«Είμαι πάρα πολλά για να μην είμαι τίποτα και πολύ λίγος για να είμαι κάτι»… * * * * * «Ψάχνω να βρω λέξεις… που να "αγγίζουν" κι αγγίγματα που να μιλούν»…

1 Φεβ 2011

Έντυπωσιακό υποβρύχιο μουσείο για την αποκατάσταση της φύσης

Στο Εθνικό Θαλάσσιο Πάρκο του Κανκούν στο Μεξικό, με τα υποβρύχια γλυπτά -μια πρωτότυπη καλλιτεχνική στρατηγική- αναζητούν τη σωτηρία της φύσης.

Το μεγαλύτερο Υποβρύχιο Μουσείο του κόσμου.

Πάνω από 400 γλυπτά από ανθρώπινες τσιμεντένιες φιγούρες σε φυσικό μέγεθος έχουν εγκατασταθεί στο βυθό της θάλασσας. Όλα αυτά τα έργα συνθέτουν ένα εντυπωσιακό υποβρύχιο μουσείο που στοχεύει στην διατήρηση και την ανάπτυξη των κοραλλιών στο θαλάσσιο χώρο του Μεξικού και της Καραϊβικής και θα συμβάλλουν στη δημιουργία τεχνιτών κοραλλιογενών υφάλων. Τα κοράλλια θα επωφεληθούν από τη χημική σύνθεση των τσιμεντένιων γλυπτών για να τα αποικίσουν και να αναπαραχθούν… καλύπτοντάς τα με την πάροδο του χρόνου…
.
Είναι έργα του γλύπτη Jason De Caires Taylor ενός καλλιτέχνη που συνδυάζει την αγάπη του για τη γλυπτική με την ιδιαίτερη ευαισθησία του για τη θάλασσα.
Το όλο έργο αποκαλείται: «Σιωπηλή εξέλιξη» αποτελείται περίπου από 400 αγάλματα που ζυγίζουν πάνω από 120 τόνους.

Για την κατασκευή τους χρησιμοποιήθηκαν 120 τόνοι τσιμέντου, 400 κιλά σιλικόνης και 3.800 μέτρα fiberglass.

Κι εδώ μια σύντομη περιήγηση

14 σχόλια:

  1. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!

    ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΚΑΛΑΤΖΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιαυτό αξίζει η μέσω των μπλογκ επικοινωνία...
    Τι μαθαίνει ο άνθρωπος!!!!
    Εντυπωσιάστηκα.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όχι δεν το ήξερα ότι υπήρχε αυτό το υποθαλάσσιο πάρκο, αν και το έχω φέρει βόλτα όλη τη χερσόνησο του Γιουκατά με βαπόρι πολλές φορές αν κι έχω πάει στη Μέριδα πρωτεύουσα του Γιουκατάν, παλαιότερα εν τούτοις είναι αξιοθαύμαστο το τι μπορεί να κατασκεύασει ο άνθρωπος...

    Πολύ ωραίο,
    Χαιρετώ
    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εντυπωσιακή η έμπνευση
    και πιότερο η εργασία!!!!!!!!!!!!!

    Στράτο μου,
    απόψε, αύριο και προσωρινά μεθαύριο,
    Πάλι θύελλα!!!!

    Προσευχήσου, ίσως εσένα σ' ακούσει ο Μεγαλοδύναμος!

    Λευκά φιλάκια σε όλους,
    Υιώτα
    ΝΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αφάνταστο!!!
    Ποτέ δεν θα μπορούσα να φανταστώ αγάλματα στο βυθό με προοπτική να δημιουργήσει η φύση τη δική της τέχνη.

    Νάσαι καλά Μηθυμναίε μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ Ανώνυμος/ ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΚΑΛΑΤΖΗΣ,

    Και να ξέρεις πως, εν μέρει, το χρωστώ σε σένα…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ Μαριάνθη,

    Θα ήταν μια θαυμάσια ιδέα για τους δικούς μας βυθούς…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ pylaros,

    Είναι σχετικά καινούργιο, φίλε ταξιδευτή. Μόλις πέρυσι το εγκαινίασαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ Αστοριανή,

    Εντυπωσιακή βεβαίως σαν έμπνευση αλλά και για βοήθεια στο περιβάλλον, εκτός από την ατραξιόν για τους τουρίστες!

    Ανταποδίδω βρόχινα από εδώ φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ meggie,

    Κι όμως αν έχεις ιδέες… πολλά μπορούν να γίνουν.

    Νάσαι καλά κι εσύ Μέτζι… μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φίλε Στράτο
    Στο ξαναγράφω γιατί το προχτεσινό μου σχόλιο δεν το βλέπω.
    Μια ακόμη μεγάλη κατάκτηση του ανθρώπου για μια καλύτερη ζωή.
    Ας την σεβαστούμε.
    Νάσαι καλά
    ντένης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Στράτο, το έμαθα προχθές και συγκλονίστηκα! Ή έχουμε κοινούς φίλους, ή τα μεγάλα πνεύματα συναντώνται! Εγώ πάντως είμαι πρόθυμη να με τσιμεντάρουν εκεί όπως είμαι, με δυο τρυπούλες μόνο στα μάτια, για να βλέπω!Το υπερθέαμα!
    Φιλιά, Στράτο! Να περνάς καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @ Dennis Kontarinis,

    Συμβαίνουν, φίλε μου, κάτι τέτοια με τα σχόλια.
    Αν μπορείς να συνδυάσεις το τερπνόν μετά του ωφελίμου γιατί να μην το κάνεις. Πάντως σαν ιδέα είναι καταπληκτική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ Κατερίνα Δε.Στα.Πα;,

    Τι να πω, Κατερίνα, μάλλον το πρώτο συμβαίνει.
    Μα τι λες τώρα, κοπέλα μου, καλά είσαι γιατί να σε τσιμεντάρουν; Μπορείς να κάνεις υποβρύχιο τουρισμό και θα τα απολαμβάνεις άνετα.
    Να ‘σαι καλά κι εσύ φίλη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ωραίες που ’ναι οι αγκαλιές κι ας ζωγραφίζονται μόνο με λόγια...
Σας ευχαριστώ!