«Είμαι πάρα πολλά για να μην είμαι τίποτα και πολύ λίγος για να είμαι κάτι»… * * * * * «Ψάχνω να βρω λέξεις… που να "αγγίζουν" κι αγγίγματα που να μιλούν»…

23 Μαΐ 2012

Το αραξοβόλι του Θεού…

Όταν ο ήλιος βασιλεύει, σβήνοντας μες στο πέλαγο το μεγαλείο του,
τα χρώματα αλλάζουν ανεπαίσθητα.
Έχουν το ρυθμό της σοφίας και της γαλήνης
που αναζητά ο άνθρωπος… όταν και η ζωή βασιλεύει… 
Το λέει «το αμέτρητο χαμόγελό του»…





Να ’χεις μάτια να τον κοιτάς


Η μέρα είναι συννεφιασμένη.
Εκείνη εισπνέει ακόμη ακρωτηριασμένα όνειρα
και χασμουρητά αγουροξυπνημένων γιασεμιών.
Ρουφάει τα γκρίζα χρώματα του πρωινού 
και εκπνέει όση ευγνωμοσύνη οφείλει στο Δημιουργό.


Κάθε στιγμή δεν είναι τίποτ’ άλλο απ' αυτό που έτυχε να είναι.
Εδώ η γαλήνη του πρωινού βρήκε το μέτρο όπου συντίθεται η αρμονία…

Μηθυμναίος

20 σχόλια:

  1. Ωραία!!! εξόχως ωραία τα ηλιοβασιλέματα κάθε φορά. Τελευταία ζαριά της μέρας γιαυτό και δυνατή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να έχεις μια τέτοια θάλασσα μπροστά σου ε; Απίστευτη ευτυχία, και στις μέρες μας μεγάλη δύναμη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. άπαπα...τόσο,μα τόσο όμορφα!Και η θάλασσα και ο ήλιος και ο ουρανός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όλα μαγικά...!!
    Λόγια και εικόνες σε κυριεύουν με τη γαλήνη τους :)
    Καλό βράδυ Στράτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπολογίζω ότι αυτές οι Θεϊκές ζωγραφιές θα είναι από τα Μήθυμνα,

    Είδα προχθές ένα ενημερωτικό δελτίο της FRONTEX και είδα τα Μήθυμνα, όπου έχει ως βάση του ένα Φιλανδικό Βαπόρι το οποίο φυλάει τα σύνορα της Ευρώπης από λαθρομετανάστες...

    Χαιρετώ

    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μόλυβος και πάλι Μόλυβος. Υπάρχει τίποτα πιο όμορφο στο κόσμο;!!! Mont d' olives κατά τους Γάλλους περιηγητές και Μήθυμνα κατά τους αρχαίους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ Μαριάνθη,

    Αχ, αυτά τα ηλιοβασιλέματα είναι που μας κάνουν κομμάτια, Μαριάνθη… και δεν τα χορταίνουμε.
    «Τελευταία ζαριά της μέρας...» τι όμορφη φράση, ταιριάζει για λεζάντα… στην κλέβω, κάπου θα την κολλήσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ Roadartist,

    Την έχουμε, φίλη μου… και δεν τη χορταίνουμε!
    Ελπίζω να συνεχίσει να μας δίνει δύναμη.

    Να ‘σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ agrampell,

    Είναι τόσο όμορφα, Ντίνα μου, μα τόσο όμορφα που ο Θεός το έκανε αραξοβόλι του…
    Καλά και τα δικά σας μέρη δεν πάνε πίσω, άλλωστε εσύ το έχεις αποδείξει με τις εικόνες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ gvarvakis,

    Γιώργη, μακρινέ μου ξάδερφε, εσύ είσαι μαθημένος από τέτοιες γαλήνιες εικόνες που σίγουρα τις έχει και το δικό σας νησί!!!

    Να ‘σαι καλά, φίλε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ pylaros,

    Βεβαίως, Γαβρίλη μου. Αυτός είναι ο τόπος μου! Αυτά τα ηλιοβασιλέματα απολαμβάνω από την πόρτα μου, αυτή τη θάλασσα κι αυτό τον ουρανό. Αυτά νοσταλγούσα και νοσταλγώ πάντα.
    Σκηνικό ζωγραφισμένο απ’ το Θεό!

    Φυσικά έχουμε και FRONTEX, έχουμε και βαπόρια, βλέπεις τα απέναντι παράλια της «εισβολής» απέχουν μόνο 6 μίλια…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ Δώρα Γιαννάκου-Παρίση,

    Αν δε παινέψεις το σπίτι σου, Δώρα… ξέρεις εσύ…

    Λίγο το ’χεις να ‘χεις γείτονα το Θεό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πανέμορφες οι ζωγραφιές σου φίλε Στράτο με τα ονειρικά ηλιοβασιλέματα. Και τα λόγια σου διαμαντόπετρες στο θαύμα της φύσης που προσφέρει το νησί σου.
    Νάσαι καλά φίλε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ Dennis Kontarinis,

    Σ’ ευχαριστώ, Ντένη!

    Βλέπεις μ’ έπιασε το εγωιστικό μου, βλέποντας τις ομορφιές που εσύ μοιράζεις απλόχερα από τα δικά σας νησιά, έτσι σκέφτηκα να σε «αντιμετωπίσω» με μαγευτικά ηλιοβασιλέματα.

    Και πάλι σ’ ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αν κι΄ειναι εικοσιεξη χρονια περασμενα, μου μενει
    αξεχαστο κι΄ολοζωντανο το μαγευτικο ηλιοβασιλε
    μα της Μηθυμνας που εζησα, απ΄τη φευ για πανταχαμενη Αιολια μας κατα το προσκυνημα μου στα ιερα χωματα του Ασσου.

    Σ" ευχαριστω για τη καινουργια συγκινηση!

    Δημητρης Κεφαλιδης - Γερμανια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ Δημήτρης Κεφαλίδης,

    Και μόνο που οι εικόνες απ’ το μαγευτικό ηλιοβασίλεμα του τόπου μου σ’ έκαναν να «γδάρεις» τη μνήμη σου και να ξαναγυρίσεις είκοσι έξι χρόνια πίσω, θα έλεγα πως είμαι εγώ αυτός που συγκινείται από τον νοσταλγικό «ψίθυρο» που άφησες εδώ.

    Σ' ευχαριστώ πολύ για τη φιλία σου. Τα αισθήματα είναι αμοιβαία και το ξέρεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δε χορταίνουμε τα ομορφα ηλιοβασιλέματα τησ Μήθυμνας αλλα και της Πέτρας.Μας γαληνεύουν και μας γεμίζουν συναισθηματα!
    Μετράμε τις μέρες που θα επιστρέψουμε στο χωριό μας!!!

    Γρηγόρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @ Γρηγόρης,

    Σωστά τα λες, Γρηγόρη, αλλά ξέρεις της Πέτρας τα αφήνω να τα εκθειάζουν οι Πετρανοί... Συμφωνείς;

    Αχ, φαίνεται πως εγώ φέτος θα μείνω στο μέτρημα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ!!!
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΗΣΥΧΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΤΑ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @ JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS,

    Σ' ευχαριστώ, φίλε μου!
    Αντεύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ωραίες που ’ναι οι αγκαλιές κι ας ζωγραφίζονται μόνο με λόγια...
Σας ευχαριστώ!