«Είμαι πάρα πολλά για να μην είμαι τίποτα και πολύ λίγος για να είμαι κάτι»… * * * * * «Ψάχνω να βρω λέξεις… που να "αγγίζουν" κι αγγίγματα που να μιλούν»…

18 Ιουν 2017

Μικρές σκέψεις και μεγάλες αλήθειες (post absence)



«Συνήθως, ό,τι εξαφανίζεται δεν χάνεται. Αναστέλλει απλώς την παρουσία του»…

Παλιννοστώ λοιπόν όπως όφειλα εν πλήρη εναρμόνιση, να διαβώ σε τούτα τα μέρη τα γνωστά που 'χω να τα δω πάνω από μήνα. Επιστρέφω να δω τι άφησα στη μέση. Είναι θα έλεγα –και μάλλον είναι– η απαρχή μιας νέας πορείας χωρίς –εύχομαι και ελπίζω– ημερομηνία λήξεως… Κι ας επιμένει το γνωμικό πως «ό,τι ξεθωριάζει θα σβήσει, ό,τι πονάει θα κλείσει και ό,τι αξίζει θα (πρέπει) να ζήσει».
Όλο αυτό τον καιρό με τη μανία που με κυριεύει να αναζητώ μπαινόβγαινα στο αχανές ορυχείο της ανάγνωσης όπου –ξεφυλλίζοντας, παραφράζοντας και αντιστρέφοντας νοήματα– πλούταινα ολοένα τις σημειώσεις μου με πολλά και διάφορα, σ’ ένα καλοκαίρι που πάει ν’ αρχίσει κι όλο το… αναβάλει.
Όχι, δεν αρνούμαι ότι: το να βρίσκομαι και να τραβολογιέμαι εδώ μέσα πάντα γεννούσε, γεννά και θα γεννά σε μεγάλες δόσεις δυνατά συναισθήματα τα οποία δεν μπορώ μήτε να κρύψω, μήτε να διαχειριστώ. Όσο κι αν το συγκεκριμένο επιχείρημα, πολλές φορές, το χρησιμοποιώ ως άλλοθι ή ως πρόφαση εν αμαρτίαις, ηχεί τετριμμένο, εντούτοις επιμένω και... καθόλου δεν υπερβάλλω, πόσο μάλλον από τη στιγμή που το κάνω εν γνώσει μου.

Θα χρειαστεί να ανοίξω μια μικρή παρένθεση για τέλος και να αναφέρω ότι αισθάνομαι βαθύτατα ευγνώμων σε όλους όσους επικοινώνησαν μαζί μου εκφράζοντας την έγνοια τους για ό,τι συνέβη στο νησί μου με τον φονικό σεισμό.

10 σχόλια:

  1. Καλώς ήλθες πάλι στην ζωντάνια φίλε μου Στράτο πάντα πίστευα αυτό που γράφεις («Συνήθως, ό,τι εξαφανίζεται δεν χάνεται. Αναστέλλει απλώς την παρουσία του»…) εκτός βέβαια από το μεγάλο ταξίδι! Ελπίζω από το αχανές ορυχείο της ανάγνωσης θα πλούτισες την γνώση σου σε ότι σου έκανε απορία ή σε ότι σου τραβούσε το ενδιαφέρον. Οπότε περιμένουμε τα καλύτερά σου κομμάτια να τα δούμε κι εμείς.

    Ο σεισμός στην Λέσβο αυτός που έκανε πολλές ζημιές αν δεν κάνω λάθος ήταν στο νότιο άκρον της Λέσβου κοντά στο Πλωμάρι.

    Κατα τα άλλα φίλε ας τα λέμε καλά τα ίδια

    Πάντα με την αγάπη μου
    Γάβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σε βρίσκω κι εγώ, φίλε μου, ύστερα από αρκετό καιρό μακριά από επικοινωνίες παντός τύπου. Λύνω τη σιωπή λοιπόν κι εκ νέου σταθερά εδώ, σ’ αυτό το μετερίζι που έμαθα να ψάχνω επίμονα την επιβεβαίωση της ύπαρξής μου και... το άλλοθι των όποιων πιστεύω μου…

      Στην αρχή ενός παράξενου καλοκαιριού (που καλοκαίρι δεν το λες) με τον αλλόκοτο καιρό και τα αλλόκοτα γεγονότα, όχι μόνο στο νησί με το χτύπημα του εγκέλαδου αλλά και στην Ευρώπη με τα συνεχή χτυπήματα κάποιων σαλών στο όνομα της τρομοκρατίας.

      Με τα μάτια μου όλα καλά, έγινε το σέρβις και εκ νέου στην καθημερινότητα.

      Εύχομαι κι εσύ να είσαι καλά πάντα!

      Διαγραφή
  2. Κρατάμε γερά Στράτο και απαριθμίζοντας τα θετικά
    ξορκίζουμε το κακό όποιο και να 'ναι
    Είμαστε κοντά στην πληγείσα Λέσβο!!!!

    Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες και δεν έφταναν τόσα κακά που έπληξαν το νησί. Ελένη, με το προσφυγικό τόσο καιρό, ήρθε κι αυτός ο σεισμός να αποτελειώσει τις όποιες προσπάθειες γίνονταν να επανέλθει στο κανονικό. Πάντα τα μικρά, τα ελάχιστα, οι λεπτομέρειες. Να οριοθετούν, να σημαίνουν, να αγαλλιάζουν ή να πονάνε…
      Τέλος πάντων…

      Ευχαριστίες για το κόντεμα και καλή εβδομάδα να έχουμε!

      Διαγραφή
  3. Και βέβαια χαίρομαι για την επιστροφή σου εδώ Στράτο !!!!
    Με χαρές και λύπες πορευόμαστε άλλοτε με έντονες σιωπές και άλλοτε φλυαρώντας!!!
    Η Λέσβος το αγαπημένο σου νησί έχει πληγεί πολλές φορές και αυτή η τελευταία είναι με πολλά κομμάτια χαμένα αλλά και πάλι θα σταθεί στα πόδια της !!
    Την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ’ ευχαριστώ καλή μου Νικόλ! Ευτυχώς που κάποια πράγματα δε ξέφτισαν μέσα μας κι έτσι μας έμεινε η συνήθεια να τριγυρνάμε στα ίδια με την όποια διάθεση.

      Έτσι είναι, φίλη μου, όπως έγραψα παραπάνω στη Ελένη, δεν έφτανα όλα τα άλλα ήρθε και τούτο το κακό να την αποτελειώσει… Βαριά κουβέντα ξεστομίζω αλλά σκέπτομαι αυτούς τους ανθρώπους…

      Φιλιά, αγκαλιά κι αγάπη μεγάλη κι από μένα!

      Διαγραφή
  4. Χαίρομαι που επανήλθες!
    Καλό καλοκαίρι, όταν έρθει!
    Να είσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ’ ευχαριστώ, Βαρβάρα!
      Το εύχομαι κι εγώ, όπως όλοι μας!

      Με τους χαιρετισμούς μου!

      Διαγραφή
  5. Δοκιμάστηκε σκληρά το νησί σας Στράτο μου. Χάθηκε και μια ζωή... Κρίμα μεγάλο.
    Εύχομαι να τέλειωσαν εδώ οι δοκιμασίες και να έρθουν καλύτερες μέρες.
    Χαίρομαι πολύ για την επιστροφή σου στην παρέα μας.
    Καλή επανεκκίνηση λοιπόν, κι ό,τι αξίζει ζει. Και εξελίσσεται. Νόμος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς είναι, Μαρία μου, δεν έφταναν όλα τα δεινά που τράβηξε μέχρι τώρα με το μεταναστευτικό και άλλα διάφορα, ήρθε και τούτο το ταρακούνημα να αποτελειώσει τις όποιες προσπάθειες κάνουν οι κάτοικοι να κρατηθούν.
      Πάντα θα μένουμε με την ελπίδα για καλύτερες μέρες.

      Όπως ξέρεις εδώ μέσα σε τούτο το μέσον στο οποίο επέζησα 11 χρόνια και παραμένω πιστός του.

      Σ’ ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και την υποδοχή και εύχομαι όλα να πάνε καλά σε ό,τι κάνεις!

      Διαγραφή

Ωραίες που ’ναι οι αγκαλιές κι ας ζωγραφίζονται μόνο με λόγια...
Σας ευχαριστώ!