σε ένα βραδινό δροσερό σου περίπατο
    παρέα με το σαγηνευτικό άρωμα του γιασεμιού…


    την καλησπέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Στράτο, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για τα κυκλάμινα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μια καλημέρα από ένα μακρυνό μπαλκονι
    που όμως όποιος κατοικεί εκεί έχει την τύχη η ματιά του να διαπερνά τα τοιχόματα και να σε βλεπει χαρούμενο να ακούς τους γειτόνους και να σε νανουρίζει το τραγούδι της Ελένης.

    Νάσαι καλά φίλε

    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Στράτο μας,
    ...Πανέμορφα μπαλκόνια,
    κεντημένα κάδρα!!!
    Ασε να ονειρεύομαι ότι κάποια ώρα θα τα καταφέρουμε
    να επισκευθούμε το νησί της Σαπφούς, το νησί σας...
    Υιώτα-Δημήτρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τυχεροί όσοι είναι δικοί σου φίλοι, αλλά και γείτονες... Τους ζεσταίνεις όλους με τη θέρμη της καρδιάς σου! Φιλιά Στράτο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα Στράτο!! Η εικόνα με τα μπαλκόνια χάρμα οφθαλμών!Τέλεια!
    Φιλιά στην Αλεξάνδρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ ANKYR,

    Μακάρι, Αντώνη καλέ μου φίλε, όλες οι καλημέρες που ανταλλάσουμε να είναι ξεχωριστές και πάντα να μας προσφέρουν αυτό που μας λείπει…

    … και να γίνονται ένα με του ουρανού τις στάλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ Τα χνάρια,

    Τι να σου πω τώρα, Κατερίνα μου, ότι τα μπαλκονάκια είναι συμβολικά, με έμμεσο τρόπο ήθελα να πω γι’ αυτούς τους φίλους, όπως είσαι εσύ π.χ. που «σκύβεις», ας πούμε στο δικό μου κι αν κάτι δεις και σου αρέσει γίνεται αιτία κι αφορμή και ιδέα ακόμη…
    Όχι πως δεν υπάρχουν και όμορφα μπαλκόνια στον τόπο μου…
    Κι ύστερα ξέρεις πως εφέτος έμεινα μακριά του.
    Κάνε κλικ στα πορτοκαλί ονόματα.
    Πάντως χαίρομαι που εκτός απ’ τα μπαλκονάκια σου άρεσαν και οι φωτογραφίες και το τραγούδι και ο τραγουδιστής!!!
    Να ‘σαι καλά, κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS,

    Καλή εβδομάδα, φίλε μου, κι ας μας ήρθε βροχερή και συννεφιασμένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @ Margarita,

    Να σε καλωσορίσω πρώτα στο «μπαλκονάκι» μου, Μαργαρίτα, που σαν «Ανθός στον Άνεμο» μας ήρθες από δικά μας μέρη… καθώς φαίνεται.

    Έχεις δίκιο, ειδικά αυτά τα μπαλκονάκια που αναφέρω εδώ πάντα έχουν κάτι να σου πουν και να σου προσφέρουν πολλά!

    Σ’ ευχαριστώ για την επίσκεψη και να ‘σαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ Τα χνάρια,

    Χάρισμά σου, φιλενάδα, κάθε που βλέπω κυκλάμινο ο νους μου ταξιδεύει Ζαγορά και Βόλο…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @ pylaros,

    Τι ωραία που τα λες, μακρινέ μου φίλε! Παρότι έχουν απόσταση τα μπαλκόνια μας βρίσκουν τον τρόπο να επικοινωνούν. Εξ άλλου διαθέτουμε ευάλωτα τοιχώματα για να μη δυσκολεύουμε την ανακάλυψη της ομορφιάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Αστοριανή,

    Όποτε το αποφασίσετε καλώς να ορίσετε, φίλοι μου! Να γνωρίσετε και τους ανθρώπους του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Maria Tzirita,

    Τυχεροί όλοι οι φίλοι μας, Μαρία! Ξέρεις οι φίλοι είναι σαν τ’ αστέρια… δεν τους βλέπεις πάντα, αλλά ξέρεις ότι υπάρχουν…
    Κι εσύ το ξέρεις πως «Όταν αγαπάς είναι για πάντα»!

    Φιλιά και συγχαρητήρια!!! Ξέρεις εσύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @ Μαριάνθη,

    Μόνο η εικόνα, Μαριάνθη μου; Τις ψυχές που τις αφήνεις; Εκεί να δεις ομορφιά…

    Άκουσε και την Ελένη και θα δεις…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ολοι για το διπλανο μπαλκονι ψαχνουμε.Αυτο που θα ενωθει με το μπαλκονι που κρυβουμε μεσα στην καρδια μας.Ανθη και χρωματα ενωμενα στη συμφωνια του συμπαντος.Εσυ Στρατο φαινεται να εχεις ανακαλυψει κατι πολυ ομορφο.Αυτο νομιζω πως σου ταιριαζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. καλησπέρες στα όμορφα μπαλκόνια!!!!!

    :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @ ΓΙΑΝΝΑ,

    Γιάννα χαθήκαμε…
    Ναι, κάτι τέτοιο ανακάλυψα στα «διπλανά μπαλκόνια», καλή μου, «το ασήμαντο που ενώνει κάτι τρυφερές ψυχές» αυτό το λίγο που αλλάζει την πεζή καθημερινότητά μας.
    Το ψάχνω εκεί ανάμεσα στις επινοήσεις, στους στίχους και στη μουσική που κρύβεται πίσω από τα άνθη και τα χρώματα και στη μαγεία τους. Κι αφού μου ταιριάζει, όπως λες, θα συνεχίσω.

    Μια αγκαλιά για σένα και την ψυχούλα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @ genna,

    Καλησπέρα, Τζεννάκι, και… προσοχή στο ρίγος της βροχής

    φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Επ, τι γίνεται εδώ; βγήκαμε όλοι στα μπαλκόνια και πιάσαμε κουβεντούλες;
    Για να μαζευτούμε όλοι στην αυλή!!! ανοίξαμε κρασί...

    Αχ και να ταν γειτονιά στ΄ αλήθεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Δεν μου αρέσουν τα ανώνυμα, αλλά δεν το κατέχω το συγκερκιμένο με τα σχόλια και μου φυγε.
    Ο προηγούμενος Ανώνυμος είμαι εγώ.

    Τάκης Σωτηρχέλλης

    ...το κρασί περιμένει, όση ώρα έγραφα, πλάκωσε και ούζο χα χα

    Στην υγειά σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @ Ανώνυμος (Τάκης Σωτηρχέλλης)
    Έλα, βρε γείτονα, αφού άνοιξες κρασί κατεβαίνω…
    Έστω κι έτσι τη γειτονιά θα τη ζωντανέψουμε. Δεν είδες;… «έκλεψα» την Ελένη απ’ τον Αντώνη, με τους στίχους του Χρυσόστομου, τη δική σου κιθάρα και φωνή στήθηκε κι όχι μόνο… φώναξα κι άλλους, ένα σωρό. Βλέπεις, εγώ μόνο για ντελάλης κάνω… α, μπορεί να κουβαλήσω και το ούζο.

    2ο. Μα καλά δεν έβαζες μια φωνή να σε βοηθήσω στα σχόλια… τι γείτονες είμαστε…

    Να ‘σαι καλά Τάκη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χμμμ, τι να σκεφτώ τώρα όταν διαβάζω πως σκύβεις αδιάκριτα, ρίχνεις ματιές και ανακαλύπτεις ομορφιές στα διπλανά ...μπαλκόνια!!!

    Καλημέρα Στράτο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλημέρα Θύμιο!
    Ξέρεις, μαζί με τις άλλες ομορφιές, τυχαίνει να δεις κι άλλες…
    Εξαρτάται απ’ τις σκέψεις σου…

    Χαθήκαμε…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Οι σκέψεις μου συνήθως προσανατολίζονται στα ...πειράγματα!!! :)))

    Ναι χαθήκαμε, και ειδικά τώρα με τα παιδιά και τα προγράμματά τους... Με την πρώτη ευκαιρία όμως θα τα πούμε ε?

    Σας στέλνω τη καλημέρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Aαααα!!!!!!!!!!!
    ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ!!!!!!!!!!
    "΄Εκλεψα" πάλι... τα μπαλκόνια σου στολίζουν την οθόνη μου.
    :-)

    Πολλές σήμερα οι ομορφιές σου: εικόνες, φίλοι, φωνές και τρυφερές ψυχές
    Να είσαι ΠΑΝΤΑ καλά!!!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @ Radio Marconi,

    Κατάλαβα τον προσανατολισμό σου, φίλε. Κάπου μοιάζουμε, να ξέρεις.

    Λες να τα καταφέρουμε να συναντηθούμε ή θα περιμένουμε το Ιουστινάκι;

    Να ‘σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @ ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ,

    Να «κλέβουμε» τις ομορφιές είναι επιτρεπτό! Μακάρι πάντα να’ ναι τέτοιες οι «κλεψιές»!!!

    … προ πάντων, Γλαρένια, τρυφερές ψυχές!!!

    Απίθανες οι φωτογραφικές σου Γλαρένιες αγκαλιές και τα φιλιά!!!
    Τις έκλεψα και τις έβαλα στο αρχείο μου!

    Σ’ ευχαριστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ένα όμορφο μπαλκονάκιμε αγαπητούς γείτονες ειναι ένας τελειος συνδυασμό φιλε Στράτο.
    Όσο για το βίντεο και τη μουσική επένδυση τα σχόλια θετικότατα.

    Γρηγόρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. @ ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ,

    :-) Ανταποδίδω, Γλαρένια μου! Σ’ ευχαριστώ!
    Καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. @ Ανώνυμος (Γρηγόρης),

    Μακάρι στη ζωή μας να ήταν όλα όμορφα με τέτοιους τέλειους συνδυασμούς.
    Να απολαύσεις το τραγούδι με τον Τάκη Σωτηρχέλλη και τους στίχους του συγχωριανού σου Χρυσόστομου Γελαγώτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Όμορφο κείμενο, όμορφο μπαλκόνι, όμορφες αναμνήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @ Juanita La Quejica,

    ... και όμορφοι άνθρωποι, Χουανίτα!!!

    Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ζηλεψα τα μπαλκονακι! Τυχερε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. @ liakada,

    Μόνο τα μπαλκόνια ζήλεψες…
    Τυχερός για τους φίλους πιο πολύ…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Πεσμου πόσο τυχερός είσαι να έχεις τέτοιους φίλους, να τους αγγίζεις στην καθημερινότητά σου.
    Πεσμου τί αστέρια έχουν οι τόποι μας!
    Υπέροχο τραγούδι με την αληθινότητα της ντοπιοσύνης σας, μας!
    Φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. @ Ιουστίνη Φραγκούλη,

    Τουλάχιστον με τους φίλους είμαι τυχερός! Ανάμεσα σ’ όλους –και το ξέρεις- είσαι κι εσύ (επάνω ψηλά!!!)
    Είσαι κι εσύ από ένα τόπο αστέρι απ’ αυτά που η λάμψη τους ξεχωρίζει κι είναι αυτή η λάμψη που δεν μας αφήνει ποτέ να ησυχάσουμε… τα αποζητάμε κάθε στιγμή.
    Αν σου άρεσε το τραγούδι αυτό θα σου αρέσει και τούτο εδώ

    Με τα φιλιά μου και την αγάπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ωραίες που ’ναι οι αγκαλιές κι ας ζωγραφίζονται μόνο με λόγια...
Σας ευχαριστώ!