«Είμαι πάρα πολλά για να μην είμαι τίποτα και πολύ λίγος για να είμαι κάτι»… * * * * * «Ψάχνω να βρω λέξεις… που να "αγγίζουν" κι αγγίγματα που να μιλούν»…

30 Δεκ 2012

Καλή Χρονιά!!!



Στην αντίστροφη μέτρηση πλέον. Με τις συνήθεις ευχές, απολογισμούς, υποσχέσεις και προσδοκίες. Με μικρές ή μεγάλες δόσεις ελπίδας φτάνουμε στο τέλος ακόμη ενός χρόνου που μάλλον δεν θα θέλουμε να θυμόμαστε… γιατί ήταν πράγματι μια δύσκολη χρονιά.
Μια χρονιά που μας άφησε παγωμένους, απογοητευμένους, οργισμένους, φοβισμένους, και πολύ προβληματισμένους για το τι μας επιφυλάσσει αυτή που έρχεται.
Ζώντας στιγμές απαξίας, αβεβαιότητας, ξεδιάντροπου κυνισμού, με την  αξιοπρέπειάς μας λεηλατημένη, επιβάλλεται να αποζητάμε, όσο ποτέ, το συνάνθρωπο απ' τον οποίο είχαμε, δυστυχώς, αποξενωθεί. Αυτόν που μοιραζόμασταν τις ευχές, τα δώρα, τη χαρά, την αγάπη και την αίσθηση (ή την ψευδαίσθηση…) της ευτυχίας. Μιας ευτυχίας που χρειαζόμαστε μα… διαρκώς εκείνη απομακρύνεται!
Φοβάμαι ότι διανύουμε μια εποχή που ακόμη και οι ευχές μας φαντάζουν σαν μια ουτοπιστική πολυτέλεια. Αυτό που κάποτε νιώθαμε ν' ανεβαίνει αβίαστα από την καρδιά στα χείλη και να παίρνει τη μορφή της ευχής, σήμερα κοντοστέκεται κάπου «ανάμεσα» και γίνεται κόμπος και… αμφιβολία.
Ας μη πάψουμε, όμως, να ελπίζουμε πως τα καλύτερα έρχονται. Ας προσευχηθούμε για ένα «θαύμα» που θα ξαναδώσει πίστη στην ψυχή μας, που θα ξαναφέρει ένα κάποιο χαμόγελο -βάλσαμο, στιγμιαίο έστω- στη μελαγχολία μας... Ας κρατήσουμε ό,τι απέμεινε να λάμπει! Τα χαμόγελα των ανθρώπων που έχουμε πλάι μας. Τη ζεστασιά των φίλων που ξέρουν να αναγνωρίζουν την ανάσα μας, το γέλιο, το καρδιοχτύπι, την αγωνία, τη λαχτάρα και το δάκρυ μας… κι ό,τι φωτίζει την ψυχή μας. Όλων όσων πραγματικά αξίζουν και το εκτιμούν.
Τα καλύτερα ελπίζουμε πως τα ’χει φυλαγμένα ο καιρός. Γι’ αυτό ας κυνηγάμε τα όνειρά μας. Ας μην αφήσουμε κανένα να χαθεί. Όσοι τα χάσαμε ας ψάξουμε να τα βρούμε. Ας τα κάνουμε να ζωντανέψουν για να προλάβουμε… να μη βαλτώσει η ψυχή μας. Ας πιαστούμε απ’ αυτό που θα μας κάνει να ελπίζουμε και να δίνουμε ρίζα στην προσδοκία.
Κι ας ευχηθούμε αληθινά και με ζεστασιά:

Καλή  Χρονιά, χρόνια καλά να έχουμε… προ πάντων με υγεία!!!

Μηθυμναίος

16 σχόλια:

  1. Καλή χρονιά φίλε μου.
    Όλοι μας κυνηγάμε τα όνειρά μας,
    όσο υπάρχει ζωή υπάρχει και ελπίδα,
    Εύχομαι ο καινούργιος χρόνος να είναι αισιόδοξος, μια καλύτερη οικονομική κατάσταση για όλους μας και προπαντός υγεία.

    Χρόνια πολλα φίλε μου μαζί με ότι αγαπάς. Felicidades a Usted y a su familia,

    Feliz y prospero año nuevo


    saludos

    Gabriel y familia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή χρονιά και ευλογημένη!
    Ας αρχίσουμε να αλλάζουμε αυτό που μπορεί ο καθένας--τον εαυτό μας και τον τρόπο με τον οποίο βλέπουμε τους άλλους. Και κάποια μέρα θα διαπιστώσουμε ότι έχει αλλάξει και ο κόσμος γύρω μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητέ Στράτο,ξεκινώντας να διαβάζω το άρθρο σου, και διαβάζοντας για ευχές, αυτόματα σκέφτηκα οτι θα σε προέτρεπα σε ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ, και χάρηκα οταν παρακάτω στο κειμενό σου διαπίστωσα και είδα οτι το είχες προβλέψει!ΕΎΧΟΜΑΙ και ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΑΙ!
    Ισως αυτό να είναι πιο ουσιαστικό:ευχή και προσευχή μαζι!και ΕΛΠΙΔΑ!ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ λοιπον, με ευχή και ελπίδα! και πού ξερεις? παντα μετα τη καταιγίδα και τη βροχή, λαμπει στον ορίζοντα το ουράνιο τόξο.Όμως δεν διαρκεί πολύ!μολις που προλαβαινεις να το φωτογραφισεις!
    καλή χρονιά με ζωή και υγεία!Barby-b....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητέ μου Στράτο σου έχω ήδη ευχηθεί αλλά σου στέλνω τις ευχές μου και απο το blog σου και σε ευχαριστώ για την ανάρτηση στο δικό μου με την όποια ερασιτεχνική φωτογραφία. Να 'σαι καλά με την οικογένειά σου γαιτί αυτό τελικά που έχει σημασία είναι να είμαστε με τα αγαπημένα μας πρόσωπα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ pylaros,

    Είθε, φίλε μου, να είμαστε καλά ώστε να συνεχίζουμε να «κυνηγάμε τα όνειρά μας» γιατί αν μας λείψουν κι αυτά τι θα απογίνουμε… Υγεία, προπάντων βέβαια, και καλή διάθεση και κάτι στην τσέπη για να κρατιόμαστε…

    Να ‘σαι καλά!

    Feliz año nuevo para ti y su familia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ Α. Παπαγιάννης,

    Σας ευχαριστώ πάρα πολύ κύριε Παπαγιάννη! Αντεύχομαι κι όλα να μας έρθουν βολικά ώστε αφού κατορθώσουμε ν’ αλλάξουμε εμείς να μπορέσουμε να δούμε και να έχουμε έναν καλύτερο χρόνο.

    Χρόνια Πολλά και καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ Barby-b,

    Ας ελπίζουμε ότι αυτό το ουράνιο τόξο να κρατήσει για να ατενίζουμε πάντα έναν ορίζοντα όπως τον θέλουμε!

    Να είσαι καλά και με καλή διάθεση πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ Δώρα Γιαννάκου-Παρίση,

    Να είσαι καλά κι εσύ Δώρα και να μην κουράζεσαι να δημιουργείς πάντα και να προσφέρεις όλα αυτά στους φίλους σου. Εύχομαι υγεία κι όλα τα άλλα θα τα παλέψουμε.

    Καλή Χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γράφεις υπέροχα καλέ μου φίλε Στράτο!
    Το κείμενο σου αντικατοπτρίζει τις σκέψεις όλων μας.
    Εγώ πιστεύω στο "θαύμα"...
    Άλλωστε η ελπίδα δεν έβλαψε ποτέ.
    Σου εύχομαι μια καινούργια χρονιά, με υγεία, ελπίδα και πολύ αγάπη και ευλογία σε σένα και στην οικογένεια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ magda,

    Μάγδα μου καλημέρα! Τα λόγια σου βάλσαμο και οι ευχές σου στην καρδιά μου!
    Σ’ ευχαριστώ πάρα πολύ κι εύχομαι με τη σειρά μου να σας χαρίσει ο χρόνος τούτος όλα όσα επιθυμείτε!

    Σ’ ευχαριστώ επίσης και για τις διαδικτυακές «έντεχνες» ευχές σου!

    Να είσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. αγαπημένε μου καλοντυμένε, σε σενα και την οικογένειά σου να φέρει τα καλύτερα ο νέος χρόνος! χρόνια πολλά με αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλή Χρονιά Στράτο μου :)
    Δεν είχα δει πως άνοιξες τα σχόλια στο μπλογκ. Εύχομαι ότι καλύτερο από την καρδιά μου! Υγεία, αγάπη και δημιουργία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @ abttha,

    Καλώς την, την αγαπημένη μου Έλεν! Καλή Χρονιά και με υγεία, προ πάντων, να έχουμε όλοι! Καθώς βλέπω το «καλοντυμένε» συνεχίζει να με ακολουθεί, παρότι έχουμε να ειδωθούμε τόσο καιρό.

    Να είσαι καλά, φίλη μου αγαπημένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ Roadartist,

    Καλή Χρονιά και σε σένα, Μαίρη μου!
    Βέβαια εδώ και καιρό έχω ανοίξει τα σχόλια… Απαίτηση φίλων, βλέπεις.
    Πάντα σε επισκέπτομαι και διαβάζω τα ωραία σου αλλά και ενημερώνομαι για τα τρέχοντα στην πόλη μας.

    Σ' ευχαριστώ που πέρασες.
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλή Χρονιά, χρόνια καλά να έχουμε… προ πάντων με υγεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ Λιακαδα,

    Σ’ ευχαριστώ, Λιακαδίτσα! Καλή Χρονιά να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ωραίες που ’ναι οι αγκαλιές κι ας ζωγραφίζονται μόνο με λόγια...
Σας ευχαριστώ!