«Είμαι πάρα πολλά για να μην είμαι τίποτα και πολύ λίγος για να είμαι κάτι»… * * * * * «Ψάχνω να βρω λέξεις… που να "αγγίζουν" κι αγγίγματα που να μιλούν»…

25 Ιουν 2020

Αναφορές...


Ελάχιστη εξόφληση ευχαριστίας, έναντι της οφειλόμενης.
Ό,τι μένει στη ζωή μας, ό,τι έχει δύναμη να σωθεί
και να μας συντροφεύει στη συνέχεια, ας το σώσουμε.
Είναι κάτι μικρά αποκόμματα-αναφορές 
από τα παλιά, που τα κρατούσα και... για δες 
φτάνουν ως τα σήμερα.
Όχι τυχαία και… φυσικά όχι από το πουθενά.

Σ’ ευχαριστώ, Ντόρα Πολίτη
για όλες τούτες τις αναφορές σε μένα, 
στη γνωριμία μας, στη φιλία, στην εκτίμηση 
που για μένα απέκτησαν αξία μνήμης!

Τα εκθέτω, απλά και μόνο, γιατί αξίζει να υπάρχουν…
Ας μη χαθούν…
Σ' ευχαριστώ!






4 σχόλια:

  1. Αυτές οι αλήθειες σου Στράτο, μα έχεις όμως και ειλικρινείς φίλους, το αξίζεις το λέω από την καρδιά μου!

    τα φιλιά μου και την αγάπη μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δόξα τω Θεώ, Στέλλα, έχω ειλικρινείς φίλους και είμαι ευγνώμων για όσα μου πρόσφεραν με την αγάπη τους. Ήταν και πιο αθώοι οι χρόνοι τότε, ένιωθες πιο κοντά τη ζέστη και την αγάπη τους.

      Σ’ ευχαριστώ και σένα για τη δική σου φιλία που αξιώθηκα!

      Ανταποδίδω ει διπλούν φιλιά κι αγάπη!

      Διαγραφή
  2. Χαίρομαι που αξιώθηκες να επιστρέψεις στα πάτρια εδάφη, Στρατή μου. Απ' το άρθρο αυτό φαίνεται πόσο αγαπάς τον τόπο σου, ειλικρινά με συγκίνησαν πολύ τα λόγια της αρθρογράφου. Συνυπογράφω τις ευχές για τον γιο σου, να τον καμαρώνεις πάντα και μακάρι να έχει κατακτήσει τους στόχους του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάνε κάποια χρόνια που επέστρεψα, Μαρία κι είναι από τότε οι αναφορές (2004).
      Το πόσο αγαπώ τον τόπο μου είναι πλέον γνωστό, αλίμονο όποιος δεν τον αγαπάει.
      Τη Ντόρα Πολίτη (κι αυτή επαναπατρισθείσα) τη λάτρευα για την πένα της. Διάβαζα ανελλιπώς την εβδομαδιαία στήλη της καθώς και τα χρονογραφήματά της από τα χρόνια της ξενιτιάς μου. Κι ένα καλοκαίρι πήγα παρέα με το γιο μου να την γνωρίσω προσωπικά κι έκτοτε κρατάμε μια ωραία φιλία.

      Σ’ ευχαριστώ για τις ευχές σου! Ο γιος μου, δόξα τω Θεώ, εκπλήρωσε τους στόχους του και εννοείται πως τον καμαρώνω!

      Να σαι καλά, Μαρία μου!

      Διαγραφή

Ωραίες που ’ναι οι αγκαλιές κι ας ζωγραφίζονται μόνο με λόγια...
Σας ευχαριστώ!