«Είμαι πάρα πολλά για να μην είμαι τίποτα και πολύ λίγος για να είμαι κάτι»… * * * * * «Ψάχνω να βρω λέξεις… που να "αγγίζουν" κι αγγίγματα που να μιλούν»…

27 Φεβ 2018

Την ευτυχία την κρατάς στην αγκαλιά σου!

Μπορεί ο χρόνος με το πέρασμά του να είναι –και είναι– ένας άτιμος αντίπαλός μας και ν’ αφήνει επάνω μας σκληρά και ανεξίτηλα σημάδια, εντούτοις ανταμείβει κάποιους ανθρώπους με κάτι πολύτιμο και συνάμα ακριβό: τη σοφία! Και η σοφία, λένε, δεν πάει πακέτο, έρχεται... σταλαματιά σταλαματιά.
           Σκέψη που έκανα, ύστερα από μια τυχαία συνάντηση, στο πόδι που λέμε, μ’ έναν άνθρωπο που εκτιμώ, θαυμάζω και ευγνωμονώ για τα πολλά που μου πρόσφερε με τη γνωριμία μας, πριν κάποια χρόνια. Έτσι λοιπόν, με τη μικρή εγγονούλα μου μισοκοιμισμένη στην αγκαλιά μου και τη κουβέντα στα χιλιοειπωμένα κοινότοπα πια της κρίσης που μας συνθλίβουν, ο Κύριος Θόδωρος, για μια στιγμή, με κοίταξε καλά στα μάτια και... στο δευτερόλεπτο ξεστόμισε τούτη την απλή, ωστόσο σοφή φράση: 
Την ευτυχία την κρατάς στην αγκαλιά σου!

Πόση συμπυκνωμένη σοφία, αλήθεια, έκρυβαν μέσα τους αυτές οι εφτά λέξεις… «Την ευτυχία την κρατάς στην αγκαλιά σου»! Σε μια εποχή γενικής πτώσης, εκείνο που μένει είναι το χάδι που αφήνει στην ψυχή σου αυτή η τόσο απλή φράση. Το λες και μαθητεία ζωής! Αυτή την αίσθηση αποκόμισα. 

Έσφιξα πιο πολύ τη μικρούλα επάνω μου, θαρρείς και πετούσα…

10 σχόλια:

  1. Τεράστια κουβέντα και υπέροχο συναίσθημα-βίωμα.
    Τις ζεστές μου καλησπέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη καλημέρα,
      Είναι κάποιες φορές που μια απλή κουβέντα κουβαλάει τόσο συναίσθημα –και σοφία, όπως έγραψα– που σε σημαδεύει και σου μένει το δίδαγμα.

      Σ’ ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  2. Μια αλήθεια φίλε μου, Σοφά λογια....
    Πόσο ευτυχισμένοι αισθανόμεθα εμείς οι Παππούδες όταν αγκαλιάζουμε την ίδια την αθωότητα την αγάπη και τα χαμόγελα των εγγονών μας!!!!!!!
    Είναι στιγμές ευτυχίας αγαλίασης στοργής που με τα χρόνια ενηλικίωσης ξεθωριαζουν όπως είναι φυσικό!!!!!!!!

    Να τα χαίρεσε φίλε μου

    Γάβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή, φίλε Γάβο, είσαι παππούς, άρα γνωρίζεις και νιώθεις αυτές τις στιγμές «ευτυχίας, στοργής, αγαλλίασης» που αισθανόμαστε, ωστόσο δεν θα έλεγα ότι ξεθωριάζουν… μας δίνουν δύναμη.

      Σ’ ευχαριστώ και να ‘σαι καλά, φίλε μου!

      Διαγραφή
  3. Σε όλα τα στάδια η ζωή μας ανταμείβει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και χωρίς λόγια, μόνο αυτή η φωτογραφία σου Στράτο, είναι η αποτύπωση της ευτυχίας. Σαν ιερό εικόνισμα μοιάζει και σου εύχομαι ολόψυχα να βιώνεις τέτοιες στιγμής ολοκλήρωσης και πληρότητας!

    Με την ευκαιρία, επίτρεψέ μου να μοιραστώ μαζί σου μια πρόσκληση για παρουσίαση βιβλίου του Αλέξανδρου Τσαγκαρέλλη, συντοπίτη σου, που έχει γράψει ένα εκπληκτικό ανάγνωσμα. Αν σε πάρει ο χρόνος και ο δρόμος, θα χαρώ πολύ...

    http://www.24grammata.com/?p=54653

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο δίκιο έχεις, αγαπητή μου Μαρία, τώρα προσέχω κι εγώ τη φωτογραφία και όντως βλέπω πόσο εύστοχο είναι αυτό το «σαν ιερό εικόνισμα μοιάζει»! Το πέτυχες και πολύ σ’ ευχαριστώ!
      Είναι ευλογία αυτή η συνέχεια που πράγματι βιώνουμε να περνάει από τα παιδιά μας και να γίνεται ακόμη πιο έντονη με τα εγγόνια μας.
      Επίσης σ’ ευχαριστώ για την πρόσκληση, είδα λεπτομέρειες και διεύθυνση από την ιστοσελίδα και θα βρω χρόνο και δρόμο για να είμαι εκεί. Τον κ. Τσαγκαρέλλη, βέβαια δεν τον γνωρίζω, αλλά πολύ θέλω να γνωρίσω εσένα κι από κοντά.

      Διαγραφή
  5. Τούτη η σφιχτή αγκαλιά κλείνει μέσα της τον ορισμό της ευτυχίας Στράτο μου !!
    Το απαλό μπουκλάκι χαιδεύει απαλά το μάγουλο , το χεράκι αγκαλιάζει με εμπιστοσύνη το δικό της παππού !! Τέτοιες στιγμές δικές σου , μοναδικής ευτυχίας να έχεις!!!
    Την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι έτσι ακριβώς, Νικόλ μου, όπως το γράφεις: ο «ορισμός της ευτυχίας»!
      Εύχομαι στον καθένα να μπορεί να γεύεται τέτοιες στιγμές. Είναι και που τα πάμε πολύ καλά οι δυο μας. Ιδιαίτερες αγάπες…

      Να ‘σαι καλά, φίλη μου!

      Διαγραφή

Ωραίες που ’ναι οι αγκαλιές κι ας ζωγραφίζονται μόνο με λόγια...
Σας ευχαριστώ!