«Είμαι πάρα πολλά για να μην είμαι τίποτα και πολύ λίγος για να είμαι κάτι»… * * * * * «Ψάχνω να βρω λέξεις… που να "αγγίζουν" κι αγγίγματα που να μιλούν»…

15 Απρ 2007

Εικόνες και στίχοι... (σειρά πρώτη)

"Κι όλα αυτά σε μία γλάστρα πίσω από ένα κάγκελο,
σαν ψηλά μου πέφτουν τ' άστρα είπα στον Αρχάγγελο.
Κι όλα αυτά που αντί για χώμα την καρδιά μου έβαλα,
δεν στο πίστευα το στόμα, στα φιλιά σου αμφέβαλα."

Λίνα Νικολακοπούλου


"Τις ελιές των πλαγιών αγκαλιά αγιότης, ρόδινη αγάπη στο χώμα θρεμμένη.
Θα 'λεγα το γλυκόφρυδο κλήμα, μούστο της νιότης,
ρολόι του ήλιου, του φλοίσβου ρυτίδα, του έρωτα ύψος..."


Σπύρος Δαρσινός


"Με τα ίδια χρώματα πάλι προσπαθώ να σε ζωγραφίσω.
Για να κοιτάζεις ακόμα πιο μακριά απ’ αυτό το ηλιοβασίλεμα που τελειώνει –
απ’ αυτό το ανέβασμα που σε κάνει, παντοτινά, να χαμογελάς..."

Μήτσος Τσιάμης

"Από ένα χαμένο όνειρο εμείς έπρεπε να φτιάξουμε ένα δρόμο για να συναντηθούμε...
Ω ελπίδες της νιότης μας μείνατε στη μέση του δρόμου. Εμείς συνεχίσαμε και να που φτάσαμε εδώ, σ' αυτόν τον άγνωστο τόπο... χωρίς αποσκευές..."

Τάσος Λειβαδίτης


"Αντικρύζω τη Μήθυμνα με σκέπη τα πορτοκαλόχροα παράπονα του ήλιου.
Από ζευγάρια ματιές δύο, μπήγω στις κλειδώσεις της ομορφιάς της
κι αποθέτω τους άρτους μου στο κάστρο της ελπίδας της."

Φαίδων Θεοφίλου
* (Φωτογραφίες του Στράτου Δουκάκη από τη Μήθυμνα. Συνοδεύονται από στίχους ποιητών που κάποια σχέση έχουν με την εικόνα...)
Mithymnaios

1 σχόλιο:

  1. Ωραία η ιδέα σου για το Blog σου.
    Ο συνδυασμός εικόνας και στίχου είναι μια εναλλαγή της ομορφιάς που προσφέρεις στον επισκέπτη.Δουλεύοντας με τα δικά σου υλικά αλλά και των άλλων δίνεις ένα ξεχωριστό αποτέλεσμα. Ανήσυχε εραστή του Ωραίου.
    Φαίδων Θεοφίλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ωραίες που ’ναι οι αγκαλιές κι ας ζωγραφίζονται μόνο με λόγια...
Σας ευχαριστώ!