«Είμαι πάρα πολλά για να μην είμαι τίποτα και πολύ λίγος για να είμαι κάτι»… * * * * * «Ψάχνω να βρω λέξεις… που να "αγγίζουν" κι αγγίγματα που να μιλούν»…

27 Φεβ 2011

Αυτό το...


Αυτό το να πέσεις και να ξανασηκωθείς,
το ν’ αποτύχεις και να ξαναρχίσεις,
το να πάρεις ένα δρόμο που κάπου θα στραβώσει,
το να σε ’βρει ο πόνος και να τον αντιμετωπίσεις.
Αυτό…, δεν το λες αναποδιά,

το λες Σοφία!

Αυτό το να αισθανθείς ανίκανος,
το να καθορίσεις ένα στόχο που θ’ αναγκαστείς ν’ αλλάξεις,
το ν’ αποφεύγεις μια δοκιμασία που θα πρέπει να αντιμετωπίσεις,
να επιδιώκεις και να μη μπορείς,
να θέλεις και να μην ξέρεις,
να προχωρείς και να μη φτάνεις…
Αυτό…, δεν το λες τιμωρία,

το λες Μάθηση!

Αυτό το να περάσεις μέρες αστραφτερές,
μέρες ευτυχισμένες και μέρες στενάχωρες,
μέρες μοναξιάς κι άλλες με συντροφιά.
Αυτό…, δεν το λες ρουτίνα,

το λες Εμπειρία!

Αυτό το να βλέπουν τα μάτια σου και ν’ ακούν τ’ αυτιά σου,
να λειτουργεί το μυαλό σου και να δουλεύουν τα χέρια σου,
να ακτινοβολεί η ψυχή σου,
ν’ αντιδρά η ευαισθησία σου και ν’ αγαπά η καρδιά σου.
Αυτό…, δεν το λες ανθρώπινη δύναμη,

το λες θεϊκό θαύμα!
Αυτό το να διαβάζεις τώρα τούτο ’δω,
να ’χεις το χρόνο να το απολαύσεις,
ν’ ακούς τη μελωδία και…
να ’χεις αυτή την αίσθηση της αγάπης…
Αυτό…, δεν το λες σύμπτωση,

το λες Φιλία!
.



Μηθυμναίος

26 σχόλια:

  1. να επιδιώκεις και να μη μπορείς...
    αυτό λοιπόν κάποτε είχε στοιχιώση τη ζωή μου. Πέρασε και έφυγε, κυλούν τα γρανάζια!!
    Υπέροχη κατά τα άλλα η όλη ανάρτηση, το όλο κείμενο και η μουσική. Μια προέκταση στη σκέψη μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι! είναι φιλία...!

    καλή βδομάδα, φιλαράκι! :))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΙ ΝΑ ΠΡΩΤΟΣΧΟΛΙΑΣΩ ΚΑΙ ΠΙΟ.ΟΛΑ ΣΟΦΑ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΑ.
    ΑΦΗΝΩ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΟ -ΦΩΤΕΙΝΟ ΜΗΝΑ ΜΑΡΤΗ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ.ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ Μαριάνθη,

    Αν κι αυτό το ρήμα «στοιχειώνω» δεν μου αρέσει, λέω ευτυχώς που τελικά το πήραν τα «γρανάζια» κι έφυγε απ’ τη ζωή σου, καλή μου Μαριάνθη.

    Σ’ ευχαριστώ και χαίρομαι που σου άρεσε, γενικά, η ανάρτηση. Η σκέψη μας, αν και βαραίνει από τη συννεφιά, που έχουμε ακόμη εδώ, το πηγαινέλα της στο κεφάλι μας, μας φέρνει αντάμα με την πραγματικότητα!!!

    Α… και ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ Λήμνος,

    Άγνωστε φίλε, σ’ ευχαριστώ και για την επίσκεψη και για τη γνώμη σου.

    Σ’ «έψαξα», μα... δεν σε βρήκα…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ faraona,

    Η φιλία, οι εγκάρδιες σχέσεις, και η αγάπη, ενδεχομένως, δεν είναι προνόμιο των τυχερών, αλλά εκείνων που προσφέρουν γενναιόδωρα τον εαυτό τους σε αυτές! Ελπίζω να συμφωνείς καλή μου καλλιτέχνιδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ genna,

    Τζεννάκι, για μένα ο κάθε φίλος έχει την ίδια αξία στην καρδιά μου!

    Καλό μήνα και σ’ ευχαριστώ για το «μακρύ» χαμόγελο, φιλαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS,

    Τα σχολίασες ΟΛΑ, φίλε!
    Πάρε τώρα και τις δικές μου ευχές, ίδιες και περισσότερες!!!

    Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η "μακρινή μας συγγένεια" δεν αποκλείει σε καμιά περίπτωση τη φιλία!!
    Έτσι δεν είναι φίλε και μακρινέ μου ξάδερφε;
    Πολύ όμορφο!!
    Καλό μήνα Στράτο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η φιλοσοφία σε όλο της το μεγαλείο που καταλήγη στην ειλικρινή φιλία, στην ανθρώπινη ζεστασιά.




    Αλλά μερικές φορές το (να επιδιώκεις και να μη μπορείς,
    να θέλεις και να μην ξέρεις,
    να προχωρείς και να μη φτάνεις…
    Αυτό…,) ε! φίλε μου φέρνει την αγανάκτηση τον "πεσιμίσμο" κι αυτή την αντικοινωνικότητα την μοναξιά,
    Αλλά πάντα υπάρχει η ελπίδα ότι ξημερώνει μια ηλιόλουστη μέρα για όλους μας με αισιοδοξία να συνεχίσουμε μπροστά...


    Ευχαριστώ για τις όμορφες σκέψεις σου.

    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Βλέπεις? όλα καταλήγουν στην ανθρώπινη επαφή.. στο μοίρασμα.. μόνο έτσι αποκτούν νόημα και σκοπό.. κρίμα που δεν είναι πάντοτε τόσο απλό...
    Καλό μήνα φίλε μου.. όμορφη Ανοιξη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. "Ο Μάρτης χείλη έσκασε, στον ήλιο να γελάσει
    είπε θ' αργήσει, μα θα' ρθεί ο κόσμος να χαλάσει!!!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @ gvarvakis,

    Μα φυσικά, εννοείται… Αλίμονο.

    Κάποιος σοφός, Γιώργη, είπε: Ο πλούτος ενός ανθρώπου μετριέται από την ποσότητα και την ποιότητα των φίλων που έχει...
    Κι εγώ σ’ ευχαριστώ που είσαι μέρος της περιουσίας μου!
    Καλό μήνα, ξάδερφε!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συμφωνώ με τον σοφό! Φιλιά πολλά, Στράτο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δηλώνω ευθαρσώς λοιπόν την φιλία μου .. γιατί το έχω διαβάσει όλο τούτο απ'την πρώτη στιγμή που βγήκε εδώ και .. έρχομαι και επανέρχομαι ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ pylaros,

    Σοφά είναι, όπως πάντα, τα δικά σου λόγια, φίλε μου καλέ κι αγαπημένε.
    Εσένα, όλα τα χρόνια και τα γυρίσματα της ζωής σε προίκισαν με τη γνώση και τη δύναμη ώστε αυτό το «να επιδιώκεις και να μη μπορείς, να θέλεις και να μην ξέρεις, να προχωρείς και να μη φτάνεις»… σε κάνουν να μην αγανακτείς και να μη σε πιάνει ο «πεσιμισμός», η «αντικοινωνικότητα» και η «μοναξιά». Εσύ ξέρεις να τα παλεύεις. Αλίμονο σε μας τους αδύναμους…

    Σ’ ευχαριστώ που δίνεις αξία στις ταπεινές μου σκέψεις!
    Να ‘σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @ σταγόνα,

    Αλίμονο, καλή μου Σταγονίτσα, αν χάσουμε την ανθρώπινη επαφή και τις σχέσεις μας. Όσο θα υπάρχουν, έστω και μέσα από εδώ, κάποιοι σαν κι εσένα και τόσους άλλους που «ζωγραφίζουν» με τον τρόπο τους την ελπίδα, θα δίνουν νόημα και σκοπό σε όσα προσπαθούμε.

    Καλό μήνα… την Άνοιξη την περιμένουμε ακόμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @ σταγόνα (2),

    Σωστοί οι στίχοι… Εκείνος ήρθε, την άνοιξη περιμένουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @ Τα χνάρια,

    Που είναι αυτός ο κύριος;
    Είναι φορές, Κατερινάκι, που σε ξένα λόγια βρίσκουμε κομμάτια δικά μας…

    Με την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @ meggie,

    Να έρχεσαι και να επανέρχεσαι… Δεχτή η φιλία σου!
    Να δηλώσω κι εγώ «ευθαρσώς» πως είναι ευτυχία η διαπίστωση ότι με τιμάς μ’ αυτή τη φιλία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @ Αστοριανή,

    Οπότε δεν το λες σύμπτωση...

    Να 'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αυτό το να έρχεσαι αργά αλλά και να προλαβαίνεις... γιατί είχες μέρες αρκετές θα e-δεις το φίλο κι' έχεις χάσει "διαμαντάκια", να πλημμυρίζει το δωμάτιο από γλυκιά και ιαματική μελωδία
    Αυτό... δεν το λες σύμπτωση
    το λες ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ!!!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @ ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ,

    Όταν καταπιάνεσαι στο να φτιάχνεις «Καθαροδευτεριάτικα» λαγάνες, τι να προλάβεις… Γι’ αυτό σου λέω, άσε τον Γλάρο να βοηθήσει… έτσι θα μοιραστείτε το χρόνο και θα προλαβαίνεις…

    Πολύ σ’ ευχαριστώ, Γλαρένια μου, και πολύ χάρηκα που το απόλαυσες!

    Φιλιά και μια αγκαλιά ναααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ωραίες που ’ναι οι αγκαλιές κι ας ζωγραφίζονται μόνο με λόγια...
Σας ευχαριστώ!