«Είμαι πάρα πολλά για να μην είμαι τίποτα και πολύ λίγος για να είμαι κάτι»… * * * * * «Ψάχνω να βρω λέξεις… που να "αγγίζουν" κι αγγίγματα που να μιλούν»…

2 Μαρ 2007

Παρέα μ' έναν αστερία


Μονολογώ.
Οι λέξεις... μερικές φορές δεν βγαίνουν. Κι ίσως δεν θα πρέπει να βγουν.
Άλλες φορές πάλι -απλά- δεν χωράνε πουθενά. Πνίγονται... Πνίγουν... (Δεν) ξεχνιούνται.
Την ώρα που γράφω και τα δάχτυλά μου χτυπούν τούτα τα πλήκτρα του υπολογιστή μου, νιώθω τον κραδασμό τους, που μόνο αυτές οι λέξεις όταν χτυπάνε κατευθείαν στην ψυχή, σου μεταδίδουν.
Δεν έχω λόγια. Μόνο εικόνες στα μάτια μου και ήχους να τριγυρίζουν μες το κεφάλι μου.
Και τότε σιωπώ... απλά σιωπώ.
Η σιωπή είναι κομμάτι του είναι μας. Και δυστυχώς σπάνια της επιτρέπουμε να υπάρξει. Αν ακούγαμε πόσα λέει κι αυτή...
Καλά... άσε με... δεν πάω πουθενά!
Αφουγκράζομαι μονάχα τη σιωπή.
Μερικές φορές με ξεχνάει κι αρχίζω να κουράζομαι...

Mithymnaios

4 σχόλια:

  1. Στράτο μου Πράγματι η ΣΙΩΠΗ είναι από τα σημαντικότερα στοιχεία του εαυτού μας, της φύσης και του κόσμου .Αν καταφέρναμε οι άνθρωποι να συνειδητοποιήσουμε την αξία της ΣΙΩΠΗΣ , οι κοινωνίες των ανθρώπων θα γινόταν πιο γαλήνιες,η φύση πιο φιλική και ο κόσμος πιο κατανοητός .
    Βλέπεις ότι η λογοτεχνία συχνά καταλήγει στη φιλοσοφία μ' ένα δικότης μοναδικό τρόπο. Πάντα η λογοτεχνίσ προηγείτο και η φιλοσοφία ακολουθούσε . Συνέχισε λογοτεχνίζοντας και φιλοσοφώντας.
    Φαίδων Θεοφίλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Α εδω θα διαφωνήσω με τον Φαίδωνα Η φιλοσοφία ειναι και ηταν και πριν απ την σιωπή και προ πάντων πριν απο την λογοτεχνία.Η φιλοσο φία βγήκε απο την σιωπή και η σιωπή μίλησε με τέχνη Δεν λέω,με την λογοτεχνία διατρίβεσαι προς την φιλοσοφία .Η φιλοσοφία ειναι μια κίνηση προς την ατομική αυτονομία,αναρριχιέται στην απαεριόριστη ερώτηση Προκειται για την αμφισβήτηση τη θεσμιμένης πραγματικότητας.Η λογοτεχνία ειναι τέχνη,για μενα η λέξη αυτή αδικει τον πνευματικό ανθρωπο,του βάζει φραγμό να περπατάει με ορισμένο βηματισμό.Ειναι ομως τα πλήκτρα που βγάζουν την μουσική,ο σπασμός της αφής που ειναι της ψυχής η φιλοσοφία της ενχορδης και αχορδης αρμονίας.Αυτά με αγάπη
    Σπύρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σπύρο μου, αυτό που λέω ότι η τέχνη (ποίηση, ζωγραφική, μουσική) προηγήθηκαν της φιλοσοφίας και αποτελούν γενεσιουργές αιτίες της φιλοσοφίας δεν τα λέω εγώ (δεν θα είχε σημασία άλλωστε) τα λεει ο Πλάτων και άλλοι σπουδαίοι διανοούμενοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να τους πάρει η ευχή,βρε Φαίδωνα, κι'αυτούς τούς αρχαίους σοφούς μας Δεν θα μας αφήσουν να πούμε και μεις τίποτα ;

    Πάντως ,ο Πλάτωνας οταν ειπε αυτό που ειπε το σκεύτηκε πολύ με το νου,κι'οχι με την ψυχη ,που αναπηδάει αυθόρμητα η ποίηση.
    Επομένως,το πρώτο στοιχείο της σκέψης ηταν ο στοχασμός ,και το παιδί του στοχασμού ειναι η σοφία,μετά ποιεί η σοφία.

    Αν με ειχε μαθητή του και τού ελεγα αυτές τις μπούρδες θα μου τράβαγε χαστούκι που θα ρχόμουνα σβούρες .

    Να εισαι καλά βρε Φαιδωνα"μικρέ και μεγάλε"

    Σπύρος Δαρσινός

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ωραίες που ’ναι οι αγκαλιές κι ας ζωγραφίζονται μόνο με λόγια...
Σας ευχαριστώ!